Hotel Villa Lokeend ****

8,4

17 reviews over Hotel Villa Lokeend in het Nederlands

Heerlijk

Dick Visser, 21-8-2016

Ontspannen sfeer en vriendelijk en kundig personeel
Gereisd met partner in juli 2016

Fantastisch, zeker een aanrader!

Max van Ooijen, 4-2-2016

Wij hebben een nachtje bij Villa Lokeend geslapen en daarbij een 4 gangen menu gegeten in het restaurant. De kamer leuk ingericht en met een terrasje aan het water. Leuk om nog eens heen te gaan in de zomer. In de avond hebben we een 4 gangen diner gegeten in het restaurant. Echt heerlijk gegeten!! Niets op aan te merken! Bijpassend hebben wij een wijn arrangement genomen. Leuke toevoeging aan het menu! De volgende ochtend vriendelijk ontvangen door de dames van het ontbijt. Al met al vonden wij het een erg prettig verblijf.
Gereisd met partner in januari 2016

Vriendelijk personeel en mooie kamers!!

Dick Meulenkamp, 8-11-2014

Goed hotel erg gezellig, vriendelijk personeel en behulpzaam!

Ruime kamer is een suite,met mooie doucheruimte, alles compleet.

Het weer was wat minder, wij gaan zeker nog een keer in de zomer terug.

Het hotel ligt gunstig vlakbij de grote weg naar Utrecht en Amsterdam

Met vriendelijke groet,

Dick en Wilma Meulenkamp

Gereisd met partner in november 2014

Tegenvaller!

Corry Steskens, 9-9-2014

De enige dingen die goed bevielen waren de ruime kamer, het vriendelijk personeel en het diner.

Minpunten waren er echter teveel zoals:

Nespresso apparaat op kamer, echter geen cups

Rand douchcabine afgebroken waardoor badkamer blank stond na douche

Fohn van muur afgebroken, bijna onmogelijk om je haren te fohnen

Terras heater defect tijdens het diner, behalve de heater aan de tafel waar de eigenaren zaten. Hoezo de klant is koning.

Buitenverlichting op terras bij verschillende kamers defect.

Buitenverlichting bij het diner gedeeltelijk defect waardoor we met onze telefoon moesten bijschijnen om te kijken of er nog mosselen in de schelp zaten.

Het ontbijtbuffet is uitermate sober. 3 minibroodjes per persoon en bijvragen had geen nut want er was niets meer.

Eindafrekening klopte niet. Drankjes van andere gasten stonden op onze rekening.

Heb deze klachten eerst aan eigenaren gemaild echter geen reactie mogen ontvangen vandaar deze slechte beoordeling op Zoover.

Jammer, gemiste kans.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Een verrassing in het Vinkeveense . . .

annemieke_8, 24-7-2013

Hotel Villa Lokeend wekt meteen een goede indruk, verzorgd, gastvrij.

De omgeving is prachtig. Je zit vlak bij de snelweg en het luchtverkeer, maar wij hebben daar geheel geen hinder van ondervonden.

Beetje jammer dat je niet recht aan de Vinkeveense Plassen zit.

Maar de unieke accommodatie (slaap PLUS woonkamer) en het terras vergoeden veel. Het personeel is zeer persoonlijk, vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit is prima.

Het restaurant en het eten was van goede kwaliteit, zo ook de wijnkaart.

Het ontbijt is zeer uitgebreid en wordt vers aan tafel geserveerd.

We hebben zalig buiten kunnen eten, op het sfeervole terras.

De buurt is vooral erg op stand, het lijkt wel de Goudkust af en toe.

Je kan er fietsen huren, routes krijgen.

M.a.w. wij hebben er een prima verblijf gehad. Een uitje van 1 nacht en 2 dagen er op uit in de omgeving en op de Plassen, ZALIG !

Gereisd met partner in juli 2013

Heerlijk

Dick@Annemieke Kuizenga , 22-7-2013

silvia en Aldert

Bedankt voor de gastvrijheid gedurende ons verblijf, het was heerlijk we zijn verwend en kwamen ook nog aan in een wijnproeverij dit kon niet beter.

We hebben twee avonden heerlijk gegeten op deze chef maar ook op de leerling moet je zuinig zijn

Groet en tot snel Dick &Annemieke Kuizenga

Gereisd met partner in januari 2013

Heerlijke shortbreak!

Willeke, 6-3-2013

Wij hebben een Restaurantweekdiner gecombineerd met een overnachting in Villa Lokeend. Heerlijk zo'n suite waar je gescheiden kamers hebt. Leuk ingericht! We hebben heerlijk gegeten en geslapen. De service van het personeel was uitstekend, erg attent en gastvrij.

Er waren voor mij 2 kleine teleurstellingen: ik dacht dat de Villa echt aan het open water lag. Helaas niet. En daarnaast zat het weer niet mee, we hebben niet echt kunnen genieten van mooie uitzichten. Jammer, maar wie weet doen we het nog eens over. Zowel het hotel als het restaurant zijn het zeker waard!!

Gereisd met partner in maart 2013

super........

vandenberg2, 29-7-2012

Het hotel is klein maar heeft ier meteen zijn grootste kracht. Vriendelijke mensen. Niks was teveel. Zeker een aanrader. Kamers netjes en lekker aan het water. Mensen uit kunt dit met een gerust hart boeken.
Gereisd met partner in juli 2012

Wij komen nog eens terug!

Miriam, 21-5-2012

Geweldige plek als je in het bezit bent van een auto!

Voor hetzelfde geld zaten we in een oud aftands kamertje in A'dam. Waar je dan ook nog handen vol geld kwijt zou zijn aan parkeergeld. Dit was 1000X beter: Auto parkeren bij CS Abcoude (5 minuten rijden+gratis!) en voor een paar eurotjes met de trein naar A'dam (5 min.). 's Avonds heerlijk relaxen in een ruim, net appartament waar het ondanks de nabijheid van de A2 en Schiphol, heerlijk rustg was. Ontbijt: niet erg uitgebreide keuze, maar voor onze smaak meer dan voldoende. Personeel: vriendelijk en behulpzaam.

Kortom: geweldige prijs/kwaliteit verhouding. Een adres waar we zeker terugkomen voor een weekendje Amsterdam!

Gereisd met partner in mei 2012

Heerlijke acco met ruime kamers!

Maartje12, 30-4-2012

Wij hebben het heerlijk gehad. Het zijn eigenlijk app. Woonkamer met aparte slaapkamer. Wifi aanwezig. Heerlijk gegeten. Jammer dat wij vanwege het weer niet lekker op het terras konden zitten. Hotel is rustig gelegen! Personeel is erg vriendelijk!
Gereisd met partner in april 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Lokeend bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Lokeend in Vinkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Lokeend zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Lokeend scoort een 8.38 uit 10 op basis van 17 reviews.