Camping Minicamping Amstelkade

8,6

12 reviews over Camping Minicamping Amstelkade in het Nederlands

Een paradijsje

Astrid, 27-8-2017

Een heerlijk paradijsje is het. Prachtig aangelegd, fijne sfeer. Pure idylle, met alle bloemetjes, bijtjes, de moestuin, het kinderboerderijtje, speeltuintje en de loslopende beestjes. Een pauw met haar kuiken, konijntjes en een poesje die elke dag even bij je caravan komen buurten, een slootje met kikkers en de kano's voor op de Amstel. Ook het theeterras vond ik fijn. En ondanks de boerderijsetting (bv in de schuur) prima sanitair! Met een gecombineerde vaste douche met handdouche, goede temperatuur en goede waterstraal!

Je staat er op ruime veldjes (je kon er makkelijk voetballen) en er heerst een heerlijke rust en gemoedelijkheid.

Hier gaan we vast nog weleens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

hele leuke camping

anneke, 25-8-2017

gezellige camping, heel leuk voor kinderen, mooie omgeving
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prachtige plek, geweldig voor kinderen!

Jb, 9-7-2016

Superleuke en gemoedelijke camping met prachtige plekken, veel bloemen, fijne beheerder, relaxte sfeer en er is geweldig veel voor de kinderen te doen! Die vermaken zich uitstekend, jong en oudere kinderen echt top. Een ware aanrader!

Alleen 2-3 dames wc's voor de hele camping en gasten theehuis is echt veel te weinig (ondanks dat wel schoon).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

fantastisch sfeervolle camping

Michel, 22-5-2016

sfeervolle kleine camping. leuk voor een paar daagjes weg.

Wat erg leuk is dat je bij je tent een vuurtje mag stoken.

Er zijn genoeg vuurkorven en hout. Hoef je dus niet mee te nemen.

Gemoedelijke sfeer. Grote koelkast aanwezig voor iedereen.

Lekker voor je melk en een koud biertje.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Top weekend

Mamaloka , 5-7-2015

Met de kids een weekend geweest, nou ja " met de kids" is veel gezegd, we zagen ze de hele dag niet en ze kwamen terug met de meest enthousiaste verhalen. Geweldige camping met een zeer relaxte beheerder. We hadden een prachtige plek met uitzicht over het weiland.

We hebben inmiddels het volgende verblijf bij de amstelkade al geboekt.

Echt een aanrader voor iedereen die van het echte kamperen houdt

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

mooie stek

geert vinkel, 19-8-2014

We hebben hier 1 overnachting gehad tijdens onze fietsvakantie. wij vonden het hier prachtig. Lekker gemoedelijke relaxte sfeer. Verwacht geen animatie, zwembad oid. Goede douche, veel picknickbankjes, koelkast/vriezer ter beschikking.
Gereisd met partner in augustus 2014

Droomplekje

Marije, 13-7-2014

Weekendje overnacht op de camping. Wat een heerlijke plek voor kinderen en volwassenen. Het ziet er schitterend uit, gras perfect gemaaid, overal bloemenperkjes. Het is allemaal zo lekker vrij en gemoedelijk. Een echte klooi-camping, klooien met vuur, water, hout, dieren, enz. Echt top.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Rust en ruimte....

E., 17-6-2014

Camping middenin de natuur - betreft tevens zorgboederij met theehuis. Er wordt veel gebruik gemaakt van het theehuis door passerende recreanten op de fiets. Speeltuin, kinderboerderij, huttenbos, vuurplaats, zwemmen..... Puntje van aandacht is het sanitair. Weinig toiletten als je bedenkt dat deze naast de campinggasten ook gebruikt moeten worden door de bezoekers van het theehuis. 's Morgens stonden we in de rij.....

De slecht-weer ruimte waar spelletjes kunnen worden gedaan was een rommeltje (vuil/oude spullen): aandachtspunt ook voor de ouders! Spullen opruimen als je er gebruik van hebt gemaakt.

Ideaal is de grote koelkast in de (af)wasruimte! Koelelementen kunnen ingevroren worden, maar vriezer werkte niet helemaal optimaal.

Verder goeie sfeer. Nog een aanbeveling: duidelijk melding maken van rust op de camping tussen 23.00 u - 07.00 u.

Opmerking/klachten worden netjes afgehandeld.

Gereisd alleenreizend in januari 2014

Fantastische plek!

Anouk83, 30-5-2014

Wij (zussen) hebben in onze geweldige pipowagen (Mamaloe) genoten van de natuur, de dieren en de rust! De pipowagens staan op plekken met een mooi uitzicht en zijn volledig ingericht, we hadden zelfs een picknicktafel en kleine schommelbank. Een absolute aanrader!
Gereisd anders in mei 2014

Toppie

l' Ardan, 26-11-2013

Zie 1e beoordeling, behoeft eigenlijk geen toevoeging.

Echter toch wel.

Namelijk de natuur, rust en de ligging zijn super.

En zeer zeker de laatste zin van de eerste beoordeling moet de lijfspreuk worden: Zeurpieten blijf weg, want er is niks te zeuren alleen maar: Toppie.

Personeel: 10 plus.

Gereisd met partner in november 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Amstelkade in Wilnis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Amstelkade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Amstelkade scoort een 8.61 uit 10 op basis van 12 reviews.