8,5

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Allurepark Laag Kanje**** bij :

109 reviews over Camping Allurepark Laag Kanje in het Nederlands

erg mooi komen zeker terug

j, 29-7-2017

super meer, super mooie omgeving, heide, bos, erg schoon sanitair en hele vriendelijke mensen.

minpunt is brasserie die pas om 16.00 open gaat en een supermarktje die van 8.30-11.00 open is...

Gereisd familie in juli 2017

fantastidche plek!

EJ Kat, 24-7-2017

3 nachten Lodge gehuurd. Toilet niet schoon, matrasbeschermer hoezen en onderslopen van de kussens 3 bedden niet schoon.Na een belletje hierover naar de receptie is het direct met excuses opgelost en werden er meteen nieuwe gebracht. Keuken is heel compleet en praktisch met vaatwasser, ook fijn dat de douchecabine ruim is met een stevige douchestraal. Heerlijk zonnig terras naast de Lodge en met regen overdekt op de waranda kunnen zitten. Park wordt heel goed onderhouden. Minpuntje vonden wij dat de brasserie pas om 16u open gaat,na een wandeling is t fijn om er wat te drinken op het uitnodigende terras en we hadden er graag geluncht. Diner is geweldig. Ruime keuze op de menukaart en heerlijk gegeten, vriendelijke bediening! Kippenlevertjes en een maaltijdsalade is een echte aanrader.
    Gereisd met partner in juli 2017
    Olav Petram,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Het sanitair moet te allen tijde smetteloos schoon zijn.Onze excuus dat u een andere beleving hebt gehad. Wij hebben direct met onze schoonmaakdienst contact opgenomen om herhaling te voorkomen. Eveneens voor de lakens. De wasserette hebben wij hierover geïnformeerd.

Met hartelijke groet

Olav K.R. Petram

Helemaal top

Erik, 6-6-2017

de ligging was top een goed pad naar het meer. allen er wordt niet veel georganiseerd voor kinderen boven de 11 jaar.
    Gereisd familie in juni 2017
    Olav Petram,
    Heel hartelijk dank voor uw goede beoordeling. Met Hemelvaart en Pinkster is onze animatie met name gericht op de wat jongere jeugd. In de zomer is het programma tevens afgestemd op jeugd van 11 - 16 jaar. In ieder geval houden wij rekening met uw opmerking en nemen het programma in het voorseizoen nog eens onder de loep. Dank voor uw verblijf op Laag Kanje!

Heerlijk !

Yvonne de Jager, 31-5-2017

Wat een heerlijk lang weekend gehad met Hemelvaart bij Laag Kanje. Top personeel, top locatie, top weer.

Alles was weer zo schoon en mooi.

Kom zeker weer terug.

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldige camping

Kir, 28-5-2017

Een paar dagen op deze camping gestaan. Zeer vriendelijke ontvangst en mooie kampeerplaats. De sfeer op de camping is uitermate relaxt. Wij hebben volop genoten van het Henschotermeer, dat kort bij de camping ligt.

Sanitair kraakhelder. Kortom voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in mei 2017

Erg leuk!

Anneke de Leeuw, 10-5-2017

In de meivakantie op uitnodiging op deze camping geweest. We werden bij binnenkomst hartelijk ontvangen. Zijn zeer vriendelijk en behulpzaam indien nodig. Het terrein ziet er verzorgt uit. Sanitair is in een woord “ schoon en proper “ Alles was goed de toiletten het weer de douches de mensen. We hadden geen fietsen mee, waar we van baalden... Dus als je ze heb; meenemen!. Ik las vooraf nog hier over al het geluid uit de witte tent, maar die witte tent staat er alleen in de zomer.
      Gereisd familie in mei 2017

Heerlijk lang Paasweekend gehad!

N.G. Hoogendijk, 4-5-2017

We verbleven in een luxe, gloednieuwe lodge. Heel erg mooi en van alle gemakken voorzien. Het terras buiten ligt eigenlijk altijd in de zon. Dus zodra het zonnetje doorbrak kon je ook direct buiten zitten. Vriendelijk personeel. Geweldig mooie ligging. Op loopafstand naar het Henschotermeer. Ik kan eigenlijk niets noemen wat niet goed was.
      Gereisd met partner in april 2017

Geweldige camping

Familie Derksen, 21-9-2016

Camping Laag Kanje is één van de beste campings waar ik de laatste jaren ben geweest. Heel erg schoon en het ligt enorm mooi in een groene omgeving met een groot meer erbij. Utrecht is op 15 minuten met de trein verwijderd en andere leuke dorpen zoals Doorn en Zeist zijn dichtbij. Daarnaast zijn de medewerkers van deze camping altijd gastvrij en staan altijd voor je klaar als je vragen hebt. De kinderen hebben zich hier ook uitstekend vermaakt met diverse mogelijkheden voor animatie. Ook Is er een grote speeltuin aanwezig en verschillende kleine speeltoestellen over de camping verdeeld.

Qua eetgelegenheden kom je hier ook aan je trekken. Er is keuze tussen een snackbar en een goed restaurant met een gevarieerde kaart.

Ik kom hier zeker vaker terug!!

Gereisd familie in augustus 2016

Een heerlijk park!

Pim en Ans Klop, 20-9-2016

We hebben een fijne week gehad in dit ruime, groene, mooie park. De lodge was prima, schoon en van alles voorzien. Zelfs muggenhoren voor de ramen! De veranda beviel ons heel goed en er stond een flinke tafel met 4 stoelen. Naast de lodge een ruim terras, zo kun je naar keuze in de zon of in de schaduw zitten; heel prettig.

Het was rustig in het park, naseizoen. Veel mensen waren hun seizoenplek aan het leegruimen.

Mooie omgeving, veel bebost gebied, leuke plaatsen in de omgeving en goede fietsmogelijkheden. Op loopafstand een groot recreatiemeer voor zwemmers.

De winkel en cafetaria hebben we niet bezocht. Zag er vanaf een afstandje ongezellig uit. Kan door het laagseizoen komen, niet veel mensen gezien op dat pleintje.

Voor ons voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2016

Mooi onderhouden park.

jits, 16-9-2016

Wij waren er met eigen caravan. we stonden op een comfort plaats.

Mooie ruime plaatsen. Sanitair was netjes en schoon. Vriendelijke dames bij de receptie. Wij stonden er 12 dagen begin september. Jammer dat er dan niet zoveel meer te doen is terwijl de prijs dan toch nog wel best prijzig is. WE hebben daar mooi gefietst. Bosrijk park met weinig open plekken voor de doorgaande kampeerders. De open plaatsen worden nml door seizoengasten gebruikt.

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Allurepark Laag Kanje in Maarn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Allurepark Laag Kanje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Allurepark Laag Kanje scoort een 8.45 uit 10 op basis van 109 reviews.