Vakantiepark VVP verhuur

Voor herhaling vatbaar...dit jaar voor de 4e keer

Cor, 11-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Prachtige locatie en prima service....schoon en mooie accommodaties en vriendelijk vvp team. Mooie chalet en bootje voor de deur.....vissen....varen...zwemmen...fietsen in een prachtige omgeving
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk rustgevende lokatie

Erwin van Tiggelen, 27-10-2015
  • Onderkomen10

Top locatie vooral de woonboot
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Mooie omgeving en prettig verblijf

Henk en Anneke Vrolijk, 20-9-2014
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Mede door het warme weer hebben wij voor 200% genoten tijdens ons verblijf bij de VVP. De zeer vriendelijke bediening, de ligging en de prachtige omgeving hebben hiertoe natuurlijk ook aan bijgedragen.

De studio waarin wij verbleven zag er schoon en netjes uit. Aan de entree en daar bedoel ik de allereerste indruk die je krijgt als je het terrein oprijdt, kan nog het eea verbeterd worden. Maar daar wordt aan gewerkt vertelde men ons. In ieder geval voor herhaling vatbaar. (Irma, je had een stel leuke en goeie vervangers tijdens je afwezigheid).

Gereisd met partner in september 2014

Heerlijke plek met natuurlijke gastvrijheid

Alice en Hilbert Kok, 5-6-2014
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een vakantiestek om te onthouden en terug te keren
Gereisd met partner in mei 2014

Super

willem_koelewijn, 19-11-2013
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een geweldige locatie. Mooie en zeer schone appartementen. De eigenaresse en haar moeder zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Tijdens je verblijf wordt zelfs het toilet iedere dag gereinigd.

Wij hebben hier onze visvakantie doorgebracht. Helaas viel de vangst wat tegen, maar verder is alles top!

Voor je eigen boot is de trailerhelling vlakbij op loopafstand en zijn er perfecte aanlegmogelijkheden in het jachthaventje bij de appartementen.

Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met vrienden in november 2013

een prachtige plek

Marja, 21-5-2013
  • Onderkomen10

De ontvangst was gezellig.Het challet was heel schoon en netjes, ook de tuin er omheen werd goed onderhouden.Het was jammer dat we niet zulk mooi weer hadden, maar we hebben ons prima vermaakt.Je kan er heerlijk wandelen in de natuur en als je een bootje hebt of huurt is het helemaal leuk, veel te zien.

Het is voor herhaling vatbaar!!!!!

Gereisd anders in mei 2013

Mooi gelegen en goede service

Eddy Toonen, 9-3-2013

We hebben het appartement aan de Vinkeveense plassen voor bijna twee weken gehuurd om kort in de buurt te zijn tijdens de operatie en verblijf van onze dochter in het AMC. We zijn super gastvrij ontvangen en hadden zo toch een beetje een thuis-gevoel. Ook al hebben we weinig gebruik gemaakt van de omgeving, de ligging is fantastisch. Zeker voor water, boot en visliefhebbers. Midden in de natuur en toch kort bij Amsterdam.
Gereisd met partner in februari 2013

Prachtig centraal gelegen

A en A uit Duitsland, 24-1-2013
  • Onderkomen8

Voor onze bezoeken in Nederland is dit een uitstekend adres. Mooi gelegen aan de Vinkeveense Plassen, gunstig t.o.v. Amsterdam en omliggende plaatsen, met alle mogelijkheden van dien. De studio's zijn netjes en vriendelijk, en goede beveiligde gratis parkeergelegenheid bij de studio's.
Gereisd met partner in januari 2013
VVP Verhuur Vinkeveen, eigenaar, 27-1-2013
Bedankt voor jullie mooie woorden. Wij hopen jullie nog vele malen te mogen begroeten bij VVP Verhuur te Vinkeveen.

Fantastische plek

Peter en Marij , 12-1-2013
  • Onderkomen10

In juli 2012 hebben wij een week vakantie gevierd bij Irma,de eigenaresse,en haar moeder.

Wat een lieve,hartelijke en gastvrije mensen.

We zaten in het chalet genaamd de skuumkoppe. Wat hebben we genoten,alles was aanwezig,zelfs iedere dag schone handdoeken.

Heerlijk relaxed,gevaren en gevist met het bootje wat we bij vvp konden huren.Het is gewoon heerlijk vertoeven op en aan de Vinkseveense plassen,zoals dat volgens mij alleen bij VVP Verhuur kan.

Nu hebben we alweer geboekt voor een week in juli 2013. Maar dit jaar gaan we in de woonboot.

Gereisd met partner in juli 2012

Fantastisch plek

Fam. van Dijk, 3-4-2011
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Wij komen hier graag vanwege de gastvrijheid, goede ligging, Utrecht, Amsterdam,Hilversum. Ieder jaar kijken we er weer naar uit om hier heen te gaan.
Gereisd met partner in januari 2011
VVP Verhuur Vinkeveen, eigenaar, 27-1-2013

Inderdaad jullie komen weer terug bij VVP Verhuur.

Jullie hebben aankomende zomer gekozen voor onze mooie woonboot met schitterend uitzicht over de Vinkeveense Plassen. Nu nog mooi weer dan zorgt VVP Verhuur voor de rest.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark VVP verhuur in Vinkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark VVP verhuur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark VVP verhuur scoort een 9.16 uit 10 op basis van 12 reviews.