Hotel Hilton Royal Parc Soestduinen ****

Hotel Hilton Royal Parc Soestduinen
Hilton Royal Parc Soestduinen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hilton Royal Parc Soestduinen bij:

115 reviews over Hotel Hilton Royal Parc Soestduinen in het Nederlands

goed hotel, jammer van de bedden

Corina, 25-9-2017

Het hotel was goed en het ontbijt ook. Het hotel ligt in de buurt van bos en heide. Leuk, dat er een zwembad en saunafaciliteiten bij waren, waarvan we gebruik konden maken. We zouden hier op zich wel weer eens naar terug willen gaan, maar wat ons tegenhoudt zijn de keiharde bedden. Toen we dit bij de receptie meldden, zorgden zij wel meteen voor een extra topmatras, maar dit hielp niet, omdat de ondergrond en matras eronder keihard waren. Een ander bed was niet beschikbaar. Hierdoor heb ik de halve nacht wakker gelegen vanwege pijnklachten. Een ander negatief punt was de sauna. Wij gingen daarin met badkleding aan, maar werden ongewild geconfronteerd met mensen die totaal naakt gebruik maakten van de sauna. Ons idee is om badkleding bij een hotel met zwembad verplicht te stellen of anders bepaalde uren te hanteren voor mensen met en mensen zonder badkleding. Dit waren de enige minpuntjes.Verder was alles naar wens. Vriendelijk personeel, prima kamer, prima service.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Prima hotel. Super personeel. Restaurant wardeloos

Anna, 21-8-2017

Prima hotel. Goede bedden. Het personeel doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ga alleen niet s avonds eten in het restaurant. Waardeloos. De wijn was met water gemengd en het eten was echt niet goed. Veel te duur voor wat je krijgt.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overrated

Corina, 18-8-2017

Vergeleken bij alle andere hotels die wij bezochten in binnen en buitenland voldoet dit Hilton niet aan de verwachting. Het zou wel n update kunnen gebruiken in vergelijking met hun Amerikaanse zuster hotels. En wat ons opviel en zelfs opvalt op hun fb pagina is dat zij overduidelijk meer van doen hebben met reguliere gasten. Niet echt netjes vinden wij. Kamer is netjes, zwembad fantastisch, omgeving prachtig, ontbijt in vergelijking met andere kleinere ketens minder uitgebreid en simpel. Mijn conclusie je betaalt voor de naam maar daar kom ik niet voor helaas ik kom voor n prettig verblijf en dat kan naar mijn mening in diverse hotels voor n betere prijs. Maar goed we hebben het geprobeerd..ieder zijn keus.
Gereisd met partner in augustus 2017

Perfect

Mart Arnhem, 28-9-2016

Uitstekend hotel, gastvrije medewerkers en geweldige bedden. Dat laatste is eigenlijk nog het beste, want een goede nachtrust wie wil dit nou niet.

Enig minpuntje is de toegang tot de douche (naast het ligbad) die is wat krap.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt met vele extra's.

Gereisd met vrienden in september 2016

Gezellig in een groene omgeving

John M, 16-9-2016

Werd heel goed ontvangen bij het inchecken. Wij waren een beetje vroeg maar kon gelijk in onze kamer terecht ..... niet de geboekte kamer maar een upgrade.

Ruime kamer op de begane grond.

Gereisd met partner in augustus 2016

Goed, maar verwacht er niet té veel van

EerselZuid, 11-6-2016

Mooie locatie, voldoende (gratis) parkeerruimte. Inchecken ging vlot en vriendelijk.

Verbleven in de suite. Zeer ruime kamer, zij het niet dat de inrichting behoorlijk gedateerd aandoet. Balkon met zitje is fijn. Opvallend was de lege minibar(?). Verder keurig netjes en schoon. Diner was kwalitatief goed, bediening ging echter diverse keren de mist in terwijl het toch echt niet druk was in het restaurant (drankje vergeten te brengen, met de verkeerde borden aan de verkeerde tafel staan etc.)

Verder was het aardig warm op de kamer, airco hele nacht aangehad. Bedden liggen prima maar zijn aan de stevige kant.

Ontbijt zeer uitgebreid, koffie en smoothie aan tafel geserveerd, top!

Gereisd met partner in juni 2016

Prima!

Karin, 13-5-2016

Een heerlijk hotel in een prachtige omgeving Kamers misschien wat gedateerd, maar schoon en ruim. Badkamer is ook prima. Ontbijt uitgebreid en goed. Attente bediening.

Tennisbaan in slechte staat. Kost 15 euro , ook voor hotelgasten. na een uurtje tennis aangegeven dat je voor een baan in deze staat eigenlijk geen huur kunt vragen en de kosten zijn van de rekening gehaald.

Tip: eten bij Stazione Pazzo. Op loopafstand! Aanrader!!

Gereisd met partner in mei 2016

Fantastisch. Zeer correct, geweldig voor kinderen

Jan, 1-3-2016

Reservering heel makkelijk en vriendelijk. Zeer vriendelijke ontvangst. Alle hulp voor mijn 3 jaar oude dochter die haar hele poppenkast en toebehoren had meegenomen. Keurig en schoon zwembad, ook daar weer alle hulp. Het restaurant niet alleen erg goed eten maar ook de moeilijke wensen van mijn dochter opgelost. En, ik mag het natuurlijk niet zeggen, ik ben erg blij niet tussen de hotel aanbieding zoekende senioren te zitten.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Mooi vintage

jeroen, 25-12-2015

Wat een leuk hotel. Aardig personeel, prima kamer en alles wat je van een 4 sterren hotel mag verwachten. Het is eigenlijk op en top Nederlands. Prima, goed, beetje versleten maar betrouwbaar en degelijk. Ik kan geen enkel ander hotel met deze overnachting vergelijken. Eigenlijk heel bijzonder.
Gereisd met partner in december 2015

Goede ligging en net hotel!

corinne, 13-11-2015

Goed hotel en netjes.Mooie ligging!Je kan dichtbij wandelen in natuurgebied soesterduinen.
Gereisd met partner in november 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Royal Parc Soestduinen in Soestduinen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Royal Parc Soestduinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Royal Parc Soestduinen scoort een 7.97 uit 10 op basis van 115 reviews.