Chalet DayDream Wellness

8,7

3 reviews over Chalet DayDream Wellness in het Nederlands

Mooie en fijne Wellness Chalet

renate1979, 19-8-2016

We kregen een zeer warm welkom van de eigenaren Tina en Davy, en tevens meteen een kleine uitleg van de chalet!

De champagne stond al koud als welkom drankje!

Maar wauw wat een super mooie badkamer, onze kinderen van 7 en 4 waren helemaal blij met het bubbelbad, de regendouche is ook erg fijn.

Een mooie en ruime chalet, die prima schoon was, voldoende opbergmogelijk heden in de slaapkamers, die voldoende waren, wel wat harde matrassen!

Ook de veranda en de ligbedden in de tuin waren een uitkomst.

We waren blij met deze chalet, omdat het park verder weinig te doen is, de dag na aankomst stopte de animatie al, terwijl de vakantie nog in volle gang is,

Zwembad is niet al te groot, maar was voor ons prima, wel erg koud overigens.

Klein winkeltje, waar de broodje voor je worden afgebakken door een lief oma'tje (Volgens onze kinderen).

Snackbar is prima, maar het is allemaal wat verouderd!

Speeltuin en airtrampolie waren oke.

Kortom een super mooie chalet die veel goed doet, wat na ons in zien op een verkeerd park staat.

In de omgeving is genoeg te doen, fietsen, wandelen, museum's......!

Wij hebben een fijne week gehad, en zullen de chalet zeker aanraden.

Tina en Davy bedankt voor jullie gastvrijheid in jullie chalet, we hebben er erg van genoten. Ook de fijne communicatie die altijd vrijwel direct kwam! We wensen jullie nog heel veel succes met dit fijne verblijf!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

helemaal top en lekker kunnen ontspannen.

Heidinga, 16-8-2016

Huisje was van alle gemakken voorzien. Badkamer was super!!

Zwembad op het park was min puntje.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Een luxe vakantie van alle gemakken voorzien

Lia, 15-8-2016

Hartelijke ontvangst, heerlijk dat alles klaar stond, dat de bedden opgemaakt waren en dat de champagne in de koelkast stond!

Het huisje staat op een park waar een heel klein supermarktje is. Je moet voor boodschappen dus altijd iets verder weg. Niet alle andere bezoekers van het park spraken ons aan. Wel leuk: Tennisbanen, fitnessapparaten en een zwembad (niet heel fris).

De omgeving is prachtig, er is veel te doen.

Kortom: Prachtig huisje, prachtige omgeving, park zelf wat minder (wel vriendelijk personeel)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet DayDream Wellness in Renswoude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet DayDream Wellness zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet DayDream Wellness scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.