Beoordelingen Camping De Heigraaf****

De Heigraaf****
122 beoordelingen
Beoordelingen Camping De Heigraaf****
De Heygraeff 9, 3931 ML, Woudenberg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Heigraaf**** in Woudenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Heigraaf**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping De Heigraaf scoort een 8,0 uit 10, op basis van 122 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Heigraaf**** in Woudenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Heigraaf****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping De Heigraaf**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 53 vakantiefoto's van Camping De Heigraaf**** vinden. Je kunt 1 video van Camping De Heigraaf**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Utrecht. Vergelijk Camping De Heigraaf**** met andere accommodaties in Woudenberg.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

121 beoordelingen over De Heigraaf****

122 beoordelingen
8,4
8,2
7,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met een groep, Juli 2014
"Geweldige camping!"vertalen
JJonkers
10,0

14-07-2014 Wij zijn op vakantiepark De Heigraaf geweest en hebben daar een zeer goed verblijf gehad. Het was mooi weer, het park ziet er netjes uit, vooral de sanitair is goed verzorgd. We hebben op de laatste dag gegeten bij het restaurant van de camping! Leuke ingericht en gezellig restaurantje, goede service en heel lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!

"Twitter beoordelingen"
27-09-2013 @moomiedepoomie De Heigraaf verdient prijsje voor slechtste camping van nederland! --- Bron: https://twitter.com/moomiedepoomie/status/383678102070906880
14-08-2013 @Shnap2000 @bf55 @heigraaf heerlijke camping! En natuurlijk heel erg bijzonder die bus...volgend jaar staan we een seizoen op die camping. --- Bron: https://twitter.com/Shnap2000/status/367405710050885633
20-07-2013 @laurensbos Camping at its best! @ Camping De Heigraaf http://t.co/w227QpNLbU --- Bron: https://twitter.com/laurensbos/status/358689479210442753
met partner, Juni 2014
"Camping gekkenhuis met Pinksteren"vertalen
Gerard
5,0
7,0

21-06-2014 Afgelopen pinksteren op deze camping gestaan op een mooie en super ruime plek achterop de camping (maïsveld). De eerste dag was het nog rustig maar daarna werd liep de camping helemaal vol en werd het voor ons te druk. Veel verkeer (auto's, fietsen, wandelaars) op de grote camping die allemaal heen en terug door dezelfde toegangspoort moeten die leidt naar de toegangsweg voor henschotermeer en andere campings (dus nog veel meer verkeer. Wij voelden ons opgesloten op de camping want als wandelaar/fietser is er geen enkele mogelijkheid om van de camping te gaan anders dan die ene poort. Overigens wordt de camping prima onderhouden en is het personeel erg vriendelijk. Campingwinkel met groot assortiment en restaurant met kleine kaart maar prima eten.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Zeker voor herhaling vatbaar, wij hebben genoten!"vertalen
Familie van der Zee
10,0

15-06-2014 De kinderen waren bijna niet meer te vinden vanaf het moment dat we aankwamen. Vriendelijke mensen bij de receptie en in de winkel, en de schoonmakers! Goed onderhouden camping. Alles wat je nodig hebt is er. Het Henschotermeer op loopafstand, wat wil je nog meer.
Wij waren er met de Pinksteren en maakten er een geweldige kerkdienst mee met een paar honderd mensen! Feest! Onze zoon:van 7 zei, "ik wil hier weer naar toe met de zomervakantie". En die kans is groot!

De beste prijzen en lastminutes voor Camping De Heigraaf**** bij:

"Heerlijk genoten"vertalen
natasja
8,0

29-06-2014 We zijn hier tussen hemelvaart en pinksteren geweest. We hadden een zeer ruime plek aan een speel plaatsje. Voor onze kleine van 3 helemal perfect, Ook de service was erg goed. We werden gebeld om te overleggen over de mogelijkheid voor plekken. Eigenlijk hebben we gewoon enkel genoten. Enige (min) punt was de afstand van onze plek naar het restaurant, winkel of receptie. Dat was zonder fiets wel een onderneming om de tijd voor te nemen. Dus een tip, neem een fiets mee.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Het is maar wat je zoekt"vertalen
M&R
7,0

29-06-2014 Het is een grote camping. Veel vast staplekken. Wij stonden achteraan op en bloemenveld. . Met de auto naar het winkeltje en naar het meer. De speelschuur is erg leuk. Geen wc in de buurt dus veel kinder plassen achter het springkussen. Ook veel wilt spelende jongeren dus kleintjes inde gaten houden. In de avond hangen er ook veel jongeren rond. Ook op het naast gelegen voetbalveld.Alhoewel er na 23.00 stilte moet zijn was deze ver te zoeken.zelfs om half 9 een voetbal wedstrijd gestart door vaste gasten dus tot 23.00 een hoop beschreeuw. Klachten over geluidsoverlast werden door eigenaar wel serieus genomen.

"Super mooi nieuw toiletgebouw."vertalen
corinedenbesten

21-05-2014 Afgelopen mei vakantie zijn wij opnieuw op De Heigraaf geweest,

Het was een heerlijke week en onze 5 kinderen hebben ontzettend genoten

van alle activiteiten die het Animatieteam had georganiseerd,

echt super leuk allemaal. Wat we zelf helemaal geweldig vonden was het vernieuwde

toiletgebouw… in 1 woord Geweldig. We zijn al op veel campings geweest,

maar z’on mooi, stijlvol toiletgebouw hebben we nog nooit eerder op een camping gezien.

met partner, Sept. 2013
"Mooi en rustig gelegen chalet aan het Gersteveld"vertalen
Wim en henny
8,0

01-10-2013 Mooi vakantiepark met veel ruimte voor tenten, caravans, sta-caravans en mooie chalets(door ons gehuurd voor een week) gelegen vlakbij het Henschotermeer en prachtige natuur. Ook diverse steden en andere Natuurparken in de omgeving. Het was voor ons een week "weg van je plek in eigen land" en is ons goed bevallen. Jammer dat het restaurant al dicht was, maar dat wisten we toen we boekten. De receptionistes zijn hele (klant)vriendelijke dames: je voelt je welkom in het Park.

met jonge kinderen, 2013
"****RELAXED****!!!"vertalen
Krieger
9,0

10-08-2013 Wij komen zojuist terug van 2 weken camperen op de Heigraaf. Het was weer geweldig! Vooral voor gezinnen met kinderen is het DE camping in midden-Nederland: lekker centraal, als je wat wilt ben je binnen korte tijd op plek. Op de camping een fantastisch animatie-team: TREFFER. Erg goed georganiseerd met leuke dingen voor alle leeftijden.
Het leuke van deze camping is de mix van gezinnen en 65+. Men heeft voor alle leeftijden meer dan voldoende faciliteiten voor een leuke vakantie!

met jonge kinderen, 2013
"Mooie camping"vertalen
Lisa en Gerrit
6,0
8,0

06-08-2013 Echt vakantiegevoel. Totdat je je kind alleen naar de campingwinkel laat gaan. Klantonvriendelijk personeel. Ze mocht voor haar vriendinnetje haar verjaardag uit automaat een bal trekken van ons. Er kwam niks uit. Toen ze het zelf binnen ging zeggen werd er gezegd " pech gehad, machine werkt ALTIJD, dus je zal er wel niks in hebben gegooid". Toen ze mijn man haar verhaal vertelde is hij meegelopen, toen haalde de man er een bal uit en stopte die in zijn EIGEN zak. "Zie je wel, hij doet het gewoon, niet zeuren, je ziet het toch."of we een stel leugenaars zijn.
Erg klantvriendelijk en servicegericht. Gaat niet om het geld maar om de houding. Dochter had leuk idee, cadeautje geven aan jarig campingvriendinnetje en staat er beteuterd bij. Geen zakcentje meer en geen cadeautje.
Mijn jongste dochter had ook al een keer iets soortgelijks meegemaakt. Toen werd er gezegd tegen een jongetje, hebben wij lekker geld en jij lekker niks, pech voor jou. En dit ging dan alleen nog over de automaat.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Super mooie schone en vriendelijke camping"vertalen
Chantal van Riemsdi...
9,0

16-08-2013 Voor het eerst gekampeerd met het gezin. Ivm ziekte van oudste zoon gezocht naar een camping dicht bij het zkh en het henschotermeer. Bij toeval bleek er ook de dubbellekkerdekker te staan. Afgelopen mei heeft mijn zoon en ons met make a wish dubbeldekkers mogen kijken in Engeland. We. Hebben een hele fijne week ervaren op de heigraaf!! De kinderen werden goed vermaakt door het trefferteam en de kidsclub in de ochtend. De camping is groot dus fiets is wel handig! Camping winkel is groot en niet duur. Sanitair is super schoon en wordt goed onderhouden. De receptie is kundig en vriendelijk. We stonden op een seizoensplek en daar zullen we aakomend seizoen weer terug keren voor het hele seizoen.

De dubbellekkerdekker heeft heerlijk patat en ijs en zal voor ons een speciaal iets blijven.

Kort om....we hebben een super week gehad op camping de heigraaf. Voor ons een dikke duim en tot de volgende keer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?