Vakantiepark De Ossenberg ***

13 reviews over Vakantiepark De Ossenberg in het Nederlands

Troosteloos

Bart, 20-8-2016
  • Activiteiten5

Horecapersoneel maakte een ongeinspireerde indruk. Ik vroeg naar de animatie, maar ze wisten van niets. Terrein wordt bevolkt door seizoensplaatsen met stacaravans. Veel werklui overnachten hier. Geen gezellige sfeer. Loopafstand van tentenveld naar receptie is fors. Voor kampeerders is dit zeker geen aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

hele matige camping

michel, 27-5-2015
  • Activiteiten2

Een hele mooie ligging in het bosrijke omgeving je kan er heerlijk fietsen ,wandelen .

Het park zelf is mooi onderhouden nette vakantie woningen toilletgebouw is niet altijd even schoon en ik vind het ook geen net gebouw wat ik van zo mooi park wel zou verwachten voor de kinderen is er ook niet veel te doen er is wel animatie maar dat is meer voor de kleine kinderen voor tieners is er niets .het zwembad is fijn dat het er is maar dat is veel te koud om in te zwemmen terwijl het verwarmd zou moeten zijn dus dat valt wel heel erg tegen dus al met al kom je voor een vakantie om te wandelen,fietsen dan is deze camping zeer geschikt maar kom je met een gezin dan zou ik naar een andere camping uitkijken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Middel matig

Peter, 25-5-2015
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Park is redelijk onderhouden,klant vriendelijk heid kan beter,Douche gelegenheid zeer matig niet altijd schoon en het ruikt er muf!!Voor kinderen is er een animatie team maar voor volwassenen er was geen bingo,kaarten of biljart terwijl ze daar wel mee adverteren.Kantine is vrijwel altijd gesloten en als het een keer open is staat er te jeugdig personeel dat van niks weet of kan!!Zelfde verhaal in de snackbar onkundig personeel!!Patat is koud en bleek bamihap van binnen nog bevroren,en in het restaurant al even treurig blik groente kan ik zelf ook opwarmen!!Zwembad verwarmd??niks van gemerkt,terras bij het zwembad was smerig en over volle prullenbakken,Het is een mooie omgeving en de challets zijn top en het is dat er in de omgeving veel te doen is en goede restaurantjes zijn dat we ons nog vermaakt hebben maar deze camping slaan we de volgende keer over.
Gereisd met vrienden in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark De Ossenberg bij:

Mooi park, heerlijk recreëren!

Carla de Vries, 24-5-2015
    • Activiteiten8
    • Onderkomen8

Het park heeft voorzieningen voor langdurig recreëren en voor kampeerders. Ligt prachtig aan de voet van de Utrechtse Heuvelrug. Heeft alle benodigde voorzieningen waaronder wasmachines, drogers, zwembad, speeltuinen ed. Ziet er allemaal echt netjes uit.

Alleen het restaurant (andere pachter) is geen aanrader. Een blik groente opentrekken kan iedereen. Daarvoor ga ik niet 'uit eten'.

Erg behulpzaam en vriendelijk personeel bij de receptie.

Rust, bos, ruimte, het is er allemaal.

Kortom: ik vind het een aanrader voor alle leeftijden.

Gereisd met partner in augustus 2014

Nooit meer

ron, 19-8-2013
    • Activiteiten2
    • Onderkomen6

Hele zomer last van grote groep zigeuners uit ierland , omdat ze goed betaalden werden onze klachten niet serieus genomen ! Zgn verwarmd zwembad is ijskoud alleen als t 35 graden was en dan een paar dagen dan was t warm nagenoeg niks te doen kantine af en toe is open nee nooit meer
    Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Eenmalig

Karmozijn, 9-7-2012
    • Activiteiten6
    • Onderkomen7

Groot park met speelgelegenheid vlak bij het kampeerveld. Kampeerders zijn niet de core business van de Ossenberg. Douche/wcruimte ruikt muf. De ruimte is voor zowel mannen als vrouwen. Vrijdag aangekomen en het hele weekend wordt het sanitair niet schoongemaakt. De wc's worden veelvuldig gebruikt door jongeren die in het park verblijven. Bij het afwasgedeelte is het water afgesloten. Het afwassen moet ook in de douche/wcruimte gedaan worden. Niet bepaald fris allemaal.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Top verblijf gehad

Frans, 3-6-2012
    • Activiteiten9
    • Onderkomen10

Mooi en goed onderhouden park. Wij hadden een stacaravan gehuurd en deze was netjes en schoon. Wat opvalt is het vriendelijke personeel. Wij zijn prima ontvangen op de receptie. De ligging van het park is super direct op de Amerongse berg en je wandelt zo van het park het bos in.
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Mooi vakantiepark met ideale ligging

John, 14-7-2010
    • Activiteiten9
    • Onderkomen10

Wij recreeren hier nu al zo'n 9 jaar en vinden het nog steeds een heel mooi vakantiepark! De beheerders zijn vriendelijk en staan altijd voor je klaar (zelfs al is het midden in de nacht!).

De ligging is super, een ideale uitvalsbasis voor fietstochten e.d.

Wij kunnen ons totaal niet vinden in de kritieken die hier staan, maar ja wij hebben dan ook nooit in de trekkershut vertoefd... Maar volgens ons zijn trekkershutten overal primitief, als je dat niet bevalt kun je toch echt beter een stacaravan huren.

Verder is het tokkie-gehalte op deze camping ver onder het gemiddelde van de meeste andere campings, doordat hier toch wat duurdere chalets staan.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Middelmaat

Erik, 29-3-2010

Hier een nacht in een trekkershut verbleven.

Wat verbaasde is dat de gasfles IN de trekkershut stond en niet buiten. Bezem in de hut is oud en versleten, net als het stoffer en blik.

Het park is niet ingesteld op inwoners van een trekkershut buiten het seizoen: er was 1 douche en 1 toilet beschikbaar. Buiten het fonteintje in het toilet was er geen aangesloten kraan om water te tappen.

Bij de ontvangst werd in de receptie gerookt.

Verder is er redelijk wat autoverkeer op het park.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

Slecht onvriendelijk Horeca zeer slecht

Fam vd Brink, 12-6-2009
    • Activiteiten1
    • Onderkomen5

De ligging is fantastisch maar onderhoud van het park laat veel te wensen over. Niet kindvriendelijk bv hard rijden van auto's an veel asociaal gedraag mede door veel bewoning van scheidingsgevallen. Horeca is zeer slecht en klant onvriendelijk
    Gereisd met jonge kinderen in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark De Ossenberg bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Ossenberg in Overberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Ossenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Ossenberg scoort een 5.23 uit 10 op basis van 13 reviews.