Bed and Breakfast De Boerenstee

9,6

3 reviews over Bed and Breakfast De Boerenstee in het Nederlands

Paradijsje

Maaike, 10-7-2017

Wij zaten met familie en vrienden in de liniehutten. 6 prachtige ingerichte huisjes naast elkaar. Heel hip en sfeervol. Lekkere douche en stevige bedden. Het terrasje achter vond ik heerlijk. Even helemaal privacy met super uitzicht. De kinderen hebben zich geen moment verveeld met de speeltuin in het midden, het grote grasveld en alle skelters, fietsjes e.d.

De algemene ruimte was groot, maar toch ook intiem en gezellig. Keuken van alle gemakken voorzien, de afwasmachine na 2 minuten klaar is natúúrlijk ideaal.

Wij allemaal hadden geen betere plek kunnen hebben dan deze: paradijsje op aarde met grote complimenten hoe de eigenaren dit alles gemaakt hebben!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Heel mooi

wimjanrenate, 23-10-2013

Wij waren aan het begin van de herfstvakantie met de hele familie (5 gezinnen) in Hofstede Hooybroeck. Wat een succes!

Lekker afgelegen, dus je hebt van niemand last en niemand heeft last van jou.

Een ruime woonkamer, genoeg slaapkamers, prima douches etc.

Ook de tuin is geweldig. Genoeg ruimte om een potje te voetballen. 's Avonds is er tijd om een vuurtje te maken. Vuurkorf en blokken hout liggen klaar!

In de omgeving kan je lekker (race)fietsen op en over de Utrechtse Heuvelrug.

Wij komen terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Heerlijke plek voor een groep om te verblijven.

The beeteaters, 23-2-2011

Hofstede Hooybroeck (van de Boerenstee) is een heerlijke plek om met een groep te verblijven. We waren met gezinnen, ieder stel had een eigen kamer met sanitair! En de kinderen sliepen gezellig samen. De woonkamer is ruim en sfeervol met openhaard. De keuken is goed ingericht en van alle gemakken voorzien. Buiten is volop ruimte en doordat het een flink eind van de weg ligt kunnen kinderen ongestoord rond rennen en spelen. De vogelnest schommel en skelters waren een groot succes. De accommodatie ligt aan de Liniedijk waarover je lekker kunt wandelen.

Wij kunnen het iedereen aanraden!

Gereisd met vrienden in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Boerenstee in Woudenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Boerenstee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Boerenstee scoort een 9.64 uit 10 op basis van 3 reviews.