Hotel Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten*** bij :

192 reviews over Hotel Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten in het Nederlands

Heerlijk verblijf!

Br H, 19-8-2017

Prima kamer, gratis parkeergelegenheid, rustig. Er is koffie en thee van goede kwaliteit beschikbaar gedurende hele dag/avond. Er is een goede verbinding via de weg met plaatsen in de omgeving. Er zijn wandel- en fietsroutes aanwezig (in mappen) om mee te nemen.
Gereisd anders in augustus 2017

Mooi stijlvol hotel waar het goed vertoeven is.

van der Vlist, 18-7-2017

leuk zo'n hotel in een klooster. Met een goede uitstraling
    Gereisd anders in juli 2017

Leuk dat het in een oud klooster is.

Valérie Jansen van Rosendaal, 17-7-2017

Mooie locatie in een oud klooster. Gastvrij en vriendelijk. Kamer netjes.
    Gereisd anders in juli 2017

Als je een hotel in het bos boekt en voor je rust

M. Flokstra, 15-7-2017

Als je een hotel in het bos boekt en voor je rust komt verwacht je niet dat het aan een grote weg ligt en er een grote verbouwing met veel geluidsoverlast plaatsvindt. Dit viel dus tegen helaas.

Niet gastvrij

Hans, 8-5-2017

op de website staat dat je hier kunt dineren. Helaas kan dat niet. Na een lange reis hier aangekomen bleek dat er helemaal geen a la carte restaurant is. Dat was dus honger lijden. Overigens konden andere bezoekers die blijkbaar een arrangement hadden geboekt wel gewoon eten. Navraag gedaan of we toch iets konden eten, maar dat kon helaas niet. Diep triest. Het personeel is overigens ook niet echt vriendelijk. Ons advies is gewoon links laten liggen dit zogenaamde hotel.
    Gereisd met partner in mei 2017
    Accommodatie-eigenaar
    Beste Hans, bedankt voor je passievolle feedback. Wat jammer om te lezen dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad bij ons. Ik denk wel dat je iets over het hoofd hebt gezien; zowel op onze website als op de websites van onze boekingspartners staat duidelijk te lezen dat we geen a la carte diner mogelijkheid hebben op zaterdag en zondag. Conferentiegroepen en tourgroepen die bij ons verblijven krijgen uiteraard wel een diner als dat in hun programma is opgenomen. Dit is echter geen a la carte maar een vooraf besproken menu. Wellicht hadden we in overleg iets met de keuken kunnen regelen speciaal voor jullie. Als het goed is heeft onze receptie jullie dat ook aangeboden. Die collega's kunnen jullie trouwens ook uitstekend helpen met het vinden van een leuk alternatief eet-adresje in de omgeving. Wij bieden evenwel geen arrangementen inclusief diner aan dus ik denk dat je refereert aan eerder genoemde tour-en conferentiegroepen. Onze bar is wel gewoon open in het weekend en serveert kleine snacks en kan op aanvraag ook een kleine pizza of een kop soep klaarmaken. We hadden je hier graag mee geholpen maar zo te lezen was je teleurstelling daarvoor te groot. Hopelijk mogen we je in de toekomst nog een keer verwelkomen en kunnen we dan je teleurstelling over het gemiste diner wegnemen. Graag tot dan! Met vriendelijke groet, Michael Christiaanse, Front Office Manager.

Een zeer service-gericht en gemoedelijk hotel in

Nienke Majoor, 20-3-2017

Het hotel heb ik zowel zakelijk als privé al meerdere malen bezocht. De sfeer is er gemoedelijk en het personeel zeer klantvriendelijk.
    Gereisd anders in maart 2017

Heerlijk geslapen en uitgerust.

Mw. E. Wijnands, 19-3-2017

Goed en vooral welkom ontvangst bij de balie. Ontbijt was goed. Kamer was schoon en netjes.
    Gereisd anders in maart 2017

Jammer dat alle sanitaire voorzieningen uitgespro

Yolanda, 19-3-2017

Locatie, personeel, eten & drinken is prima qua prijs/kwaliteit. Erg jammer dat je een douche hebt waar je je niet in kan omdraaien en de algehele sanitaire voorziening bijzonder klein is.
    Gereisd anders in maart 2017

heerlijk bed. Super ontbijt!

Schrijver, 6-3-2017

heerlijk bed. Super ontbijt!
    Gereisd anders in maart 2017

Nette kamer, vriendelijk receptie medewerkers.

Boele, 2-3-2017

Nette kamer, vriendelijk receptie medewerkers. Hotelbar was al dicht, terwijl deze tot 1 uur geopend zou zijn.
    Accommodatie-eigenaar
    Beste meneer of mevrouw Boele, hartelijk dank voor uw positieve feedback. Helaas heeft u niet de mogelijkheid gehad om ook van onze gezellige bar te genieten omdat deze niet open was in overeenstemming met de u verstrekte tijden. Ik ga uiteraard uitzoeken wat de omstandigheden waren die onze collega's ertoe hebben gebracht om de bar (eerder) te sluiten maar het is evenwel treurig dat u daarvan het slachtoffer bent geworden. Hiervoor biedt ik u dan ook mijn welgemeende excuses aan. Hopelijk zien we u op korte termijn nog een keertje terug zodat we u alsnog in onze bar mogen verwelkomen. Graag tot dan! Met vriendelijke groet, Michael Christiaanse, Front Office Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten in Soesterberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten scoort een 8.01 uit 10 op basis van 198 reviews.