Vakantiepark & Camping Duynparc Soest

8,3

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen9,0

22 reviews over Vakantiepark & Camping Duynparc Soest in het Nederlands

Niet voor een ontspannen verblijf

Jan, 27-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Wij dachten een ontspannen weekend te hebben. Echter de gehele dag honden geblaf te horen van een naastgelegen dierenasiel is niet ontspannend. Wonen in een stad is nog rustiger. Wij zijn na 1dag naar een andere plaats en camping vertrokken.
Gereisd met partner in augustus 2017
Marieke, Manager, 29-8-2017

Beste meneer Jan,

Dank voor uw review en fijn dat u deze ook al bij ons persoonlijk had doorgegeven. Uiteraard erg vervelend dat u zo veel last heeft ervaren van het hondenpension. Het is inderdaad zo dat er in de ochtend en middag als de honden naar buiten gaat geblaf te horen is, wat uiteraard als vervelend ervaren kan worden. Gelukkig is het maar een aantal weken per jaar hoogseizoen en horen we er het rest van het jaar afhankelijk van de wind niet erg veel van.

Dit ligt helaas buiten onze macht om hier iets aan te veranderen, daarom hebben wij u ook direct het reeds betaalde geld van de overige dagen teruggegeven en hopen uw op die manier toch een beetje tegemoet te zijn gekomen.

Ik ga ervan uit dat u uiteindelijk nog lekker heeft kunnen ontspannen en nogmaals onze excuses dat u bij ons niet de rust heeft kunnen vinden waar u naar op zoek was.

Met vriendelijke Duyn-Groet, Marieke Roskam

Niet geschikt voor echte rondtrekkende kampeerder

JaPu, 18-7-2017
  • Activiteiten5

Goed:

Uitstekende camping, voorzien van restaurant (m.u.v. dinsdag en woensdag).

Niet goed:

Er moet vooraf betaald worden (sic). Een onbepaald aantal nachten was niet mogelijk. Reden onduidelijk, suggestie was: vanwege "wegrijders". Resultaat is echter dat daarmee automatisch een discriminotoire balloterende selectie ontstaat, mede door soms autoritair defensieve reactie op vragen daaromtrent.

Camping is daarmee dus niet echt geschikt voor omgeving en steden verkennende en kortverblijvende doortrekkende ontdekkingsreiziger, wellicht ook de bedoeling.

Zogenaamde "comfortplaatsen" hebben slechts een per twee gedeelde standaard waterkraan en afvoormogelijkheid.

Weinig toiletten en douches voor het aantal plaatsen.

Gereisd met partner in juli 2017
Marieke, Manager, 29-8-2017

Beste meneer JaPu,

Dank voor uw review. Ik heb uw review helaas wel met verbazing gelezen en ben dan ook direct op onderzoek uitgegaan bij mijn collega's van de receptie. Wij zijn juist de camping voor de rondtrekkende kampeerder en deze weten ons dan ook goed te vinden.

Onze gasten mogen bij ons op de dag van aankomst zelf een mooie plaats uitzoeken en vervolgens zo lang blijven staan als zij willen. Wij proberen inderdaad de gast bij aankomst de factuur te laten voldoen, omdat er helaas nog steeds wegrijders zijn. Wanneer u als gast aangeeft nog niet te weten wanneer uw wenst te vertrekken noteren wij dit normaliter, zodat u gewoon bij vertrek uw factuur kan voldoen.

Mijn collega heeft dit niet goed met u gecommuniceerd en ik heb dit goed met haar doorgenomen, zodat dit niet nogmaals gebeurt. Wij willen juist dat gastvrije en flexibele verblijf bieden voor onze gast.

Verder hebben al onze plaatsen eigen water, elektra, afvoer en een TV aansluiting op 1 veld na, daar zijn inderdaad 5 plaatsen met een gedeelde kraan/afvoer.

Betreft de douches klopt inderdaad, maar wist u dat wij nog een klein extra sanitair hebben met ruime douches en toilet?

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat wij niet aan uw verwachting hebben voldaan, terwijl wij juist wel dat bedrijf zijn die dat prima voor u had kunnen doen. Onze excuses en wij hopen u nog eens terug te zien om u te laten ervaren dat wij wel de juiste camping zijn voor u als doortrekkende kampeerder.

Met vriendelijke Duyn-groet,

Marieke Roskam

Heeerlijk gekampeerd!

Ingrid, 16-9-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Schoon sanitair, ruime comfortabele kampeerplaatsen voorzien van electra/watertappunt, gebruik kunnen maken van een bakplaat in het Duynpannetje, lekker en gezellig eten in rest. het Duynhuisje, park wordt goed onderhouden, uiterst vriendelijke medewerksters bij de receptie. Helemaal top! Enig minpuntje is van tijd tot tijd het lawaai van blaffende honden van het naastgelegen dierenpension.
Gereisd met partner in september 2016

prachtig

cisca, 15-8-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Mooi terrein, ruime plekken met een geweldig restaurant. Super aardige mensen.Een leerzaam en lekkere wijnproeverij meegemaakt in het restaurant.

Toilet gebouwen zijn wat verouderd. Maar hier wordt in de wintermaanden aan gewerkt. Werd gezegd.

Op de achterste velden heb je wat overlast van het dieren pension achter de camping.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Heerlijke camping, rustig en met goed restaurant

Danny Immenga, 9-8-2016

We zijn hier echt via een zoekmachine gekomen, omdat het vlakbij Amersfoort ligt en we even woonruimte moesten overbruggen. Wat ons aansprak was het all-inclusive concept met comfortplek.

Bij aankomst mochten we zelf een plek uitzoeken. Heerlijk rustig gelegen in een bosrijk gebied. Vanaf de camping ben je mmet 10 minuten op de fiets in centrum Amersfoort of in Soest Zuid. Zeer vriendelijke receptie, schoon sanitair met toiletpapier en als je met kinderen gaat; een zwembadje en speeltuin.

Het restaurant Duynzicht is heel goed. Erg lekker gegeten daar en verrassend om een keer niet zo'n typische camping-restaurant te hebben. Terwijl je er ook gewoon snacks kunt halen.

Wij komen zeker nog een keer voor een lang weekend of een week terug!

Gereisd met partner in juli 2016

Langdurig verblijf winter

Maaike, 21-6-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

We heben hier een maand met de kids in de winter gezeten. Overbrugging verhuizing. Echt top goed verzorgt goeie service vriendelijk personeel mooi uitzich. Huisje van alle gemakken voorzien.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Top verblijf

Heidi, 1-5-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Heerlijke rustig verblijf met goede horeca. Nadeel was dat het zo kort was
Gereisd met partner in april 2016

Klein maar fijn

JaSteef, 13-3-2016
  • Onderkomen8

Wij wilden er even tussenuit voor een weekend en gelijk Geocachen in de omgeving. Wij kwamen hier precies om 12 uur aan en werden hartelijk ontvangen door het vriendelijke personeel. Wij hadden een twee persoons trekkershutje gekozen, maar kregen de 4 persoons. Aangezien wij veel ervaring hebben met trekkershutjes, weten wij wat je te wachten staat. Je moet het met het minimale doen maar dat maakt het ook leuk. De douches aan de overkant (prijs inbegrepen) zijn lekker warm en ruim. Wel bijzonder dat dames en heren één toilet moeten delen, hoewel in één van de doucheruimtes ook wel een toilet zit. In de vier persoonshut kunnen de onderste bedden opgeklapt worden, waardoor je ruimte kan maken. Kachel doet het ook goed. Wij hebben hier goed kunnen slapen. Eten deden wij bij de buren in het hotel. Heerlijk gegeten daar.

Bij vertrek stond de eigenaresse open voor feedback en melde ons dat wat de trekkershutten betreft nog wat veranderd gaat worden.

Wij komen hier nog wel een keer terug.

Gereisd met partner in maart 2016

Heel prettig, rustig park

H. Bleeker, 22-12-2015

Prettig rustig park, van alle gemakken voorzien. Komen hier vaker en komen zeker terug.
Gereisd met partner in november 2015

heerlijke gastvrije camping.

Maurice, 20-11-2015

voelden ons erg welkom. mooie plekken.

gezien het goede weer in oktober en de bezetting van de camping (ik denk meer dan verwacht) was de kwantiteit van het sanitair aan de lage kant.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark & Camping Duynparc Soest in Soest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark & Camping Duynparc Soest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark & Camping Duynparc Soest scoort een 8.34 uit 10 op basis van 23 reviews.