Uitstekend

Zoover award

158 reviews over Camping 't Boomgaardje in het Nederlands

Fantastisch!

Ria Vinken, 12-8-2017

Het campingterrein ligt er mooi bij en de kantine is een goede ruimte voor iedereen te gebruiken. Er is kookgelegenheid en gebruik maken van oven en magnetron. Koffie of thee uit automaat. Er staat een TV.

Uit eten kan men in Wijk bij Duurstede ca. 2km van de camping.

Gereisd met partner in augustus 2017

we gaan hier nooid meer naar toe

j smeitink, 8-8-2017

toiletten zijn erg klein.. Er staan veel te veel caravans dicht op elkaar
Gereisd met partner in juli 2017

voor grotere tent niet geschikt

Aardema, 3-8-2017

nieuwe gebouw is netjes en handig voor tentkampeerders ivm aanwezige kookgelegenheid. Tentenveld is eigenlijk alleen geschikt voor kleine trekkerstentjes, niet voor een 4p tent voor meerdere dagen. Toen wij er waren werd het terrein, oprit enz. helemaal volgepropt met campers. Dan zijn de sanitaire voorzieningen niet toereikend. Omgeving is prachtig; ideaal voor fietstochten.

Sfeervolle camping

Fred en Ria, 29-7-2017

Wat een sfeervolle schone camping. Joop en Marijke zijn heel hartelijk en gastvrij.
Gereisd met partner in juli 2017

Gezellig en goed verzorgd.

Sylvia, 23-7-2017

Kleine camping met een gezellige sfeer. Een maal per twee weken Happy Hour waar je andere gasten kunt leren kennen. Ook camperplaatsen. Alles goed verzorgd. Recratieruimte met mogelijkheid tot koffie drinken, boeken en tijdschriften. Gasten krijgen bij aankomst een map met informatie over de streek, plattegronden etc. Wij komen graag nog eens terug! Enig nadeel: als je een hond hebt, moet je die langs de weg met redelijk wat verkeer uitlaten.
Gereisd met partner in juni 2017

heel, heel erg vol

maarten, 22-7-2017

we stonden op de parkeerstrook, 1 m naast een andere caravan naast de ingang en alle stukjes grond waren volgezet. Ondanks de drukte was t wel erg netjes en verzorgd. Het is een leuk gebied om te fietsen en fruit te kopen & eten.
Gereisd met partner in juli 2017

Alweer hier echt een een heel prettige tijd gehad.

Marcel Spenkelink en Angelique de Groot, 14-7-2017

Écht een camping voor senioren die van rust houden. Niet te groot, perfect sanitair, leuke gastheer en -vrouw.

Nadelen? Nog niet opgevallen.

Bep en Theo Barendregt, 13-7-2017

Wij waren van 17 t/m 30 juni bij jullie te gast. Erg mooie plaatsjes met betegeld terras, perfecte douche en afwasgelegenheid. De nieuwe recreatieruimte met invalide toilet en douche is erg ruim. De verdere ruimte met aanrecht is perfect voor tent overnachters zeker ook omdat ze dan lekker binnen kunnen zitten. Er valt wat mij betreft niets te verbeteren ik heb dan ook geen tips. Tot ziens volgend jaar
Gereisd met partner in juni 2017

heerlijk En relaxed rustig en schoon

Thea Kortekaas Zuidhoek, 1-7-2017

senioren camping niet voor kinderen heerlijk fietsen en wijk bij Duurstede is erg gezellig ,lekker aan de lek
Gereisd met partner in mei 2017

geweldig

jan en diny nijland, 9-6-2017

wij vinden het een geweldige camping. sanitair altijd helder. de beheerders Joop en Marijke zijn heel vriendelijke mensen.
Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Boomgaardje in Wijk bij Duurstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Boomgaardje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Boomgaardje scoort een 9.01 uit 10 op basis van 161 reviews.