Camping Boerderij Camping Demmerik

Boerderij Camping Demmerik
9,3

Zoover award

102 reviews over Camping Boerderij Camping Demmerik in het Nederlands

Uitzonderlijke gastvrijheid en schoon sanitair

Marjolein van der Veldt, 1-10-2017

In alle haast onze tentstokken vergeten. Ondanks het nogal ongebruikelijke verzoek om dan in de gemeenschappelijke ruimte 'Het Tuinhuisje' te mogen slapen, twijfelde eigenaresse Jolanda geen moment. Dankzij haar gastvrijheid heerlijk kunnen slapen om 's ochtends vrolijk begroet te worden door hond Dribbel. Bedankt!

Gastvrij, fantastische camping

Ed en Karin, 28-9-2017

Kleine, gemoedelijke, mooie camping voor iedereen die van kamperen houdt.

Aan iedereen is gedacht.

Schoon sanitair en het afwasblok lekker op hoogte!

Eigenlijk geen min punten kunnen ontdekken.

Heerlijk

Carla Fransen, 26-9-2017

Voor de tweede keer verbleven wij korte tijd op deze camping in een hooiberghut. Het is er heel fijn toeven. De eigenaresse weet het de gasten heel goed naar de zin te maken. Het is er brandschoon en de omgeving, midden in het groene hart, leent zich uitstekend voor een weekendje weg. In de omgeving kun je fijn fietsen en de steden Utrecht en Amsterdam zijn heel dichtbij. We komen zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in september 2017

fantastisch , kraak helder, gastvrij !!

Clazien Middelbos, 25-9-2017

prachtige ruime plekken, ruim en zeer schoon sanitair, heerlijk gebied om te wandelen, fietsen en vissen. gastvrije en behulpzame camping eigenaresse!!

kortom , een plek om terug te komen.

Grandioos

Familie Vossen, 25-9-2017

Alles was top.Hygiëne, lokatie, ontvangst,gastvrijheid, vriendelijkheid, caravanplaatsen. Zou gewoon niks kunnen verzinnen wat niet goed zou zijn.

Zelden zo goed verzorgd sanitair gezien.

Onze dochter van 12 heeft genoten. Ze heeft met alle dieren geknuffeld ( wel tig keer ).

Wij gaan zeker nogmaals terug !!!

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Heerlijk rustig verblijf met alles erop en eraan!

Henriette, 23-9-2017

Aardige mensen die goed over alles hebben nagedacht en alles netjes bijhouden! Wij waren in de blokhut, een aanrader als alternatief voor kamperen als het koud wordt buiten.

Perfect

Jos, 21-9-2017

In alles kun je zien dat deze camping goed onderhouden wordt. Het veld is keurig gemaaid en de paden geharkt. Het sanitair is modern en super schoon. Een mooie omgeving om te wandelen, te fietsen of met een boot de plassen op te gaan. In een mum van tijd zit je in hartje Amsterdam en/of Utrecht. Kortom: genoeg te beleven.

Gezellig en vriendelijk

Haanappel, 21-9-2017

Leiding van de camping is erg betrokken en vriendelijk. Het is een open locatie waarbij je lekker op je eigen manier kan genieten.

We hebben een fijn verblijf gehad.

Gereisd met vrienden in september 2017

Heerlijke vakantie gehad!

Ine de Martines, 9-9-2017

Fijne verharde plaats gehad .

Camping wordt goed onderhouden.

Sanitair ziet er prima uit.

Altijd lekker warm water.

Goede wifi.

Gereisd met partner in augustus 2017

heerlijk....

marjo, 25-8-2017

We hebben met ons tentje 2 dagen op het tentenveld gestaan. We zijn naar Amsterdam gegaan, heerlijk om daarna in de rust terug te keren. Enkele korte opmerkingen....Prachtig uitzicht, Gastvrij ontvangst, terwijl we pas om 8 uur in de avond aankwamen, prachtig groen gras. prima sanitair....Top
Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Camping Demmerik in Vinkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Camping Demmerik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderij Camping Demmerik scoort een 9.34 uit 10 op basis van 109 reviews.