Bed and Breakfast Houseboat Harmony

Bed and Breakfast Houseboat Harmony
Houseboat Harmony
5,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Houseboat Harmony bij:

4 reviews over Bed and Breakfast Houseboat Harmony in het Nederlands

leuke overnight

Hannelore, 18-8-2017

“Bijzondere ervaring op woonboot. Basic ruimte met leuk uitzicht op het water. Attente gastheer die er ook woont”
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Super en ontspannen!

Caspar, 12-7-2017

Bedankt Gerard, je bent zeer gastvrij!

Het verblijf op je Woonboot was super ontspannend. We hebben erg genoten van de idyllische sfeer op je boot, met uitzicht op de rivier De Vecht. De kamer was leuk. We hebben bijna lekkerder geslapen dan thuis.

Naar ons idee ontbrak het aan niets. Je bevindt je op een woonboot en niet in een luxe hotel. Gerard verwelkomde ons met een glas vers geperste sinaasappelsap (met de handpers!). Hij is extra vroeg om 7 uur opgestaan om ons een lekker ontbijt te serveren, omdat we vroeg weg moesten. Hij was erg behulpzaam.

We komen graag weer!

Gereisd met partner in juni 2017

nooit meer!

Renee, 6-2-2014

Slecht! We hebben er een nacht doorgebracht en nauwelijks geslapen. Een ontzettend waardeloos bed! Van pure ellende hebben we middenin de nacht de matras op de grond gelegd maar toch nauwelijks geslapen. Super slecht.
Gereisd met partner in februari 2014
Gerard, eigenaar, 12-7-2017
Heel jammer dat u slecht geslapen hebt. Het matras en de bedbodem zijn inmiddels vervangen. Er zijn daarna geen klachten meer geweest, integendeel!

Dit doen we niet meer

Brigitte Brouwers, 30-8-2013

De boot is oud en slecht onderhouden. Er is geen zicht op de vecht behalve uit een smerig raam dat niet open kan. Het bed bestaat uit een lattenbodem met een heel oude matras. De lakens zijn erg versleten. De douche met wc bieden plaats voor 1 persoon die zich nauwelijks kan bewegen. Ook hier is enige modernisering c.q. renovatie wenselijk. Er is geen fontein behalve in de keuken. Dat is lastig als de gastheer in de keuken verblijft. We hoopten op een goed ontbijt als afsluiter, maar ook dat viel tegen. Oude broodjes, een koud ei, geen boter. Jammer. Onze 75 euro hadden we beter kunnen besteden.
    Gereisd met partner in januari 2013
    Gerard, eigenaar, 12-7-2017

Jammer dat uw ervaring op de woonboot niet goed was. De matras en de lattenbodem zijn inmiddels (alweer een paar jaar geleden) vervangen.

Men roemt tegenwoordig het overvloedige ontbijt met verse sinaasappelsap, net gekookte eieren en vers afgebakken broodjes uit de oven. Natuurlijk serveer ik er ook boter bij; vreemd dat die ontbrak bij uw ontbijt? Had er even naar gevraagd?

De woonboot is eenvoudig, maar sfeervol, en de ligging is erg mooi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Houseboat Harmony in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Houseboat Harmony zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Houseboat Harmony scoort een 5.92 uit 10 op basis van 5 reviews.