8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Carlton President**** bij :

210 reviews over Hotel Carlton President in het Nederlands

Geweldig hotel via een koopje

Claire, 8-8-2017

Carlton Utrecht geboekt via een actie Mega cheap dus mijn verwachting waren laag maar helemaal fan alles klopt personeel kamer wellness eten kortom

Heerlijk hotel super schoon en heerlijk eten en vriendelijk personeel

Gereisd familie in augustus 2017

Heerlijk om even tot rust te komen

Wi Vlot, 3-8-2017

Ben hier een paar keer geweest met mijn dochter, vooral voor het welness gedeelte. In het weekend zijn er weinig zakenmensen daardoor was het in de bar niet zo heel druk. Barkeeper was super vriendelijk. De welness is echt heerlijk ruim. Met de bus ben je zo in het centrum van Utrecht. Wij komen zeker terug.
Gereisd familie in januari 2017

Zeer slecht hotel, verbouwing niet gemeld!

estherhazelhoff, 25-6-2017

Kamers op website deluxe, blijken nog niet te bestaan. Zonder pardon in een standaard kamer gezet.. Na klagen een deluxe kamer gekregen in oude staat dus absoluut niet zoals op de website staat. Deze kamer was erg vervallen en zeer slechte bedden. Heel erg jammer dat er zulke slechte service is in dit hotel en dat ze kamers verkopen die nog niet blijken te bestaan.. nooit weer heen.
Gereisd met partner in juni 2017

Redelijk

Rosa, 26-4-2017

De prijs/kwaliteitsverhouding vind ik uit balans. Whirlpool was kapot en de rest vd wellness faciliteiten erg beperkt. Eten in het restaurant vonden we matig.

Wel vriendelijke personeel. Toch zouden we dit hotel niet aanraden.

Gereisd familie in april 2017
Bart Blikman,

Beste Kim

Hartelijk dank voor je review. Ook dank voor je compliment aangaande onze medewerkers, dit vinden wij erg belangrijk.

Ontzettend vervelend dat de whirlpool tijdens uw verblijf buiten gebruik was, mijn oprechte excuus hiervoor. Ik begrijp dat dit een ontzettende tegenvaller is. Tevens erg jammer om te lezen dat u het eten in het restaurant matig vond. Heel graag zou ik horen waarom u dit zo ervaren heeft, zodat ik dit intern kan bespreken en de service en de kwaliteit te verbeteren.

Eind deze maand starten we met de renovatie van onze hotelkamers. Ik hoop u in het najaar deze mooie, nieuwe, moderne kamers te mogen toewijzen, zodat u de prijs-kwaliteit verhouding als positief kunt ervaren.

Nogmaals dank, ik wens u nog een prettige dag!

Met vriendelijke groet,

Bart Blikman

General Manager

Fijne meetingplek!

Maaike, 19-4-2017

Carlton President is fijn om te verblijven voor bedrijfsomstandigheden. Wij waren er een nachtje om lekker te relaxen en dat was ook heerlijk, maar langer zou je hier ook niet moeten verblijven als het niet werkgerelateerd is denk ik. Er is in de buurt niet veel te doen, want het is nog een stuk naar Utrecht stad.
Gereisd met partner in maart 2017

Goed hotel!

De Jong, 25-10-2016

Heerlijke bedden icm goede hoofdkussens, alles was schoon. Vriendelijk personeel en verse sinaasappelsap bij het ontbijt, heerlijk!

Hotel toont wel wat oudbollig.

Gereisd zakelijk in oktober 2016

Geweldige accomodatie

Klaas Portman, 17-10-2016

De service is perfect alsmede een goed ontbijt wat zeer snel werd aangevuld door het vriendelijke personeel
Gereisd met partner in oktober 2016

Zeer gedateerd hotel, 4 sterren niet waard.

Kim de Graaf, 2-10-2016

Overnacht in superior room (kamer 153) en het was waardeloos. Schimmel in doucherubbers, smerige vlekken op de kraan, airco die niet functioneerde (bij 5 graden verwacht je in een ijs cel te zitten, maar bij deze airco was 5 graden gelijk aan 35 graden, kortom: kamer was niet koel te krijgen) En dan het bed, als je van doorgezakt houdt dan word je er vast blij van, maar als ik op de rand van mijn bed ga zitten en ik zit dan letterlijk op de grond, sorry maar dan haak ik af. Echt heel slecht!

Daarnaast zijn de kamers super oubollig en gedateerd.

Service was op zich prima, echter wat wel slecht is, de medewerkers verkondigen allemaal andere info. Van de een moeten we wel een parkeerkaartje betalen terwijl dit van de ander niet hoeft, en bij het inchecken kregen we te horen dat de toeristenbelasting bij ons arrangement inbegrepen zat terwijl we bij het uitchecken alsnog moesten afrekenen. Dit vind ik erg onprofessioneel.

Voor ons 1x en nooit meer in dit hotel, zonde van het geld.

Gereisd met partner in oktober 2016

doucheput verstopt

j van de geest, 5-8-2016

Douche put verstopt het water liep de kamer binnen.

Kort gedouchd.Kon me haren niet wassen .Was 1 bende.

Koffiezetapparaat deed het niet.

Gereisd met partner in juli 2016

Super hotel

Mandy Fischer, 27-6-2016

Een lekkere overmachtig gehad! Werden super gastvrij ontvangen aan de receptie. Dame legde keurig alles uit en was heel aardig. Kregen drankje van het huis omdat we eventjes op de kamer moesten wachten, heel attent. Kamer was fantastisch! Wij hadden een deluxe. Heb als een roosje geslapen! Ook het zwem gedeelte beneden super lekker! Ik vond het top
Gereisd met partner in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carlton President in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carlton President zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carlton President scoort een 8.14 uit 10 op basis van 211 reviews.