Hotel NH Centre Utrecht ***

7,6

42 reviews over Hotel NH Centre Utrecht in het Nederlands

Mooi hotel

Sara, 4-5-2017

Erg mooi hotel op een perfecte locatie.
Gereisd met partner in januari 2017

wat en juweeltje van een hotel

MARY AKKERMAN, 7-2-2017

een zeer welkom gevoel. een beauty van een kamer ( met koelkast kof/thee fac. een ontbijt om echt van te smullen. heerlijke omgeving om te shoppen. theater, bios, enz. hotel/treincombi geweldig.
Gereisd met partner in februari 2017

Prima medewerkers,fijne kamer,geweldig ontbijt

Catherine, 21-8-2016

Prima service op elk gebied,terras prettig,restaurant is goed en het ontbijtbuffet is geweldig.

Ligt in het centrum ,bijna onder de Dom .

Heerlijk geslapen op prettige kamer.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor NH Centre Utrecht bij:

Kamer leek op een (luxe) gevangenis.Hotel shabby.

Elly, 1-5-2016

Prima ligging hartje centrum,met goede parkeergelegenheid van het hotel.

Receptie nam niet de moeite om ons erop te wijzen dat een betere kamer met 10 € bij betaling mogelijk was geweest.

We werden nu op een kamer gezet die rondom op blinde muren keek.Het hotel zou eigenlijk zo'n kamer helemaal niet moeten willen aanbieden.

Het hotel is nodig aan een renovatie toe, sanitair en meubilair zijn haveloos.

Gereisd met partner in april 2016

Mooi gelegen in centrum Utrecht

Hans45, 11-4-2016

Wat ouder hotel

Kamers wat klein maar voorzien van TV koffie/.theemogelijkheid

Mininbar met schappelijke prijzen

Flatscreem/ kluisje/ fohn

Badkamer met douche en alle voorzieningen zoals shampoo/badschuim enz

Kamer en badkamer schoon

1 minpuntje; in de prullenbak bevond zich leeg pakje sigaretten

Je kan misschien niet voorkomen dat er gerookt word maar zorg dan dat de volgende gast hier niets van verneemt.

Receptiepersoneel vriendelijk

Ontbijt in het naastgelegen cafe/restaurant Broers

Ontbijt prima en uitgebreid

Ligging hotel prima midden in centrum

Kamers wat gehorig

Gereisd met vrienden in april 2016

Prima hotel!

Anneke, 18-1-2016

Heerlijk hotel in het centrum van Utrecht op loopafstand van winkels, theater, station.

Prima bedden, vriendelijk personeel, goed ontbijt, geweldig restaurant (Luden) bij het hotel. Kortom een aanrader! Kamer was wat klein, maar had alles wat je maar wilt.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Herrie 's nachts

F. Smeets, 19-11-2015

Afgetrapte kamer met systeemplafonds en de hele nacht geluid van een afzuiger o.i.d. Te duur voor wat je krijgt! NH onwaardig.
Gereisd met partner in november 2015

De ligging is prima!

nicolleschijndel, 17-11-2014

We hebben het hotel gecombineerd met een bezoek aan een musical, ideale ligging. De kamers zijn niet sfeervol en hebben onderhoud nodig. Wij hadden in de ochtend geen warm water, om te douchen. De facilitaire dienst kwam en gaf aan dat het klopte dat de kraan lam was. Als we naar de receptie gingen dan konden ze kijken of er een andere kamer schikbaar was. We hebben daar niet voor gekozen, en water uit de kraan van de wasbak gebruikt om het bad te vullen. Toen ik dat bij het uitchecken aangaf begon de medewerker zich te verdedigen. Ik zei, neem mijn klacht serieus ik hoef geen discussie. Als je weet dat een kraan lam en er daardoor geen warm water is boek de kamer dan niet!
Gereisd met partner in november 2014

MVS, 13-10-2014

We zijn zeer vriendelijk ontvangen en geholpen door het personeel bij aankomst en vertrek. De hotelkamers zijn netjes en van alle gemakken voorzien. Kozijnen heeeel slecht, maar hier waren ze mee aan het werk aangezien wij een steiger voor de ramen hadden staan. De parkeergarage is zeker een aanrader, super handig!

De menukaart in het restaurant ernaast was klein en weinig keus. Toen wij in het naast gelegen restaurant eten wilden bestellen zag ik tot mijn grote verbazing een kat op een van de tafels liggen. Volgens het personeel hoorde deze in het restaurant. Mijn menig is dat er geen dieren in een restaurant horen te lopen en zeker niet op de tafels/stoelen horen te liggen!!

Ontbijt goed en uitgebreid, alleen jammer dat dit in hetzelfde restaurant was, waar wij de avond ervoor de kat aantroffen.

Gereisd anders in oktober 2014

Lekker nachtje!

Evelyn Bruinsma, 20-3-2014

Heerlijk nachtje doorgebracht en vervolgens ontbeten. Niks te klagen! Alles zag er keurig uit, netjes geholpen met wifi en vriendelijk personeel!
Gereisd met partner in november 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor NH Centre Utrecht bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Centre Utrecht in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Centre Utrecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Centre Utrecht scoort een 7.64 uit 10 op basis van 42 reviews.