Vakantiepark Landal Amerongse Berg *****

Landal Amerongse Berg

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen9,7

127 reviews over Vakantiepark Landal Amerongse Berg in het Nederlands

Fantastisch weekend met de familie.

Fam. Velthoven, 10-10-2017
  • Onderkomen10

We hebben een heel gezellig weekend gehad met kinderen en kleinkinderen. De bungalow was mooi en zeer ruim voor een grotere groep. Er is voldoende parkeergelegenheid bij de bungalow. Niet op alle kamers kunnen de eenpersoonsbedden tegen elkaar geschoven worden. Er was voor iedereen genoeg te doen, zoals fietsen, wandelen, zwemmen, voetballen enz. Er is een zwembad en indoorspeelplaats voor de kinderen en ook een mooie centrale speelgelegenheid buiten. De omgeving leent zich uitstekend voor wandelen, fietsen of een cultureel bezoek naar steden in de buurt. Er is op het park geen horeca, maar je kunt van alles bestellen en bij de bungalow laten bezorgen. Bovendien is er ook goede horeca vlakbij het park.

Luxer dan dit kan niet!

Familie Grensloos, 9-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

We zijn overgoten door luxe afgelopen weekend in de 10-persoonswoning type 10EL. Na een persoonlijk en warm ontvangst van de meest vriendelijke parkmanager ooit, werden we verwezen naar onze vakantiewoning.

De woning is van alle gemakken en luxe voorzien, zoals;

- Sauna en turksstoombad

- Comfortabele één en tweepersoons boxsprings. Omdat ze zo fijn liggen wil je deze graag met iemand delen.

- 3 toiletten wat ik persoonlijk als prettig ervaar gezien de hygiënische maatregelen onder de vrouwen en mannen onder ons.

- Allerlei keukenbenodigdheden. We hebben tapas catering laten bezorgen, dat was smullen.

- De temperatuur van het zwembad had wat mij betreft ietsje warmer gemogen, maar de afsluiter in het stoombad zorgde een aangename lichaamstemperatuur.

- Veenendaal is een leuke uitgaansgelegenheid in de buurt

Bij het uitchecken wederom een warm onthaal van de parkmanager.

Wij hebben genoten en komen graag nog een keert terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

Mayke, 9-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het park ligt erg mooi en je kunt er heerlijk fietsen en wandelen. Wij hadden een schitterend landelijk uitzicht . Je zit er erg centraal en je kunt er mooie uitstapjes maken. De huisjes zijn erg mooi en alle luxe die je maar wenst is aanwezig. Super weekend gehad op de Amerongse Berg
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Mooi rustig kleinschalig park, mooie bungalows.

Fam. Hemelsoet, 3-10-2017
  • Onderkomen9

Prachtig park, vriendelijk personeel, alles netjes met alle mogelijke voorzieningen. Prima locatie als uitvalbasis op de Utrechtse Heuvelrug en de omgeving.

Leuke stad Veenendaal, gefietst van Amerongen tot Austerlitz, Nederrijn en Westerzeel. Genieten van het natuurschoon, de stilte en de mooie fietsroutes.

Gereisd met partner in september 2017

Prachtig park met mooie accommodaties

Linda, 3-10-2017
  • Onderkomen9

Dit prachtige park van Landal GreenParks biedt de ultieme omgeving voor liefhebbers van wandelen en fietsen. Het is een kleinschalig, mooi aangelegd park aan de rand van het natuurgebied de Utrechtse Heuvelrug. Vanaf het park kun je zo het bos in lopen en vindt je zandvlaktes en heidevelden. Een bezoek aan kasteel Amerongen is een aanrader! Vanaf het park kun je er zo door het bos heen fietsen. Het park heeft een koffiecorner, waar de gasten gratis koffie en thee kunnen pakken. Voor de kleine kinderen is er een klein, maar heel leuk indoor speelplaatsje, een leuke buiten speeltuin en een eenvoudig zwembad. Het park heeft geen restaurant, maar biedt wel de mogelijkheid om via een cateringservice maaltijden te laten bezorgen. Nabij Veenendaal, een leuke stad om te winkelen. Kortom, aanrader!
Gereisd met vrienden in september 2017

Goed verzorgd,rustig kleinschalig park .

Marian, 1-10-2017
  • Onderkomen9

Schone bungalow , zo ook het park , Prachtige natuur,meteen bij het park en de omgeving.Echt iets voor rust zoekers en gezin met kleine kinderen! Er is geen restaurant ,maar wel in de directe omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een prachtige bungalow, in een mooie omgeving

Getie, 1-10-2017
  • Onderkomen10

Elk half jaar gaan we met marine vrienden naar een Landal park. We gaan langs alle provincies van Nederland. Dit keer hebben we gekozen voor Utrecht.

Ik had een 6 persoons huis besproken, toen kwam er een telefoontje van de vakantie park Amerongse Berg er was een probleem. Door renovatie was de 6 persoons bungalow niet beschikbaar, als we het erg vonden om in een 12 persoons bungalow te logeren. Heerlijk ieder stel een eigen slaapkamer, douche en toilet. Wat een luxe.

Ook de omgeving was prachtig. Eerst kasteel Amerongen bezocht, en daarna naar Huize Doorn bekeken. Een stukje geschiedenis.

Gereisd met vrienden in september 2017

Perfecte vakantie

Herman, 1-9-2017
  • Onderkomen10

Zeer ruime en schone bungalow. Omgeving heerlijk en een prima zwembad. Zeker voor ouderen een ideale vakantie
Gereisd met vrienden in augustus 2017

gezellige vakantie

Annie, 25-8-2017
  • Onderkomen10

Park in aanbouw, maar daar heb je geen last van. Mooie luxe bungalows met een zeer complete inrichting. Wij hadden 6L en hadden genoeg ruimte. Een beetje een saai park, geen winkel en geen mogelijkheid om iets te eten. Wel de mogelijkheid om iets te bestellen en te laten bezorgen. Klein, maar mooi overdekt zwembad. Helaas konden wij niet in de spiegels kijken omdat wij niet zo groot zijn. Wrs is er alleen gerekend op grote mensen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Voor herhaling vatbaar

Onbekend, 19-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Het park is een rustig park! Dus hou je van rust echt de moeite waard! Kids kunnen spelen zwemmen fietsen wandelen, groot plezier!

De wat ouderen kunnen wandelen fietsen. De rivieren bekijken met de grote vrachtschepen, sluizen bekijken, Buren ook een erg leuk stadje! Kort om er is genoeg te doen. De natuur erg mooi! En wie van water houd kan je hier ook vinden! Kortom voor elk wat wils!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Amerongse Berg in Overberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Amerongse Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Amerongse Berg scoort een 9.02 uit 10 op basis van 131 reviews.