Appartement Havaa *

Appartement Havaa
Havaa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Havaa bij:

1 review over Appartement Havaa in het Nederlands

Fijn alternatief voor hotel

joyceke, 14-8-2011

Wij zijn hier ivm cursus geweest, omdat je in een hotel altijd maar beperkte beweegruimte hebt en altijd moet gaan uiteten vonden we dit een goed alternatief.

Havaa appartementen zijn mooi gerenoveerd, in een prachtig pand. Mooi ruim, fijne keuken, je hebt echt een beetje thuisgevoel. Veel prettiger dan een week weggestopt te zitten in een hotel.

Hier kun jezelf lekker even koken, rustig tv-kijken of gratis internetten in de woonkamer.

Bij mooi weer konden we ook nog op het balkon dat bij het appartement hoorde. Heel prettig. Alleen de eetkamerstoelen waren wat wiebelig ;-) maar overall een heel prettige accomodatie op loopafstand (plompetorengracht) van het centrum

Gereisd zakelijk in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Havaa in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Havaa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Havaa scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.