Hotel Corona Zeist

Onvoldoende

9 reviews over Hotel Corona Zeist in het Nederlands

Vies, gehorig, slechte wifi

Henk Rutten, 27-8-2017

We voelen ons bekocht. Wat een vieze, smerige bende. Zelfs in Afrika heb ik een dergelijke bron van ziektes nooit meegemaakt. Gehorig en slechte wifi. En we kregen niet eens een factuur.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Goed Hotel

Ellen, 24-12-2016

Na alle slechte voorgaande berichten, kan ik vertellen dat het reuze meevalt. Het is een oud pand, dus inderdaad steile trappen, maar je kan je aan 2 kanten goed vasthouden. Badkamer is klein, maar alles wat je nodig hebt, zit er in. We hebben heerlijk geslapen, ondanks het geroezemoes op straat van uitgaanspubliek. Ontbijt is goed. Vriendelijke dame die kwam vragen of we een gebakken ei met spek wilden. Dat hebben we in duurdere Hotels nog nooit meegemaakt. Dus wat ons betreft is het voor herhaling vatbaar. We wonen hemelsbreed 10 kilometer verderop en een taxi is ongeveer 15 euro goedkoper, dus de keus om dit Hotel te boeken was snel gemaakt. Helemaal met het ontbijt erbij.
Gereisd met partner in december 2016

Nog veel werk aan het hotel, mini kamer

Cathy, 15-9-2016

Triestige hotelkamer, tocht door de vensters net boven je hoofd als je slaapt.

Ontbijt was ok.

Zeist was een gezellig plaatsje, leuke winkels, lekkere restaurants.

Gereisd met partner in april 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Corona Zeist bij:

Ongelofelijk slecht, nooit meer!

Arno en Susanne, 18-1-2016

Hotel Corona is een volledig verlopen hotel. We hadden er twee kamers. Beide kamers waren klein, vieze vloerbedekking, smerige wanden, kapotte verlichting, enkel glas, gehorig binnen en buiten, piepkleine badkamers met kleine handdoeken. Geen ruimte om fatsoendelijk op het toilet te zitten, je kon door het kozijn naar buiten kijken van de houtrot etc.

Ik heb veel hotels gezien maar dit slaat alles. Het zou verboden moeten worden. Erg jammer, we hadden ons er op verheugd.

Gereisd met vrienden in januari 2016

nooit meer

ineke, 3-10-2015

geen handdoeken, vieze toilet op de gang, vuile douche en slechte lucht, nog nooit eerder meegemaakt in mijn veelvuldig hotel bezoek
Gereisd alleenreizend in oktober 2015

Boek dit Hotel niet voor eigen veiligheid

jannes klaassen , 11-2-2015

Dit is het meest verschrikkelijke hotel ooit. Dat dit nog mag in 2015. Er zou maar brand komen. Verschrikkelijke hoge en steile trappen, gewoon gevaarlijk. En een kamer zo klein dat je je er amper om kunt kleden. Geen stoel om even lekker te zitten. En een vieze rare douche met een gekke straal. Handdoeken liggen er niet in de douche, ja handdoekjes die bij een toilet hangen. Ontbijt is wel aardig en die man bij de receptie ook wel. Verder niet hen gaan en de gemeente zou dit hotel per direct moeten sluiten. Hier vallen nog eens doden!!!! En het is er nog snik heet ook....
Gereisd alleenreizend in februari 2015

Alleen voor noodgevallen

Menno, 3-2-2015

Oude kleine kamer, op de WC kun je niet zitten. Twee zeer steile trappen. Ontbijt was OK, vriendelijke bediening. Was wel schoon.
Gereisd met partner in februari 2015

Dit nooit meer

Jan, 21-9-2014

Dit hotel verdient niet de naam hotel; lijkt meer op 'n pension uit de jaren zeventig. Amper receptie bezetting en na 10 uur 's avonds is er helemaal niemand meer, verschrikkelijke oude kamer met idem interieur, toilet is zo klein dat de deur open moet blijven toiletpot met een geschilderde bril, zeer kleine douche ruimte waar je amper iets kwijt kunt super kleine handdoekjes die stinken naar de rook, deze lucht is trouwens door het hele "hotel" te ruiken, komt door rokend personeel. Gevraagd om upgrade kamer maar we kregen te horen dat alle kamers bijna hetzelfde zijn. Omgeving is zeer luidruchtig vooral laat in de avond en 's nachts. Overdag aardig winkelgebied. Ontbijt is niet veel bijzonders, producten van de Aldi. Geen restaurant aanwezig. Verder vindt ik het "hotel" brandgevaarlijk met weinig vluchtroutes Kortom hier boeken we nooit meer.
Gereisd met partner in september 2014

prima hotel voor 1 nacht

esschenk, 21-9-2014

Hotel ligt midden in de stad.

Ontvangst was goed . De kamer is goed het is er schoon en de bedden zijn goed.

Badkamer is klein maar schoon de wc staat op de verkeerde plek je kan er eigenlijk niet op zitten hij staat veel te dicht tegen de muur.

Als je iets groter bent heb je een probleem.

Het ontbijt is goed alles is aanwezig er wordt ter plekke een pannenkoek of ei met spek voor je gebakken.

Zeer vriendelijke bediening is echt top.

Als je in de stad wilt eten keus genoeg .

Tip als je dichtbij lekker en echt gezellig wilt eten gaan dan naar de tent van job (van de bus) de Heren van Zeist

super gezellig en zeeeeer vriendelijk personeel

Gereisd met partner in september 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Corona Zeist bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Corona Zeist in Zeist, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Corona Zeist zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Corona Zeist scoort een 3.62 uit 10 op basis van 9 reviews.