Hotel Van der Valk Leusden ****

Hotel Van der Valk Leusden
Van der Valk Leusden
7,7

465 reviews over Hotel Van der Valk Leusden in het Nederlands

Prima hotel en alles was helemaal naar wens!

H.S, 12-10-2017

Eigenlijk vond ik alles goed, geen nadelen ondervonden.
Gereisd met partner in oktober 2017

Uitstekend hotel. We gaan zeker terug.

Fien, 7-10-2017

Mooie kamer hoog en rustig gelegen.Ontbijt zeer goed. Personeel en de gehele organisatie erom heen uitstekend. Min puntje de ligging van het hotel is een zakelijke omgeving. Daarbij wel dicht bij de grote snelweg!
Gereisd met partner in september 2017

We zijn in vele v d Valk geweest deze is minder

Catharina Bostelaar, 2-10-2017

Het is een gewoon hotel niks extra's. We hebben de kamer geüpdate met extra koffie en thee. Schandalig je krijgt 2 zakjes thee en twee zakjes oploskoffie. Ik noem dit geen koffie en thee faciliteiten.
Gereisd met partner in oktober 2017

Nooit meer

Fam van Den berg, 24-9-2017

Twee kamers gereserveerd bij aankomst een kamer niet of nauwelijks schoongemaakt

Bedden waren beslapen niet verschoond en badkamer was nog

Kamer twee was een rokerskamer lag vol met as bij de balkon deur en er was een vieze smerige rooklucht in de kamer !

Ontbijt was mondjesmaat en personeel slecht met het opruimen van de ontbijttafels en afval ed dingen rondom het buffet. Krentenbollen waren nog bevroren

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Heel slecht

sterretje, 22-9-2017

Het hotel ligt niet mooi in natuur zoals op de foto's van de site! De kans is groot dat je een kamer aan de wegkant krijg met uitzicht op een pompstation! De weg veroorzaakt zeer veel overlast en de kamers zijn niet geïsoleerd dus elke auto die er rijd en dat zijn er nogal wat hoor je letterlijk op je balkon rijden. Gezien er geen airco is moet de deur dus open, wat dus zeer onprettig is.

De kamers zijn zwaar verouderd en ontzettend muf! Dat opzich zou niet vreselijk zijn maar alles is oud, de gordijnen vallen bijna van ellende uit elkaar met scheuren en gaten erin. De badkamer is te vies voor woorden, de gehele douche cabine die overigens vreselijk klein is zat onder de schimmel! Ik heb nog nooit zoiets gezien. Het personeel is absoluut niet vriendelijk. Vinden het blijkbaar heel normaal dat er zoveel geld voor een nacht in een hele vieze oude kamer word gevraagd met schimmel. Te bizar dit! Ik raad iedereen dit hotel af! Het is absoluut niet van der Valk waardig en ik vind het een zware teleurstelling dat van der Valk dit accepteert.

Gereisd met partner in september 2017

Matig

Mevr. Hilberink, 30-8-2017

Het eten was prima , maar ik kon niet met mijn Restaurant ID niet terecht wat ik vreemd vind waarom niet bij alle valkjes.
Gereisd met partner in april 2017

Grote kamer mooie ligging

Goverdien van Bussel, 10-8-2017

Zeer goed ontbijt. vriendelijk personeel .Grote kamer .

Jammer geen airco wel een ventilator maar dit komt omdat het oudere kamers zijn

maar wel knus.

Gereisd met partner in augustus 2017

Gewoon goed

j.c.kok, 6-8-2017

De kamer het eten en receptie het hele plaatje
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig

Hennie Remkes, 5-8-2017

Leuke plaats. Heerlijke restaurantjes in de buurt. Vanuit Leusden zit je zo overal. Apeldoorn en Amersfoort, echt geweldig.
Gereisd met vrienden in juli 2017

komen zeker nog eens terug

peter relouw, 27-7-2017

vriendelijk personeel, ruime kamers, zeer goed ontbijt.na vele van hotels was dit zeker niet het slechtste ontbijt maar ten opzichte van de nieuwe hotels is het ouderwetser maar ondanks de slechte reviews voelde wij ons hier lekker thuis
Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Van der Valk Leusden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Leusden in Leusden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Leusden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Leusden scoort een 7.68 uit 10 op basis van 467 reviews.