8,3

61 reviews over Camping De Krakeling Recreatiepark in het Nederlands

Bos!!!

Sinne, 12-8-2017

De camping ligt centraal nabij Zeist.

Op de camping zijn veel vaste standplaatsen. Op de mooie en ruimtelijk gelegen bosvelden was er ruimte voor kort kamperen.

De picknicktafels voor vrij gebruik zijn heel prettig.

Op de camping zijn heel veel honden, hier hebben wij weinig tot geen last van gehad.

Achter de camping kun je zo de bos en hei oplopen.

De vis en zwemvijver hebben onze kinderen veel plezier geboden, evenals de door de camping georganiseerde activiteiten.

Gereisd familie in januari 2017

Fijne rustige camping

Jansen, 24-5-2017

Wij zijn net terug van een verblijf van 14 dagen op deze camping en we hebben genoten. Ruime rustige plaats met een goede tv ontvangst en prima Wifi. De sanitaire voorzieningen waren uitstekend. Ook de ontvangst en vertrek is daar prima geregeld.
Gereisd met partner in mei 2017

Verzorgde en fraai gelegen campin

Ruud Fokke, 8-5-2017

Camping de Krakeling is een ruime en fraai gelegen camping met prima voorzieningen en ruime plaatsen. De sanitaire voorzieningen zijn prima en wordt zeer goed schoon gehouden

Op de camping is ook een goed restaurant (Bistro Jan) aanwezig. Het is fraai restaurant waar je voor een redelijke prijs uitstekend kunt eten.

Wij hebben er 2x heerlijk gegeten.

De omgeving is prachtig en voor fietsliefhebbers een paradijs. Om de hoek ligt een schitterend mountainbike parkoers van ongeveer 17 km waar je uitstekend kunt trainen.

Voor wandelaars is de camping een prima vertrekpunt.

Klein minpuntje vinden wij dat er op de camping te weinig watertappunten zijn waardoor je te ver moet lopen met je jerrycan.

Meer wateraansluitingen op de plek waar je staat zou aan te raden zijn.

Wij kunnen deze camping zeker aanbevelen!

Gereisd met partner in mei 2017

Terugkomertje

Ronny, 1-5-2017

Grote camping met ruime plaatsen en veeeel open ruimte. Prachtig gelegen tussen de bossen met plaatsen in de zon en schaduw. Sanitair wordt zeer goed bijgehouden. Wat meer respect daarvoor vanwege sommige gasten zou wel mogen. Voor de kinderen is van alles te doen over de hele dag. Bistro Jan zag er leuk uit maar wij maakten er geen gebruik van. In de omgeving is veel te zien (Utrecht, Amersfoort, Naarden, Muiden, ...)
Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijke camping .. Geweldig voor de kinderen

Remco, 11-4-2017

Een fijne camping , goed bereikbaar . Vriendelijke medewerkers ! Leuke visvijver voor de kinderen ( altijd beet !) . Voor het zoveelste jaar alweer te gast en blijven graag komen .
Gereisd familie in oktober 2012

Prima camping, schoon en netjes en gastvrij!

HS, 9-4-2017

Mooie, rustige ligging van de camping. Ideaal: geen vertrektijd, dus je mag zelf weten wanneer je weggaat! Ook daggasten zijn welkom, zonder te betalen

Schoon en keurig netjes sanitairblok.

Kortom: aan te raden!

Gereisd met partner in april 2017

Fantastische camping, wat een topper voor ons.

Sylvia, 6-4-2017

Wij willen wandelen met de honden, wij willen mtb'en, wij zoeken daarnaast rust in een groene omgeving, en een goede sfeer, schoon sanitair en terrasjes en winkels redelijk in de buurt. Dit hebben wij hier dus gevonden.

Wij hopen dat er genoeg velden overblijven voor toeristisch kamperen en niet dat de camping gedomineerd gaat worden door seizoenplaatsen dit zou heel jammer zijn.

Heerlijk gegeten bij bistro Jan met vriendelijke behulpzame bediening, goede service en een sfeervolle uitstraling.

Gereisd met partner in april 2017

Mooi camping, goede voorzieningen, mooie omgeving

Jack van Rietschoten, 13-9-2016

Prima camping met mooie voorzieningen. Hoop dat de camping genoeg velden vrij houdt voor toeristich kamperen. Vooral de seizoensplaatsen verderop de camping zijn met hun uitbouwsels en schermen een ontsiering voor de camping !
Gereisd met partner in september 2016

zeer leuke camping

M.A, de Boer, 9-8-2016

Een erg leuke camping. Het animatieteam draait overuren om de kinderen de hele da hele dag bezig te houden van vroeg tot laat. Jammer dat er geen zwembad is.. sanitair goed schoon. Mooie koffiezaak, nadeel. De hoge prijzen. Naar het dorp voor boodschappen loont! Bistro Jan hebben we geen ervaring mee. De snackbar is druk, je moet lang wachten op je eten, Het eten incl. Ijs van de snackbar is ook duur.

Voor 50 eurocent lang douchen, 20 euro cent om warm water te krijgen voor een afwas is wat vreemd.

2 enorme afknappers zijn, het zeer slechte internetbereik, De 2e afknapper is dat je bepaalde plaatsen gebruikt incl. Kabel voor televisie betaald.Ze zijn digitaal gegaan je kunt een omvormer kopen voor 60 of 70 euro, niet echt netjes, dat je deze niet in bruikleen krijgt.

K

Gereisd anders in juli 2016
Alex van der Grift,

Beste heer/mevrouw de Boer,

Veel dank voor uw review, we waarderen uw feedback enorm. Goed om te horen dat u tevreden bent geweest over het animatieteam en het sanitair. Over het internetbereik zijn we zelf helaas ook nog niet tevreden, met name bij plaatsen die aan de rand van het park liggen. We gaan hier zeker mee aan de slag. Met betrekking tot de digitale TV is er waarschijnlijk een miscommunicatie geweest. Als service lenen we de losse ontvangers uit aan gasten (kort verblijf) die geen digitale TV hebben. Helaas is dat niet goed bij u aangekomen, onze excuses hiervoor.

We hopen u graag snel weer terug te zien!

De Krakeling

Heerlijke camping!

de Wit, 2-7-2016

Mooie ruime plek en met de hond kan je hier geweldig wandelen, hond mag los.

Ook in de omgeving heel veel losloopgebieden.

Vriendelijk personeel, heerlijk vers brood, fijn sanitair, heerlijke douche.

Maar 5 dagen geweest, maar komen zeker terug. Het was ondanks het wisselvallige weer heerlijk!

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Krakeling Recreatiepark in Zeist, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Krakeling Recreatiepark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Krakeling Recreatiepark scoort een 8.33 uit 10 op basis van 61 reviews.