Hotel Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten ***

Hotel Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten
Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten bij:

208 reviews over Hotel Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten in het Nederlands

Mooi karakteristiek hotel met prima verzorging!

Baukje, 22-10-2017

Mooi karakteristiek hotel en fantastisch ontbijt!
Gereisd anders in oktober 2017

Uitstekende service in sfeervol hotel

Van der Kall, 21-10-2017

"Hotel heeft gezellige lounge ruimte waar heerlijk koffie en thee gratis vers wordt gezet. Contact met de dames van de receptie was zeer vriendelijk en attent, bovengemiddeld!

Minpuntje is kamer aan de achterzijde ivm lawaai van keukenblower."

Gereisd anders in oktober 2017

Leuk oud hotel met veel mogelijkheden

M.van Dam, 14-10-2017

Lekker overnachten na een bezoek in nabij gelegen sauna
    Gereisd anders in oktober 2017

Gemoedelijk en gezellig hotel in mooie omgeving m

Karin Overgaag, 14-10-2017

"Is een gemoedelijk hotel. Alles is goed geregeld. Plezierig om er een cursus te houden en het eten is er uitstekend. De omgeving is prima en je kan er lekker wandelen in de pauze.

Kijk al uit naar de volgende keer."

Gereisd anders in oktober 2017

Een oase van rust en een super service.

Karien De Vriese, 12-10-2017

Een prima verblijf temidden van de natuur. Personeel is erg vriendelijk en het eten is heerlijk.
    Gereisd anders in oktober 2017

Gewoon, sober, goed en vriendelijk

Fam. Schuster, 12-10-2017

We werden vriendelijk ontvangen. Daarna naar de kamer, we hadden een comfort kamer. De kamer is groot genoeg. Het meubilair is sober. Indeling is prima. We hebben goed geslapen, de hoofdkussens waren te dun voor ons. In de kast lagen nog andere kussen die waren hoog en zacht. Dan toch maar de standaard kussens. Volgende keer voor ons toch maar eigen kussen meenemen. Douchen gaat prima, lekkere douchschuim. Daarna zijn we naar het ontbijt gegaan. Ruim voelde keus er is echt van alles aanwezig. Het personeel is erg vriendelijk. Daarom zouden we er zeker nog eens overnachten wel zouden we dan kiezen voor een standaard kamer.

heerlijk

marcel, 10-10-2017

prachtige kamers, heerlijke saunacomplex ernaast
    Gereisd met partner in december 2016

Prachtige locatie en keurige kamers

Patrick, 8-10-2017

Prima kamers mooie plek en prima service
    Gereisd anders in oktober 2017

wij hebben de nacht doorgebracht na de olijfdag.

koster-hornstra, 8-10-2017

goed hotel. wat jammer was dat we 's avonds niet in het hotel konden eten. op de site stond alleen dat er zaterdag en zondag niet al la carte gegeten kon worden. moesten toen nog gaan zoeken naar een eetgelegenheid.

Prachtige accommodatie

Annemarie, 30-9-2017

Prima en rustig hotel in mooie omgeving.
        Gereisd anders in september 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten in Soesterberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten scoort een 8 uit 10 op basis van 215 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: