8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis**** bij :

840 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis in het Nederlands

Lange wachttijden

Geert, 21-5-2017

Slechte service. Lange wachttijden om een lunch te bestellen en geserveerd te krijgen. Personeel geeft tafels dekken voorrang boven bediening klanten. Geen aanrader voor een lunch.
Gereisd met partner in mei 2017
Witte Huis Fletcher,
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. We hebben dit besproken met de daarvoor verantwoordelijke persoon. We hopen u de volgende keer weer uitstekende service te verlenen zoals u gewoonlijk ook van ons kunt verwachten.

Voor herhaling vatbaar

Piet Hummel, 22-3-2017

Prachtig gelegen in een bosrijke omgeving. Geweldig uitvalspunt voor allerlei activiteiten. Ontvangst was een plezierige beleving. Kamer was schoon en goed verzorgd. Het restaurant was een fijne beleving, weliswaar een beperkte kaart, maar goed verzorgd en goed op smaak. Wat zou nog willen wensen. Gewoon een prettig verblijf.
Gereisd met partner in maart 2017

Beste Piet Hummel,

Hartelijk dank voor deze lovende woorden.

Wellicht tot een volgende keer in Fletcher Hotel het Witte Huis

eenmalig

ruud jansen, 19-2-2017

Bediening en personeel oke ook de faciliteiten alleen het kamergebeuren buiten het hotel is oubollig en ouderwets voor een nacht oke niet langer met die houten vloer is gewoon aan renovatie toe.
        Gereisd met partner in juni 2015

Beste Ruud,

Hartelijk dank voor de beoordeling.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen en aan te geven waar u heeft overnacht? Wij horen het graag van u zodat er actie ondernomen kan worden.

Wij hebben erg van genoten.

Ingels, 29-1-2017

Wij waren aangenaam verassd met de culinaire niveau, erg goed.
        Gereisd familie in januari 2017

Beste Ingels,

Hartelijk bedankt voor deze prachtige beoordeling!

Waardeloze service

Arend, 27-1-2017

Slechte service. Dit nooit meer. 1 uur moeten wachten op ophalen borden. We zitten nog te wachten op dessert.
        Gereisd familie in januari 2017

Beste Arend.

Vervelend dat u dit heeft ervaren.

Zoals in elk bedrijf worden er fouten gemaakt. Hoe treurig ook.

Onze excuses hiervoor!

Neemt u even contact met ons op? Dat dessert mag niet langer duren.

Met gastvrije groeten,

Team het Witte Huis

Stinkende kamer

Jan, 23-1-2017

Kamer stonk muf en vanuit raam zicht op dak
        Gereisd met vrienden in januari 2017

Beste Jan,

Een muffe kamer in ons mooie hotel mag natuurlijk niet voorkomen. Kunt u contact met ons opnemen? Wij vernemen graag om welke kamer het ging.

Onze excuses!

Goede ontvangst, vriendelijke bediening.

Liedje28, 7-1-2017

De kamers zijn apart van het hoofdgebouw dus voor ontbijt moet je even lopen.

Van de kamer naar de douche is een opstap wat met een rolstoel of slecht ziende mensen gevaarlijk is. Van buiten naar binnen was een afstap. Klein halletje.

Verder was het schoon en netjes.

Gereisd met partner in augustus 2016

Beste Liedje28,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling.

Wellicht tot een volgend verblijf in Soest!

Gewoonweg goed

Frans, 7-1-2017

Centrale ligging ten opzichte van Amersfoort, Soestdijk en de Utrechtse heuvelrug
        Gereisd met partner in april 2016

Beste Frans,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling.

Er is inderdaad van alles te doen in de omgeving, aan enkele dagen heb je niet genoeg om alle uitstapjes in de omgeving te doen.

Hopelijk tot een volgende keer in Fletcher Hotel het Witte Huis

Voor herhaling vatbaar

Alissa Remmelzwaal, 5-1-2017

We zijn hier een nachtje geweest na aanschaf van een voucher van deal. Aangezien we niet veel kwijt waren verwachtten we ook niet veel. Het tegendeel werd echter waar. We kwamen met het ov en de bus stopt voor de deur, de receptionist was super vriendelijk en de kamer was top! We zaten in een buitenverblijf, dicht bij de hoofdingang van het hotel, de kamer is mooi hedendaags ingericht, schoon en ruim. De badkamer had een ruime douche en ook een föhn was aanwezig. Kortom: wij hebben een super nachtje gehad, voor een klein prijsje.
        Gereisd met partner in januari 2017

Beste Alissa,

Hartelijk dank voor de 10! Leuk om te horen dat alles naar wens is geweest.

Wellicht tot een volgend verblijf in Fletcher Hotel het Witte Huis!

Arthur, 5-12-2016

Alles was gewoon top! goeie service, mooie kamers en een prachtige omgeving!
        Gereisd met partner in december 2016

Beste Arthur,

Heel erg bedankt voor de fantastische beoordeling!

Wellicht tot een volgende keer in Fletcher Hotel het Witte Huis!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis in Soest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis scoort een 8.42 uit 10 op basis van 840 reviews.