Beoordelingen Camping De Heigraaf****

De Heigraaf****
115 beoordelingen
Beoordelingen Camping De Heigraaf****
De Heygraeff 9, 3931 ML, Woudenberg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Heigraaf**** in Woudenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Heigraaf**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping De Heigraaf scoort een 8,0 uit 10, op basis van 115 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Heigraaf**** in Woudenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Heigraaf****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping De Heigraaf**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 52 vakantiefoto's van Camping De Heigraaf**** vinden. Je kunt 1 video van Camping De Heigraaf**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Utrecht. Vergelijk Camping De Heigraaf**** met andere accommodaties in Woudenberg.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

114 beoordelingen over De Heigraaf****

115 beoordelingen
8,5
8,1
7,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Sept. 2013
"Mooi en rustig gelegen chalet aan het Gersteveld"vertalen
Wim en henny
8,0

1-10-2013 Mooi vakantiepark met veel ruimte voor tenten, caravans, sta-caravans en mooie chalets(door ons gehuurd voor een week) gelegen vlakbij het Henschotermeer en prachtige natuur. Ook diverse steden en andere Natuurparken in de omgeving. Het was voor ons een week "weg van je plek in eigen land" en is ons goed bevallen. Jammer dat het restaurant al dicht was, maar dat wisten we toen we boekten. De receptionistes zijn hele (klant)vriendelijke dames: je voelt je welkom in het Park.

"Twitter beoordelingen"
27-9-2013 @moomiedepoomie De Heigraaf verdient prijsje voor slechtste camping van nederland! --- Bron: https://twitter.com/moomiedepoomie/status/383678102070906880
14-8-2013 @Shnap2000 @bf55 @heigraaf heerlijke camping! En natuurlijk heel erg bijzonder die bus...volgend jaar staan we een seizoen op die camping. --- Bron: https://twitter.com/Shnap2000/status/367405710050885633
20-7-2013 @laurensbos Camping at its best! @ Camping De Heigraaf http://t.co/w227QpNLbU --- Bron: https://twitter.com/laurensbos/status/358689479210442753
"****RELAXED****!!!"vertalen
Krieger
9,0

10-8-2013 Wij komen zojuist terug van 2 weken camperen op de Heigraaf. Het was weer geweldig! Vooral voor gezinnen met kinderen is het DE camping in midden-Nederland: lekker centraal, als je wat wilt ben je binnen korte tijd op plek. Op de camping een fantastisch animatie-team: TREFFER. Erg goed georganiseerd met leuke dingen voor alle leeftijden.
Het leuke van deze camping is de mix van gezinnen en 65+. Men heeft voor alle leeftijden meer dan voldoende faciliteiten voor een leuke vakantie!

"Mooie camping"vertalen
Lisa en Gerrit
7,0
6,0
8,0

6-8-2013 Echt vakantiegevoel. Totdat je je kind alleen naar de campingwinkel laat gaan. Klantonvriendelijk personeel. Ze mocht voor haar vriendinnetje haar verjaardag uit automaat een bal trekken van ons. Er kwam niks uit. Toen ze het zelf binnen ging zeggen werd er gezegd " pech gehad, machine werkt ALTIJD, dus je zal er wel niks in hebben gegooid". Toen ze mijn man haar verhaal vertelde is hij meegelopen, toen haalde de man er een bal uit en stopte die in zijn EIGEN zak. "Zie je wel, hij doet het gewoon, niet zeuren, je ziet het toch."of we een stel leugenaars zijn.
Erg klantvriendelijk en servicegericht. Gaat niet om het geld maar om de houding. Dochter had leuk idee, cadeautje geven aan jarig campingvriendinnetje en staat er beteuterd bij. Geen zakcentje meer en geen cadeautje.
Mijn jongste dochter had ook al een keer iets soortgelijks meegemaakt. Toen werd er gezegd tegen een jongetje, hebben wij lekker geld en jij lekker niks, pech voor jou. En dit ging dan alleen nog over de automaat.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping De Heigraaf**** bij:

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Super mooie schone en vriendelijke camping"vertalen
Chantal van Riemsdi...
9,0

16-8-2013 Voor het eerst gekampeerd met het gezin. Ivm ziekte van oudste zoon gezocht naar een camping dicht bij het zkh en het henschotermeer. Bij toeval bleek er ook de dubbellekkerdekker te staan. Afgelopen mei heeft mijn zoon en ons met make a wish dubbeldekkers mogen kijken in Engeland. We. Hebben een hele fijne week ervaren op de heigraaf!! De kinderen werden goed vermaakt door het trefferteam en de kidsclub in de ochtend. De camping is groot dus fiets is wel handig! Camping winkel is groot en niet duur. Sanitair is super schoon en wordt goed onderhouden. De receptie is kundig en vriendelijk. We stonden op een seizoensplek en daar zullen we aakomend seizoen weer terug keren voor het hele seizoen.

De dubbellekkerdekker heeft heerlijk patat en ijs en zal voor ons een speciaal iets blijven.

Kort om....we hebben een super week gehad op camping de heigraaf. Voor ons een dikke duim en tot de volgende keer.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Super camping"vertalen
Anne
8,0

13-9-2013 wij gaan al jaren naar deze camping en komen altijd uitgerust terug. je vakantie gevoel begint al bij de ingang kan er alleen maar lof over uitspreken. genoten dit jaar met 2 jonge kinderen geweest en zelfs dat gaat goed babybad aanwezig en met de oudste in het grote bad geweest wat geweldig als je thuis geen bad hebt. super.

met jonge kinderen, 2013
"Al jaren met veel plezier naar de heigraaf"vertalen
Mike Turczynowicz
8,0

23-7-2013 prima camping ! schoon en goed onderhouden.... wij gaan er altijd met veel plezier naar toe , al is het maar voor een dag !.
Voor de kinders is er in de vakanties veel vertier door het animatie team ( TOP ) mooie ligging en een prima winkel met een zeer ruim aanbod.

met partner, Juli 2013
"Mooie camping"vertalen
Vonk
10,0

8-8-2013 Veel voor kinderen te doen , nette camping , superschone toiletgebouwen , vriendelijk personeel

met oudere kinderen, Juni 2013
"De GLAMPING is voor mij het succes!!!"vertalen
evelien
10,0

9-7-2013 Afgelopen week hebben wij overnacht in een GLAMPING; het slapen onder een tentdoek maar wel in een heerlijk echt bed, met eigen keuken, electriciteit, verwarming en eigen sanitair. Er is voor maar liefst 8 personen slaapgelegenheid dus nichtjes en neefjes mochten ook mee op vakantie in de Glamping op camping De Heigraaf te Woudenberg. De kinderen vonden het slapen in de bedstee het einde. Het sanitair en de keuken waren heel compleet en keurig schoon.De GLAMPING staat op een prachtige plek op de camping en de kinderen zitten vlak bij de speeltoestellen. s'Avonds hebben we een keertje patat gegeten in een echte engelse bus die de camping eigenaar heeft laten verbouwen tot 'snack bus'. Wij hebben voor het najaar wederom geboekt. Echt een aanrader!!

"Prachtige camping!"vertalen
petra
10,0

7-6-2013 wij komen dit jaar voor de tweede keer kamperen, ook een keer in een chalet gezeten in de herfstvakantie.
de camping bevalt prima. alle voorzieningen aanwezig, en alles wordt netjes onderhouden.
dat mensen vallen over het bijbetalen op de dag van aankomst... tja, er staat duidelijk dat u vanaf 14 uur welkom bent, kom je eerder, dan heb je idd de kans dat je bij moet betalen.
verder zeer vriendelijk personeel, ook activiteitenteam is geweldig!
camping is niet duur, wij staan er in de zomer 2 weken voor een schijntje! probeer maar es voor zo´n prijs op een andere camping te boeken.

met partner, Juni 2013
"Wij hadden een mooi plek aan de doorgaande weg."vertalen
fam .koster
8,0

20-6-2013 prima saniter ,een goed gevulde supermarkt, een minpunt was dat het restaurant niet open was ,dat is op de open dag niet aan ons vertelt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?