Hotel Star Lodge ***

8,6

9 reviews over Hotel Star Lodge in het Nederlands

Perfect hotel, prima locatie

Anja, 26-2-2017

Modern hotel, prima voor weekendje Utrecht. Bushalte voor de deur, 5 minuten naar het centrum. En een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Gereisd met partner in november 2016

Mooie schone kamer in goed bereikbaar hotel

T.K., 22-1-2017

Aankomst laat op de avond geen probleem. Gastvrij vriendelijk personeel. Kamer erg schoon en netjes, mooie stijlvolle inrichting. Ontbijt is goed verzorgd en ruim voorzien en smaakt prima. Bar zijn wij niet geweest. Gratis parkeerkaart gekregen. Dicht bij uitvalswegen. Gratis Wifi.

Kamer erg warm en we waren verbaasd dat er expliciet vermeld staat dat er geen eigen meegebrachte etenswaren genuttigd mogen worden.

Gereisd met partner in januari 2017

Comfortabel hotel

Vincent, 22-9-2016

De kamers zijn compact, maar groot genoeg en praktisch voor hotelverblijf.

De bedden zijn goed en de kamer was netjes schoongemaakt.

Het hotel heeft geen eigen restaurant, maar heeft 2 eetgelegenheden binnen 1 minuut loopafstand, en 1 binnen 10 minuten loopafstand.

Aanbod van ontbijt is gemiddeld. Helaas ontbraken mij de 'luxere broodjes', klutsei en hartige zaken zoals spek of worst.

Het hotel biedt een 'zelf-service' bar aan waar je na opwaarderen van je kaart zelf je drank kunt tappen. Leuk idee, maar ver van wenselijk en handig als je in de avond nog snel een drankje wilt nuttigen op zakelijk gebied.

Drankjes zijn 3,75 of 2,75 euro waarmee je nooit je tegoed op zult maken, je tekort of teveel overhoudt.

Gereisd zakelijk in september 2016

Prima hotel, heerlijk rustig

Wendy, 21-8-2016

Goed hotel, mooie kamers, erg schoon. Volgens mij is het hotel redelijk nieuw. Vriendelijk personeel bij de receptie, duidelijke uitleg gehad over de omgeving. Voor het hotel staat een bushalte, voor 2,70 heb je een retourtje naar het centrum, er valt gelukkig tegenwoordig nog gewoon een kaartje in de bus te kopen. Leuk om een dag Utrecht te combineren met een hotelovernachting hier. Ontbijt is prima! Meer dan voldoende keus. Wij vonden het voor herhaling vatbaar.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Simpel maar fijn hotel!

B & D, 23-5-2016

Vriendelijk personeel. Ontbijt was goed en van alles voorzien. De kamer was netjes. Het enige minpunt is dat er geen scheiding is tussen badkamer en de rest van de kamer. Als de één al wilt douchen o.i.d., schijnt het felle licht op de ander die wellicht nog op bed ligt.

Ligging was prima, bushalte voor de deur en leuk restaurantje naast het hotel (Loft 88).

Gereisd met partner in mei 2016

Prima hotel

Marianne, 29-2-2016

In verband met tweedaagse cursus bij BCN een overnachting geboekt. Het hotel ligt zeer gunstig ten opzichte van de cursuslocatie. Ik kreeg een goed aanbod, tweepersoonskamer voor eenpersoonsgebruik, incl. ontbijt en gratis parkeren. Kamer was ruim, mooi ingericht en een goed bed. Een föhn kon ik lenen bij de receptie en er was douchegel aanwezig.

(aandachtspunt) kamer 133: In de badkamer zat wat schimmel op de muur en de douchekop lekte.

Tot 12.00 uur 's nachts was het heerlijk rustig. Maar vanaf 12.00 uur werd er een groep buitenlandse jongeren gedropt die tot diep in de nacht feest aan het vieren waren. Daardoor best wel slecht geslapen. Heel jammer als je de volgende dag weer een intensieve cursus hebt.

Het ontbijt was prima, nadat om 08.00 uur de hele groep met jongeren het hotel had verlaten was dat ook weer een hele verademing.

Naast het hotel zit een manege en je kunt heerlijk eten bij Loft88.

Gereisd alleenreizend in februari 2016

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Marcel, 7-9-2015

Dit hotel is een fijn hotel om als uitvalsbasis te gebruiken om de stad Utrecht te bezoeken. Wij vonden een receptie met vriendelijk personeel, prettige zeer schone kamers (het rook zelfs nieuw) en een parkeerplaats (buiten) die inbegrepen is bij de prijs (hiervoor wel even het parkeerkaartje laten activeren). Goed ontbijt, eenvoudig en niks te kort. Wij troffen twee regenachtige dagen. Het lenen van twee paraplu's van het hotel was geen probleem.
Gereisd met partner in september 2015

Goed voor stedentrip

n.andeweg, 13-3-2015

Dit is een prima hotel voor een stedentrip naar Utrecht. Prima bereikbaar met openbaar vervoer. Kleine maar prima kamers. Goed ontbijt. Gelegen bij een stadspark, heerlijk voor een frisse neus. Aanrader!
Gereisd met partner in februari 2015

Super hotel !

Maureen Vanmaercke, 29-9-2014

Wij zijn net terug en hadden het reuze naar onze zin in Star Lodge Hotel Utrecht.

We werden vriendelijk en warm ontvangen aan de receptie.

We kregen tips over de omliggende gezellige restaurants en heel duidelijke info over het busvervoer naar en van de stad.

Mooi moderne en verzorgde kamers met goede bedden.

Ontbijt was ruimschoots voldoende.

Van de blauwe ronde designlichtknopjes vonden we, dat ze nogal teveel licht gaven.

Maar we losten dit op door onze magnetische kaart uit te trekken.

Prijs – kwaliteit = meer dan ok !

Wij gaan Zeker terug !!!

Gereisd met partner in september 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Star Lodge bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Star Lodge in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Star Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Star Lodge scoort een 8.57 uit 10 op basis van 9 reviews.