9,3

Uitstekend

WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark De Thijmse Berg**** bij :

106 reviews over Vakantiepark De Thijmse Berg in het Nederlands

Schitterend park!

Mirjam, 9-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

De Thijmse Berg ligt prachtig in de bossen en hoewel ik in de omgeving opgegroeid ben, was het alsof we in het buitenland waren! De accommodatie (family cottage) was zeer goed verzorgd en schoon. De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk, het zwembad was een groot succes bij de kinderen (èn bij de volwassenen) en vanuit onze cottage liepen we zo het bos in. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar rust maar ook genoeg mogelijkheden voor activiteit!
Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch wielrenweekend gehad.

Peter, 20-6-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Prachtige plek om te wielrennen en te mtb-en. Mooie omgeving om kilometers te maken en ook wat hoogtemeters mee te nemen. Voor de die hards is de Posbank ook een optie. Mooie omgeving om te kanoën. Het park was verzorgd met zeer behulpzaam personeel. Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Mooie ligging , prachtige chalets.

LM, 11-6-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Service was uitmuntend, en een geweldig chalet.

Mooie hoogte verschillen op het park.

Alleen beetje jammer dat er geen warme broodjes voor het ontbijt op het park zelf gemaakt worden.

Beide pinksterdagen dus geen broodjesservice, warme bakker leverde dan niet.

Mooi buitenbad erbij,en goed van temperatuur!!

Gereisd familie in juni 2017

Vakantiepark met Allure

Mark Brock, 8-5-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

In de meivakantie hebben wij heerlijk een weekje vertoefd in een Brons chalet. Met de enorme hoogteverschillen op het park, waan je je zo in het buitenland! Vriendelijke ontvangst bij de receptie met in de accommodatie een leuke verrassing. Mijn kinderen (4 &7) deden elke dag mee met het animatie. Houdt je net als wij niet zo van de drukte als bij een park van keten, dan zit je hier goed !
Gereisd familie in april 2017

Héérlijke ontspannen week gehad in prachtig chalet

Wil/Wendy, 5-5-2017
  • Onderkomen10

Je kunt mooie fietstochten maken. Geweldig chalet nr 182. Alles erop en eraan.

Jammer dat het paviljoen s'morgens niet open was voor koffie met appeltaart.

Ik heb geen cijfers gegeven over het zwembad, eetgelegenheid,kinderactiviteit,

Het zwembad moest nog open, weet wel dat dat mooi is.

Gereisd familie in april 2017

Geweldig!

MRNJE, 1-5-2017
  • Onderkomen10

Het voelt alsof je in het buitenland bent met de hoogteverschillen op het park.

Het park is keurig verzorgd, veilig en gezellig! De animatie was leuk, met als hoogtepunt de sprookjestocht in de avond.

Wij verbleven met zijn vijven in een Family Cottage (soort luxe stacaravan). Deze is ruim genoeg, heeft veel opbergmogelijkheden en zag er keurig en schoon uit. Een aanrader!

De omgeving is ook prachtig, zeker rondom de Grebbeberg.

Gereisd familie in augustus 2016

Fantastische accommodatie en service

Hilda en René de Jong, 11-3-2017
  • Onderkomen9

Mijn vrouw en ik verbleven, na terugkeer uit het buitenland, tijdelijk op de Thijmse Berg. Wij zochten een goede prijs/kwaliteitsverhouding en een flexibel contract. Vanaf het eerste contact werd er met ons meegedacht over de mogelijkheden. Ook tijdens ons verblijf hadden we contacten met de eigenaar over eventueel aanvullende opties voor tijdelijk verblijf.

We verbleven in een nieuw chalet van het type Brons. We hadden de beschikking over een luxe moderne keuken en sanitair. Ook de inrichting was van uitstekende kwaliteit.

In Rhenen is een goed aanbod van supermarkten en andere winkels. Tevens zijn er een aantal goede eetgelegenheden. Voor zeer uitgebreid winkelen kan je in Veenendaal terecht.

Het park ligt in een prachtige natuurlijke omgeving. Je loopt vanaf het park zo de bossen in.

Gereisd met partner in januari 2017

Schoon, Rustig en Mooi

Paul Daver, 14-11-2016
  • Onderkomen10

Wij waren 21 maanden vaste bewoners van dit park om zo de reistijd tot Scherpenzeel ipv vanaf Breda te beperken, we hebben dus heel veel ervaring op dit park. Een park dat qua ligging perfect aan de voet van de Utrechtse heuvelrug ligt (je loopt direct het bos in) tussen diverse grote steden als Utrecht, Amersfoort, Nijmegen en Arnhem in die je allemaal binnen 20 minuten kunt bereiken. De stad Rhenen waar het Park ligt heeft een ook een fantastische ligging. de Grebbeberg, Veenendaal en de dierentuin Ouwehand waar aan het eind van 2016 de reuze pandas komen zijn op fietsafstand. Het Allure Park is schoon, zeer goed onderhouden, heeft steeds een zeer goed animatieteam dat we 2 keer hebben mogen ervaren, een geweldige Bar aan een zwembad en een cafetaria. Voor een heerlijke maaltijd kun je hier ook terecht al mag het voor ons wat meer uitgebreid zijn. kwaliteit/prijs verhouding is ook heel goed. Voor een leuk feest kun je hier ook prima terecht. Op het park zijn geen honden, personeel is vriendelijk en staat altijd snel klaar voor haar gasten.

Het was een geweldige tijd, inmiddels zijn we definitief verhuisd van Breda naar Rhenen. De Thijmse berg zal ons zeker met regelmaat terug gaan zien in de zomer.

Gereisd familie in januari 2015

Fantastisch vakantiepark!

Monninkhoff, 29-8-2016
  • Onderkomen10

Wij hebben ontzettend genoten op De Thijmse Berg. Het is een fijne omgeving met prachtige ruime huisjes en het is ontzettend kindvriendelijk. De ligging van het park is prachtig, midden in het bos en rondom het park is veel te doen. Alle nodige faciliteiten zijn aanwezig en een goede service. De Thijmse berg is echt een aanrader om er even tussenuit te gaan.
Gereisd familie in juli 2016

The Place To Be wanneer je kinderen hebt

Mark Voogd, 14-8-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Buiten het animatieteam is er veel voor de kinderen aanwezig.

Voor ons als ouders een plek om tot rust te komen of om juist deel te nemen aan de activiteiten.

Management en medewerkers makkelijk benaderbaar en praktisch ingesteld.

Was- en droogmachine aanwezig, erg makkelijk met kinderen :)

Oberhausen centro is een aanrader en binnen een uur aan te rijden.

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Thijmse Berg in Rhenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Thijmse Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Thijmse Berg scoort een 9.29 uit 10 op basis van 110 reviews.