Beoordelingen Camping De Heigraaf****

De Heigraaf****
129 beoordelingen
Beoordelingen Camping De Heigraaf****
De Heygraeff 9, 3931 ML, Woudenberg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Heigraaf**** in Woudenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Heigraaf**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping De Heigraaf scoort een 8,1 uit 10, op basis van 129 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Heigraaf**** in Woudenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Heigraaf****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping De Heigraaf**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 53 vakantiefoto's van Camping De Heigraaf**** vinden. Je kunt 1 video van Camping De Heigraaf**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Utrecht. Vergelijk Camping De Heigraaf**** met andere accommodaties in Woudenberg.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

128 beoordelingen over De Heigraaf****

129 beoordelingen
8,5
8,2
7,9
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met een groep, Aug. 2014
"Camping met wonderlijke regels"vertalen
H.Stigter
4,0

31-08-2014 Camping heeft wonderlijke regels:

1.) jeugd dient het dubbele tarief voor een kampeerplaats te betalen
2.) ondanks het dubbele tarief ook nog eens een borg
3.) bij halen en brengen (= uitladen/inladen) moet er gewoon een toegang worden betaald.
4.) jeugd kan het eigenlijk niet/nooit goed doen

"Twitter beoordelingen"
27-09-2013 @moomiedepoomie De Heigraaf verdient prijsje voor slechtste camping van nederland! --- Bron: https://twitter.com/moomiedepoomie/status/383678102070906880
14-08-2013 @Shnap2000 @bf55 @heigraaf heerlijke camping! En natuurlijk heel erg bijzonder die bus...volgend jaar staan we een seizoen op die camping. --- Bron: https://twitter.com/Shnap2000/status/367405710050885633
20-07-2013 @laurensbos Camping at its best! @ Camping De Heigraaf http://t.co/w227QpNLbU --- Bron: https://twitter.com/laurensbos/status/358689479210442753
met oudere kinderen, 2014
"Leuke camping"vertalen
gijs
9,0

17-08-2014 We komen hier al jaren en echt een goede camping. Er zijn nu wel grote plantenbakken waar je omheen moet zigzaggen maar ze zouden eigenlijk nog op ieder gebouw langs de weg bordjes met 10 kilometer per uur moeten doen. Verder een super camping met heerlijk eten, aardig personeel en een goede sfeer.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Geweldige camping!!"vertalen
Herman & Herma
8,0

16-08-2014 Geweldige Camping, altijd wat te doen. Kinderen zie en hoor je hier niet. Voor jong en oud altijd wat te beleven. Top Camping!

De beste prijzen en lastminutes voor Camping De Heigraaf**** bij:

met een groep, Juli 2014
"Geweldige camping!"vertalen
JJonkers
10,0

14-07-2014 Wij zijn op vakantiepark De Heigraaf geweest en hebben daar een zeer goed verblijf gehad. Het was mooi weer, het park ziet er netjes uit, vooral de sanitair is goed verzorgd. We hebben op de laatste dag gegeten bij het restaurant van de camping! Leuke ingericht en gezellig restaurantje, goede service en heel lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Zeer mooi en prettig"vertalen
Marian en Geuje van...
7,0

11-09-2014 Een mooi aangelegde camping met ruime tot zeer ruime plaatsen ( tot ca. 250 m2) erg kindvriendelijk.
Op de zondag een kerkdienst voor iedereen waar kerkmuren vervagen.
Zeer schoon, en goed onderhouden accommodatie, erg vriendelijk personeel.
Niet te vergeten de dubbeldekker wat een sensatie zo,n bus ingericht als snackbus,uniek, origineel en vol kwaliteit snacks..
Deze camping heeft een goede prijs kwaliteitsverhouding
De ligging centraal in Nederland op de Utrechtse Heuvelrug in geklemd tussen de bossen en aan het Henschotermeer
Wij hopen hier volgend jaar weer terug te keren.

Marian en Geuje van der Linde

met jonge kinderen, Juli 2014
"Fantastisch"vertalen
pvandermale
10,0

09-08-2014 Prachtige, mooie grote en vooral schone camping met veel faciliteiten.
En wat heerlijk dat het Henschotermeer op loopafstand te bereiken is.
Aanrader!!!!

met partner, Juni 2014
"Camping gekkenhuis met Pinksteren"vertalen
Gerard
5,0
7,0

21-06-2014 Afgelopen pinksteren op deze camping gestaan op een mooie en super ruime plek achterop de camping (maïsveld). De eerste dag was het nog rustig maar daarna werd liep de camping helemaal vol en werd het voor ons te druk. Veel verkeer (auto's, fietsen, wandelaars) op de grote camping die allemaal heen en terug door dezelfde toegangspoort moeten die leidt naar de toegangsweg voor henschotermeer en andere campings (dus nog veel meer verkeer. Wij voelden ons opgesloten op de camping want als wandelaar/fietser is er geen enkele mogelijkheid om van de camping te gaan anders dan die ene poort. Overigens wordt de camping prima onderhouden en is het personeel erg vriendelijk. Campingwinkel met groot assortiment en restaurant met kleine kaart maar prima eten.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Zeker voor herhaling vatbaar, wij hebben genoten!"vertalen
Familie van der Zee
10,0

15-06-2014 De kinderen waren bijna niet meer te vinden vanaf het moment dat we aankwamen. Vriendelijke mensen bij de receptie en in de winkel, en de schoonmakers! Goed onderhouden camping. Alles wat je nodig hebt is er. Het Henschotermeer op loopafstand, wat wil je nog meer.
Wij waren er met de Pinksteren en maakten er een geweldige kerkdienst mee met een paar honderd mensen! Feest! Onze zoon:van 7 zei, "ik wil hier weer naar toe met de zomervakantie". En die kans is groot!

met jonge kinderen, Mei 2014
"Heerlijk genoten"vertalen
natasja
8,0

29-06-2014 We zijn hier tussen hemelvaart en pinksteren geweest. We hadden een zeer ruime plek aan een speel plaatsje. Voor onze kleine van 3 helemal perfect, Ook de service was erg goed. We werden gebeld om te overleggen over de mogelijkheid voor plekken. Eigenlijk hebben we gewoon enkel genoten. Enige (min) punt was de afstand van onze plek naar het restaurant, winkel of receptie. Dat was zonder fiets wel een onderneming om de tijd voor te nemen. Dus een tip, neem een fiets mee.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Het is maar wat je zoekt"vertalen
M&R
7,0

29-06-2014 Het is een grote camping. Veel vast staplekken. Wij stonden achteraan op en bloemenveld. . Met de auto naar het winkeltje en naar het meer. De speelschuur is erg leuk. Geen wc in de buurt dus veel kinder plassen achter het springkussen. Ook veel wilt spelende jongeren dus kleintjes inde gaten houden. In de avond hangen er ook veel jongeren rond. Ook op het naast gelegen voetbalveld.Alhoewel er na 23.00 stilte moet zijn was deze ver te zoeken.zelfs om half 9 een voetbal wedstrijd gestart door vaste gasten dus tot 23.00 een hoop beschreeuw. Klachten over geluidsoverlast werden door eigenaar wel serieus genomen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?