Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis ****

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis
Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis bij:

842 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis in het Nederlands

Verblijf verpest door kamer 116!

Pierre, 19-9-2017

Je wilt rustig slapen en niet dag en nacht de herrie van de +machinekamer+ van het huis horen, die naast deze kamer ligt. Ze weten zelf van dit probleem .Het wordt afgedaan met noodverbanden, maar ze moeten de koe bij de horens pakken. Of deze ruimte een andere functie geven, of warmte-wisselaar vernieuwen.

Goed vonden we het ontbijt.

Gereisd met partner in september 2017
Madeleine, Ecommerce/internet manager, 21-9-2017

Beste Gast,

Ontzettend spijtig om dit te horen. Zou u contact willen opnemen met info@fletcherhotelhewittehuis.nl ?

Excellente service

N. den Haan, 5-9-2017

Wat een top service van dhr. Van den Boogaard en zijn team. We hebben met een groep bij het Witte Huis geslapen nadat we een fantastische bruiloft hebben gevierd. Ze hebben heel goed meegedacht, geholpen en zeker meer gedaan dan nodig was. Hartelijk bedankt voor alles jongens!
Gereisd met vrienden in september 2017
Romy, Ecommerce/internet manager, 6-9-2017

Wat leuk om te horen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad in ons hotel! We zien jullie graag nog een keer bij Fletcher hotel het Witte Huis!

Lange wachttijden

Geert, 21-5-2017

Slechte service. Lange wachttijden om een lunch te bestellen en geserveerd te krijgen. Personeel geeft tafels dekken voorrang boven bediening klanten. Geen aanrader voor een lunch.
Gereisd met partner in mei 2017
Kirsten, Ecommerce/internet manager, 4-6-2017
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. We hebben dit besproken met de daarvoor verantwoordelijke persoon. We hopen u de volgende keer weer uitstekende service te verlenen zoals u gewoonlijk ook van ons kunt verwachten.

Voor herhaling vatbaar

Piet Hummel, 22-3-2017

Prachtig gelegen in een bosrijke omgeving. Geweldig uitvalspunt voor allerlei activiteiten. Ontvangst was een plezierige beleving. Kamer was schoon en goed verzorgd. Het restaurant was een fijne beleving, weliswaar een beperkte kaart, maar goed verzorgd en goed op smaak. Wat zou nog willen wensen. Gewoon een prettig verblijf.
Gereisd met partner in maart 2017
Lisa, Ecommerce/internet manager, 25-3-2017

Beste Piet Hummel,

Hartelijk dank voor deze lovende woorden.

Wellicht tot een volgende keer in Fletcher Hotel het Witte Huis

eenmalig

ruud jansen, 19-2-2017

Bediening en personeel oke ook de faciliteiten alleen het kamergebeuren buiten het hotel is oubollig en ouderwets voor een nacht oke niet langer met die houten vloer is gewoon aan renovatie toe.
        Gereisd met partner in juni 2015
        Lisa, Ecommerce/internet manager, 16-3-2017

Beste Ruud,

Hartelijk dank voor de beoordeling.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen en aan te geven waar u heeft overnacht? Wij horen het graag van u zodat er actie ondernomen kan worden.

Wij hebben erg van genoten.

Ingels, 29-1-2017

Wij waren aangenaam verassd met de culinaire niveau, erg goed.
        Gereisd met oudere kinderen in januari 2017
        Lisa, Ecommerce/internet manager, 7-2-2017

Beste Ingels,

Hartelijk bedankt voor deze prachtige beoordeling!

Waardeloze service

Arend, 27-1-2017

Slechte service. Dit nooit meer. 1 uur moeten wachten op ophalen borden. We zitten nog te wachten op dessert.
        Gereisd met oudere kinderen in januari 2017
        Fletcher hotel het Wite Huis, Ecommerce/internet manager, 7-2-2017

Beste Arend.

Vervelend dat u dit heeft ervaren.

Zoals in elk bedrijf worden er fouten gemaakt. Hoe treurig ook.

Onze excuses hiervoor!

Neemt u even contact met ons op? Dat dessert mag niet langer duren.

Met gastvrije groeten,

Team het Witte Huis

Stinkende kamer

Jan, 23-1-2017

Kamer stonk muf en vanuit raam zicht op dak
        Gereisd met vrienden in januari 2017
        Fletcher Hotel het Witte Huis, Ecommerce/internet manager, 7-2-2017

Beste Jan,

Een muffe kamer in ons mooie hotel mag natuurlijk niet voorkomen. Kunt u contact met ons opnemen? Wij vernemen graag om welke kamer het ging.

Onze excuses!

Goede ontvangst, vriendelijke bediening.

Liedje28, 7-1-2017

De kamers zijn apart van het hoofdgebouw dus voor ontbijt moet je even lopen.

Van de kamer naar de douche is een opstap wat met een rolstoel of slecht ziende mensen gevaarlijk is. Van buiten naar binnen was een afstap. Klein halletje.

Verder was het schoon en netjes.

Gereisd met partner in augustus 2016
        Lisa, Ecommerce/internet manager, 19-1-2017

Beste Liedje28,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling.

Wellicht tot een volgend verblijf in Soest!

Gewoonweg goed

Frans, 7-1-2017

Centrale ligging ten opzichte van Amersfoort, Soestdijk en de Utrechtse heuvelrug
        Gereisd met partner in april 2016
        Lisa, Ecommerce/internet manager, 19-1-2017

Beste Frans,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling.

Er is inderdaad van alles te doen in de omgeving, aan enkele dagen heb je niet genoeg om alle uitstapjes in de omgeving te doen.

Hopelijk tot een volgende keer in Fletcher Hotel het Witte Huis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis in Soest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis scoort een 8.42 uit 10 op basis van 842 reviews.