8,9

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal**** bij :

193 reviews over Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal in het Nederlands

fantastisch!

maria, 8-7-2017

Echt alles was prima.! Mooie kamers. Vriendelijk personeel en heel erg goed eten.

En een hele mooie omgeving om te gaan fietsen.

Gereisd met partner in juli 2017

Zeer klantvriendeljk hotel en uitstekende service

Vera, 25-6-2017

Hotel van der valk veenendaal
Gereisd met vrienden in juni 2017

Fantastische plek met super lekker eten

Amanda Neele, 18-5-2017

Van dr valk staat op onze nummer 1, het eten en de gast vrijheid maken alles compleet voor een heerlijk uitje
Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijke luxe

Inge, 21-3-2017

Wat een prachtige kamers, vanuit het bubbelbad tv kijken! En we hebben zelden zo'n uitgebreid ontbijtbuffet gezien! Keuze op de menukaart van het diner was niet zo uitgebreid maar het smaakte heerlijk.

Even bijkomen in de sauna of het stoombad is ook heerlijk. Handdoeken, water en zelfs appeltjes liggen er klaar. Komen zeker nog eens terug!

Gereisd familie in februari 2017

Geweldig

Marre, 15-3-2017

Super goede service overal in het hotel. Een geweldige kamer en mooie sfeer. Ook super lekker gegeten in het hotel zelf. Een vakantie om nooit te vergeten !
Gereisd met partner in oktober 2016

Zeker voor herhaling vatbaar

Trea van Oorschot, 9-3-2017

Net als vele van der Valk hotels is ook dit een geweldig mooi hotel, de bubbelbad kamer is zeker een aanrader heerlijk vanuit je bad nog even tv kijken. Van de wellness hebben wij geen gebruik gemaakt, maar we zijn er wel wezen kijken en ook dit zal er schoon en verzorgd uit. Het ontbijt was zeer uitgebreid, ligging is vlakbij het gezellige centrum van Veenendaal, dicht bij de snelweg maar die zou ik ontwijken om bv binnendoor(zo zie je iets van de mooie natuur die deze omgeving te bieden heeft) naar Ede te gaan om naar de film te gaan of naar Arnhem voor een dagje shoppen of dierentuin. Voor de fiets liefhebber is dit ook een mooi uitgangspunt om de mooie omgeving te ontdekken.
Gereisd met partner in maart 2017

Geweldig hotel!

Monique Biesemann, 4-3-2017

Zeer goed bevallen, de kamer was erg schoon en mooi. De wellness was ook heel relaxed!! Absolute aanrader!
Gereisd met partner in januari 2017

Suite Dreams arrangement is een aanrader

Rein, 11-2-2017

De Wellness suite was fantastisch. Service, diner, en ontbijt ook top !
Gereisd met partner in februari 2017

Prachtig hotel

Ben-en-Desiree, 18-1-2017

Voor ons de 2e keer dat we bij dit hotel kwamen en wederom was het erg goed. Het hotel ligt op het industrieterrein langs de A12 waardoor het makkelijk te bereiken is. Met de auto is het centrum van Veenendaal ook prima te bereiken.

Het restaurant is goed en wij hebben hier heerlijk gegeten.

De kamer is prima in orde en ook mooi zijn de grote ramen van plafond tot de grond.

Gereisd met partner in september 2016

Dit hotel is een Toppertje!

Fam. Moonen, 18-1-2017

We hebben 4 dagen genoten van dit prachtige hotel. We zijn veel gewend bij van de Valk maar dit is een prachtig, gezellig en gemoedelijk hotel.

Super vriendelijk allemaal en een dikke pluim voor de interieurverzorgers want de kamers werden grondig gepoetst en ze stonden steeds klaar met een vriendelijk woordje.

Het eten in het restaurant was zeer goed en we kregen mooi opgemaakte borden.

Fijn dat in dit hotel ook hondjes welkom zijn, hier had je geen last van en het brengt ook wat gezelligheid mee.

Genoeg te doen in de omgeving, de stad Amersfoort is een aanrader en wandelen bij de Utrechtse heuvelrug.

Als we een tip mogen geven is nog 1 extra gemakkelijke stoel op de kamer fijn.

De ligging viel mee het is wel op het industrieterrein maar je hebt toch mooi uitzicht. En het hotel ligt ook niet ingesloten maar best vrij.

Gereisd familie in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal in Veenendaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Hotel Veenendaal scoort een 8.89 uit 10 op basis van 193 reviews.