7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Apollo Utrecht City Centre**** bij :

117 reviews over Hotel Apollo Utrecht City Centre in het Nederlands

Ligging fantastisch, hotel matig.

R.M., 5-8-2017

Zijn voor een paar dagen in dit hotel verbleven.

Dikke pluspunt: - ligging, je staat direct in het centrum.

Verbeter-/aandachtspunten:

- Schoonmaak badkamer (vuilnisemmertje, randen/scharnieren)

- Schoonmaak balkon: wit houtwerk helemaal groen uitgeslagen

- Weinig licht in badkamer

- Behang is smoezelig, door vocht van de badkamer liet het behang los, (ruim een 0.5 meter bij 0.5 meter) ook op een andere plek liet behang los. Tevens was de televisie vervangen en zag men duidelijk aan het behang/boorgaten, niet netjes afgewerkt.

- TV: de kwaliteit van het beeld was slecht. een reportage volgen lukte niet, het beeld schokte en haperde constant. (2 x gemeld, niet verholpen)

- Ontbijt is goed, maar voor 19,50 per persoon aan de forse kant, in verhouding tot de stad waar men ook goed kan ontbijten voor ca 12,50 per persoon.

Hopelijk kunt u iets met deze opmerkingen, ter verbetering van de kwaliteit.

Gereisd familie in juli 2017

Geen 4 sterren meer

Mari, 9-2-2017

Via een veilingsite hier geboekt, omdat ik er ooit eerder heb geslapen. Had toen een standaardkamer incl. minibar en er was roomservice. Aanbieding was luxe kamer incl. ontbijt. Er was geen minibar meer en ook de roomservice was er niet meer (alleen voor ontbijt!). Kamer is best oké en ook het gratis ontbijt. Koffie- en thee faciliteiten op kamer. Goedkoop kunnen boeken via veilingsite. Hier niet de volle prijs voor willen betalen. Eerder 3 sterren, maar zeker geen 4! Ook viel me op dat de jonge medewerksters van de receptie weinig tot geen ervaring hadden. Konden zelfs geen simpele standaard vragen beantwoorden. Wat wel top is de locatie midden in de stad.
Gereisd alleenreizend in februari 2017

Super stek midden in het centrum

Fred, 9-1-2017

Het is een ideale uitvals basis om Utrecht te bezoeken. Midden in het centrum en toch erg rustige kamers.

De ontvangst is erg vriendelijk. Het ontbijt buffet is zeer uitgebreid, kwalitatief erg goed en van 8-12 uur. Ideaal dus.

De kamers zijn niet heel groot maar hebben alles wat je nodig hebt. En dat voor €60!

Gereisd met partner in januari 2017

Sober hotel, kamers niet proper

Ilse, 29-12-2016

Hotel geboekt ivm bezoek aan Beatrix theater. De kamer was niet goed schoongemaakt. Het rook muf, er lagen afgeknipte nagels op de vloerbedekking en haren in de badkamer. De lift werkte niet. Geen aanrader, dan liever iets meer uitgeven voor een netter botel.
Gereisd met partner in december 2016

Midden in centrum maar erg verouderd !

diana.r, 23-9-2016

Hotel ligt midden in het centrum en dat is natuurlijk wel fijn als je nog gaat stappen.

Hotelkamer grensde aan binnentuin waar de studenten het weekend inluiden en dat was erg rumoerig.

Kamer was sober en douche was erg verouderd.

Ontbijt was goed.

Wij hadden de overnachting via een aanbieding maar zal het hotel niet meer boeken.

Personeel aan receptie erg vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2016

Nabij het centrum

ina, 31-8-2016

Kamer had geen airco, dit was jammer, de luxe kamers hebben dat alleen.

Ontbijt was prima, wat zachte bedden.

Badkamer is prima maar je moet wel over de hoge rand van het bad om te douchen, er zijn geen handgrepen.

Om bij de receptie te komen moet je een trap op, dus minder geschikt voor rolstoelen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima hotel, wel kamer zonder airco

Lars, 26-6-2016

Vriendelijke ontvangst, vragen werden goed beantwoord, ligging is top. Pas wel op, de standaard kamer heeft geen airco
Gereisd met partner in juni 2016

geen 4 sterren

Wielen, 12-6-2016

Bij binnenkomst niet vriendelijk ontvangen, dame achter de receptie leek de Nederlandse taal ook niet echt machtig.

Via een klein liftje naar boven. Kamers zijn wat ouderwets, maar er is wel een balkon met uitzicht over de stad. Verder was er niets in het hotel te beleven zoals een lounge, bar etc.

In de nacht is het er zeer rumoerig door de stad, maar dat is nu in een stad! Het leeft.

Ontbijt prima maar in een wat sobere zaal.

Wij zaten eerder in het parc plaza, ook 4 sterren en daar kiezen wij nu eerder voor dan dit hotel. Met name gastvrijheid, prijs-kwaliteit is echt niet goed!

Gereisd met partner in mei 2016

Prachtige uitvalsbasis voor de stad

Paul, 31-12-2015

Mooi midden in Utrecht. De kamer is luxe met ligbad. Er is geen koelkast op de kamer, maar die misten we niet.

Heerlijke bedden alleen ze gleden een beetje uitelkaar.

Gereisd met partner in december 2015

Matig

Esther, 15-12-2015

Uitstekende locatie maar helaas wel 2 klachten die niet serieus werden opgepakt:

1. wij hadden een kamer aan de achterkant van het hotel. Voordeel is dat het daar erg rustig is. Nadeel is dat de kamer extreem koud was en de verwarming 's avonds automatisch uit ging. We zijn zelfs warme pyama's gaan kopen voor de tweede nacht.

2. vorig jaar hebben wij ook in dit hotel gelogeerd. Ik had mijn creditcard afgegeven bij het inchecken maar met een andere card betaald. Het bedrag bleef ook na ons verblijf gereserveerd op mijn rekening. Dit jaar heb ik specifiek gevraagd of dit nu niet het geval zou zijn. Het antwoord was dat het hotel met een nieuw systeem werkt en dat het bedrag automatisch direct vrij zou vallen. Door dat antwoord heb ik weer mijn creditcard afgegeven bij het inchecken. Maar helaas: het bedrag staat nog steeds gereserveerd. Mijn telefoontje naar het hotel leverde weinig op: "zo werkt het nu eenmaal". Heel erg ontevreden over deze gang van zaken.

Jammer dit.

Gereisd met vrienden in december 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollo Utrecht City Centre in Utrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollo Utrecht City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Apollo Utrecht City Centre scoort een 7.64 uit 10 op basis van 120 reviews.