7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Van der Valk Leusden**** bij :

459 reviews over Hotel Van der Valk Leusden in het Nederlands

Grote kamer mooie ligging

Goverdien van Bussel, 10-8-2017

Zeer goed ontbijt. vriendelijk personeel .Grote kamer .

Jammer geen airco wel een ventilator maar dit komt omdat het oudere kamers zijn

maar wel knus.

Gereisd met partner in augustus 2017

Gewoon goed

j.c.kok, 6-8-2017

De kamer het eten en receptie het hele plaatje
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig

Hennie Remkes, 5-8-2017

Leuke plaats. Heerlijke restaurantjes in de buurt. Vanuit Leusden zit je zo overal. Apeldoorn en Amersfoort, echt geweldig.
Gereisd met vrienden in juli 2017

komen zeker nog eens terug

peter relouw, 27-7-2017

vriendelijk personeel, ruime kamers, zeer goed ontbijt.na vele van hotels was dit zeker niet het slechtste ontbijt maar ten opzichte van de nieuwe hotels is het ouderwetser maar ondanks de slechte reviews voelde wij ons hier lekker thuis
Gereisd met partner in juli 2017

Dure Nachtmerrie

Frank, 10-7-2017

Ik kwam pas na middernacht aan en kreeg de "beste" en duurste kamer. De suite van 150€/nacht. Kamer met zitbank, spiegels en een badkamer met jacuzzi. De kamer was erg warm en benauwd. De airco hangt pal boven het bed.. bijzonder onplezierig wanneer je probeert te slapen.. en daarom beter uit... het alternatief van het openen van de ramen voor wat frisse lucht, is niet beter doordat de kamer pal aan de weg ligt (met uitzicht benzinestation) en je vervolgens door het verkeerslawaai geen oog dicht doet. Het dikke donsdek op het bed maakt het er in een warme zomermaand niet aangenamer op.. en ik vraag me af of de suite überhaupt wel eens verhuurd wordt voor overnachting.. Om 10 uur 's ochtends onder een koude douche nog getracht de effecten van een slapeloze nacht weg te wassen, maar de douchebak zit verstopt en dreigt al snel over te lopen... Krakende vloer, loszittende plinten..What a disaster!! Als ik bij de receptie mijn verhaal doe, krijg ik een gratis kop koffie aangeboden.. cafeïne for the road... ik ben wel aan kop koffie toe, maar wil hier zo snel mogelijk weg.. weg van deze nachtmerrie!!
Gereisd zakelijk in juni 2017

Goed en centraal gelegen.

Ludovicus, 25-6-2017

Wij (2 volw. + 1 kind) hadden een hele leuke aanbieding geboekt voor 1 nacht. We waren hier met nog een ander koppel met 1 kind. Ontvangst was vriendelijk en correct. De kamer was ruim en schoon en had alles wat wij nodig hadden. Wij hadden 2 vierpersoons kamers(532+229) geboekt en natuurlijk ook gekregen. Deze lagen wel ver uitmekaar, maar dat was voor 1 nacht geen enkel probleem. Het avondeten was erg lekker en correcte bediening. Er ging wel iets mis met de rekening, maar dit werd snel en correct herstelt. Het ontbijt was gewoon goed. Wij kunnen dit hotel zeker verder aanbevelen.
Gereisd familie in juni 2017

Prima!!

susanne, 13-5-2017

personeel denkt met je mee ..goede service verleend .
Gereisd familie in april 2017

Ligging valt tegen, goede service

Annet, 5-5-2017

De reclameuiting (touroperator) gaf aan; van de Valk hotel Amersfoort met daarbij een foto van een mooi historisch gebouw. Maar het hotel ligt aan een doorgaande weg in Leusden en ziet er jaren zeventig modern uit en de advertentie was dus totaal misleidend. Het hotel is van binnen ietwat ouderwets, maar alles wel netjes en schoon. Erg vriendelijk personeel. Als je weet wat je boekt, dan is het een prima accommodatie in de buurt van Amersfoort.
Gereisd met vrienden in maart 2016

Geweldig. Een aanrader voor iedereen

G.J.Pietersen, 14-3-2017

De ligging en weten wat er in de omgeving te doen of te zien is.
Gereisd met partner in maart 2017

Fantastisch hotel

Martine, 11-3-2017

Zeer ruime kamers, vriendelijk personeel en uitstekend eten.
Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Leusden in Leusden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Leusden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Leusden scoort een 7.74 uit 10 op basis van 461 reviews.