Bed and Breakfast Groepsaccommodatie De Kleine Weide ***

Bed and Breakfast Groepsaccommodatie De Kleine Weide
Groepsaccommodatie De Kleine Weide
8,4

15 reviews over Bed and Breakfast Groepsaccommodatie De Kleine Weide in het Nederlands

Mooie accommodatie met ruimte voor ontspanning.

Piet, 13-9-2017

Het is een fijne accomodatie met leuke slaapkamers, fraaie keuken met voldoende apparatuur, fijne zithoek en heerlijk terras. We verbleven hier met 2 gezinnen in de leeftijd 1,5 tot 65 jaar en er is voor ieder iets wils. Ook de 4 kinderen uit ons gezelschap hebben zich hier heerlijk vermaakt.
Gereisd met vrienden in september 2017

landelijk, vriendelijk en rustig

Vera, 28-8-2017

Vriendelijke omgeving, gemoedelijk en heerlijk eigen appartement (wel een beetje donker). Zonnig gelegen terras, met tuinstoelen en kussens.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Aanrader voor familieweekend.

Carolien, 20-6-2017

Alles was keurig netjes en voldeed aan de verwachting. Ideaal dat iedereen een eigen plekje heeft met douche en toilet. De gezamelijke ruimtes izijn groot genoeg voor 13 volwassenen en 2 kinderen.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Fijne groepsaccommodatie!

Familie Kooiman, 13-6-2017

Op ons familieweekend had elk gezin een eigen appartementje met douche en wc. Dat was fijn! De gezamenlijke ruimte is niet heel groot, maar voldoet. In de keuken is alles te vinden wat nodig is. In de kamer staan voldoende lekkere stoelen. De tuin achter het huis is mooi, met tafels en banken onder grote parasols. Voor het huis hebben de kleintjes heerlijk gespeeld. Vooral de skelters en de trampoline vielen in de smaak. Een accommodatie om nog eens terug te komen!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Prima groepsaccomodatie

club 1242, 1-6-2017

Een zeer geschikte locatie voor groepen met meerder stellen/gezinnen, omdat er appartementjes zijn met een grote gemeenschappelijke ruimte. Ook buiten is alles netjes afgeschermd, waardoor kleine kinderen veilig kunnen rondlopen (binnen geen traphekjes). Keurige inrichting, genoeg ruimte. Heerlijk weekend gehad.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Prima accomodatie

Familie Bos, 20-5-2017

In iedere douche graag een vloertrekker.
Gereisd met vrienden in mei 2017

prima plek met rust en ruimte

familie dW, 11-4-2017

Goed verzorgd , prettige ontvangst , ruime parkeergelegenheid, privacy groot, inrichting en uitrusting/accomodatie prima in orde.

In de douche ruimten zou een vloer wisser welkom zijn, nu hele vloer nat na gebruik.. Hoewel de trapleuningen stevig zijn blijft traplopen toch een moeilijke opgave doordat één zijde open is.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Helemaal goed qua ligging,comfort en hygiëne.

Rik Floris, 13-3-2017

Interieur maakt een verzorgde indruk en doordat het doodstil is slaap je als een blok.Over het ontbijt kan ik niets zeggen,daar had ik geen tijd voor.Punten van verbetering:Trapje naar de vide heeft slechts aan een kant een leuning.Dit kan gevaarlijk zijn voor kinderen en oude mensen.De televisie heeft weinig kanalen.Natuurlijk moet er altijd iets te wensen over blijven,maar hoe dan ook is de Kleine Weide een aanrader.
Gereisd alleenreizend in maart 2017

sinterklaas gevierd met ons hele gezin

Fam.Wijbenga, 6-12-2016

Fijn dat elk gezin een eigen verblijf had met douche en toilet,

Een fijne gezamenlijke ruimte,; gezellige zitkamer en open keuken.

In de keuken was alles goed voor elkaar : oven ,goede vaatwasser ,ruime voorraad servies etc.

Wij hadden alles afgehuurd, hadden 5 kleine kinderen in ons midden die ook lekker buiten konden spelen op een veilig terrein met skelters en een trampoline .

Wij hebben het goed naar ons zin gehad ,niets gemist !

En wij komen het volgende jaar graag weer

Gereisd met vrienden in december 2016

Fijne B&B, gastvrije mensen

Vivian Jongejan, 25-9-2016

De B&B is goed verzorgd, heel compleet ingericht. Het eigen terras met uitzicht op de weilanden naast de boerderij is een groot pluspunt, vooral in deze mooie nazomer.

Zoals overal in Renswoude zaten er zeer veel muggen, de hor hield niet elk exemplaar tegen - een muggenwerende spray o.i.d. meenemen in het najaar is een goed idee.

Ik kom terug, ook vanwege de gastvrije eigenaren.

Gereisd alleenreizend in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Groepsaccommodatie De Kleine Weide in Renswoude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Groepsaccommodatie De Kleine Weide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Groepsaccommodatie De Kleine Weide scoort een 8.36 uit 10 op basis van 15 reviews.