Vakantiepark De Thijmse Berg ****

9,3

WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark De Thijmse Berg bij:

111 reviews over Vakantiepark De Thijmse Berg in het Nederlands

fantastisch, we komen ieder jaar weer terug!

Fam. Snel, 7-9-2017
  • Onderkomen9

Wat hebben wij een fantastische vakantie gehad! Weer zijn alle verwachtingen overtroffen. Hier zijn alle medewerkers servicegericht en weten ze de betekenis van gastvrijheid. De persoonlijke benadering en de perfectie om je een prachtige tijd te bezorgen zie je terug in blije kinderen, goede recensies en het feit dat vele vaste gasten hier al jaren terug komen. Net als ons gezin. Daar komt bij dat het park veel rust uitstraalt. Door de hoogteverschillen en al het groen waan je je in het buitenland. Kortom. Allure park de Thijmse Berg maakt zijn naam meer dan waar.

Dank je wel en tot volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Claudia, 31-8-2017

Super goede service!

Ligging is aan de bosrand wat erg mooi is en toch ook dichtbij de stad 5 min met de auto.

Huisje was erg schoon en goed onderhouden.

Ik heb het erg naar mijn zin gehad.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Geweldig park ook voor lang verhuur !

Eric Boom, 22-8-2017
  • Onderkomen9

Vakantiepark de thijmse Berg bied tevens de moglijkheid voor lang verhuur., of koop van een van de diverse challet's . Vanaf juni 2016 tot aug 2107 heb ik op dit park gebruik mogen maken van lang verhuur. In eerste instantie was alles al verhuurd maar Sanjay heeft i.o.m de particuliere eigenaars van een chalet een mogelijkheid voor mij gecreerd om het chalet lang te huren. Heb hier een geweldige tijd gehad, elke dag een vakantiegevoel !
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Ultieme vakantie gevoel!

Cynthia, 15-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Thijmse Berg heel verrassend! Alsof je in het buitenland bent.... Veel heuvels, maar dit heeft ook zijn charmes!

Chalet A03 perfecte ligging voor kids en super mooie inrichting. Chalet is overcompleet. Als je wat je nodig heb, is aanwezig! Overal aangedacht!

Receptie erg vriendelijk personeel.. SanJay regeld het allemaal wel! Klasse!!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch vakantiepark

Monique Leeuwis, 4-8-2017
  • Onderkomen9

Inmiddels 1 week vakantie erop zitten. Wat een heerlijk park! Bij aankomst viel meteen de vriendelijkheid op. We waren veel te vroeg én konden het huisje nog niet in, begrijpelijk. We hebben toen eerst het park rondgelopen en zijn daarna wat gaan eten op het park. Na een uurtje werd ik door de receptie gebeld dat we de sleutel op konden halen, wat een service. Het personeel is zeer vriendelijk, het huisje mooi en schoon. De kinderen vermaken zich met volle teugen bij de animatie of in het zwembad of de speeltuin. Bij de snackbar kun je een heerlijk patatje kopen en bij het café een prima hapje eten.De service fietsen van de plaatselijke supermarkt zijn ook fantastisch. Deze kun je gratis voor 2 uur lenen om in Rhenen een boodschapje te gaan doen. Zo als het er nu naar uit ziet gaan we hier volgend jaar zeker weer naar toe. Jammer dat we nog niet kunnen boeken voor 2018, haha. Trouwens ook het contact voor de vakantie met Sanjay was perfect. Hij heeft goed met ons meegedacht waardoor onze vakantie mogelijk is geworden. Dus ook een dikke pluim voor hem.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Schitterend park!

Mirjam, 9-7-2017
  • Onderkomen9

De Thijmse Berg ligt prachtig in de bossen en hoewel ik in de omgeving opgegroeid ben, was het alsof we in het buitenland waren! De accommodatie (family cottage) was zeer goed verzorgd en schoon. De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk, het zwembad was een groot succes bij de kinderen (èn bij de volwassenen) en vanuit onze cottage liepen we zo het bos in. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar rust maar ook genoeg mogelijkheden voor activiteit!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch wielrenweekend gehad.

Peter, 20-6-2017
  • Onderkomen9

Prachtige plek om te wielrennen en te mtb-en. Mooie omgeving om kilometers te maken en ook wat hoogtemeters mee te nemen. Voor de die hards is de Posbank ook een optie. Mooie omgeving om te kanoën. Het park was verzorgd met zeer behulpzaam personeel. Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Mooie ligging , prachtige chalets.

LM, 11-6-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Service was uitmuntend, en een geweldig chalet.

Mooie hoogte verschillen op het park.

Alleen beetje jammer dat er geen warme broodjes voor het ontbijt op het park zelf gemaakt worden.

Beide pinksterdagen dus geen broodjesservice, warme bakker leverde dan niet.

Mooi buitenbad erbij,en goed van temperatuur!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Vakantiepark met Allure

Mark Brock, 8-5-2017
  • Onderkomen10

In de meivakantie hebben wij heerlijk een weekje vertoefd in een Brons chalet. Met de enorme hoogteverschillen op het park, waan je je zo in het buitenland! Vriendelijke ontvangst bij de receptie met in de accommodatie een leuke verrassing. Mijn kinderen (4 &7) deden elke dag mee met het animatie. Houdt je net als wij niet zo van de drukte als bij een park van keten, dan zit je hier goed !
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Héérlijke ontspannen week gehad in prachtig chalet

Wil/Wendy, 5-5-2017
  • Onderkomen10

Je kunt mooie fietstochten maken. Geweldig chalet nr 182. Alles erop en eraan.

Jammer dat het paviljoen s'morgens niet open was voor koffie met appeltaart.

Ik heb geen cijfers gegeven over het zwembad, eetgelegenheid,kinderactiviteit,

Het zwembad moest nog open, weet wel dat dat mooi is.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Thijmse Berg in Rhenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Thijmse Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Thijmse Berg scoort een 9.28 uit 10 op basis van 115 reviews.