8,5

Uitstekend

177 reviews over Camping De Heigraaf in het Nederlands

fantastisch, voor t 5e jaar geweldige vakantie

Ans Korsten, 26-6-2017

Geweldige gastvrije camping, geweldig uitvalbasis voor veel fietsplezier

Waanzinnig verzorgd

Rietje, 5-6-2017

Wat een schitterende camping zo mooi en netjes verzorgd!!! Nieuwe toiletgebouwen... speelweide en internetverbinding echt gewelig!!! Wel een paar puntjes... we misten een zwembad, en als je achteraan zit wordt je er door het annimatieteam niet bij betrokken de risja rijdt tot de rotonde wat erg jammer is want achterop de camping zitten ook kleintjes!!
Gereisd familie in mei 2017

Een super camping!

Familie Verbree, 28-5-2017

Opnieuw (eerder in 2015) verbleven wij op de camping in een glamourtent, die met recht 'glamour' heet. Prachtige inrichting, inclusief wc en douche op een rustige plek met een prachtig uitzicht.

Super om te zien dat de eigenaren succesvol blijven investeren om aan de wensen van de gasten te voldoen. Mooie nieuwe sanitair gebouwen en inmiddels ook wifi-mogelijkheden.

De vakantie begint al bij de receptie waar je gastvrij wordt ontvangen. Er heerst een gezellige en vriendelijke sfeer op de hele camping, die er zeer verzorgd uitziet en voorziet aan vele behoeften.

Het assortiment van de winkel is uitstekend en het eten in zowel het restaurant 'De Deel' als van de 'Dubbellekkerdekker' is prima.

De bosrijke omgeving maakt het plaatje compleet met niet te vergeten het Henschotermeer op loopafstand.

Gereisd familie in mei 2017

Relaxed, groen

Anita Steenbergen, 25-3-2017

Er is net nieuwe wifi, en nieuw toiletgebouw en een nieuwe speeltuin. Mooie omgeving met bos en landgoederen, Henschotermeer, Amersfoort en Wijk bij Duurstede. Netjes. Animatie vanaf 4 jaar. Wel grote camping, dus zou fijn zijn als er een achter/zij uitgang komt, ik voor verkeersdrukte in hoogseizoen.
Gereisd familie in januari 2017

Prachtige plek, kom er al jaren, fijne sfeer!!

Brenda, 19-11-2016

Heerlijke fietsmogelijkheden op de Utrechtse heuvelrug. Zwemmen en strand op loopafstand. Ook leuk om op de fiets naar Amersfoort of het prachtige Wijk bij Duurstede te gaan!
Gereisd familie in januari 2016

Geweldige camping voor alle leeftijden

Ans Korsten-Hanegraaf, 7-11-2016

Camping de Heigraaf is gelegen op de Utrechtse Heuvelrug. Vanaf de camping kun je geweldig fietsen en wandelen. Op de camping wordt veel georganiseerd voor alle leeftijden. Het sanitair is heel netjes en de eigenaren en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. In het restaurant is de keuze beperkt maar wat je krijgt is goed verzorg en smaakt heel erg lekker. De winkel heeft voor een camping een groot assortiment en heeft ruime openingstijden.

fantastisch

Ans Korsten-Hanegraaf, 6-11-2016

geweldige ligging om vandaar te gaan wandelen en/of fietsen

Heerlijke herfstvakantie

M. Veldt, 21-10-2016

Voor het eerst in de herfstvakantie een week gekampeerd met onze caravan. Mooie camping, schoon en warm sanitair (wel fijn in deze tijd van het jaar). Animatie was echt super. Leuke herfstknutsels en de lampionnentocht met na afloop marshmallows en chocomelk echt Top!! Restaurant was ook goed. Lekker etende en vriendelijk personeel.

Het is wel een grote camping dus als je achteraan staat is een fiets geen overbodige luxe.

Enige min punt. Er werd erg hard gereden! Het zou toch jammer zijn als er eerst en kind aangereden moet worden voordat er iets aan gedaan wordt dus een paar drempels zou niet verkeerd zijn.

Gereisd familie in oktober 2016

Heel mooi vakantiepark.

Familie Dogterom, 7-10-2016

We hebben met z'n vijfen genoten van de vakantie op de Heigraaf. Prachtig chalet, ruime tuin, leuke animatie, schoon park, ruim assortiment in de winkel, vriendelijk personeel bij de receptie. Kortom (voor de derde keer) een TOPvakantie.
Gereisd familie in augustus 2016

Zeer nette en mooie camping

martijn van oord, 6-10-2016

Wij zijn hier met 2 jonge kinderen met veel plezier geweest.

De seizoenplekken zijn zeer ruim met veel privacy.

De campingwinkel is top en er is genoeg te doen voor de kinderen, pluspunt is het Henschotermeer.

Ook bij het restaurant kun je gezellig zitten en de serveerster is uitermate vriendelijk en zorgt er ook voor dat de kleintjes zich kunnen vermaken.

Wat voor ons een minpuntje was is dat op zondag de winkel gesloten is en er geen ijsje is te krijgen voor de kinderen.

Alle hondenbezitters komen de regels goed na zoals aangelijnd en ruimen alle uitwerpselen netjes op.

Verder hebben wij niets meegekregen van overmatig drankgebruik en schreeuwende gezinnen.

Wel werd er op het veld wel eens een biertje gedronken met bekenden onder elkaar maar dat zie je op elke camping.

Deze mensen waren zeker niet asociaal en hielden wel de avondklok goed in de gaten waardoor het netjes tussen 12 en 1 uur rustig was en hadden dus respect voor onze zondagrust.

Al met al willen wij de vriendelijke campingeigenaar bedanken voor de mooie tijd die wij hebben gehad en komen zeker terug.

Gereisd familie in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Heigraaf in Woudenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Heigraaf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Heigraaf scoort een 8.53 uit 10 op basis van 177 reviews.