Hotel Landgoed ISVW ***

8,2

13 reviews over Hotel Landgoed ISVW in het Nederlands

Valt erg tegen

Willianne, 18-8-2017

Overal spinnen in de kamer en toilet. Zelfs schimmel in de badkamer! Zand op de vloer en haren op het dekbed.

Voor ons was het eens en nooit meer!

Gereisd met partner in augustus 2017

Genoten! Vriendelijk personeel. Goede kamer.

Gea, 21-7-2017

Uitzicht bos (Je loopt er zo in). Heerlijk ontbijt. En extra: filosofische gedachten.
Gereisd met partner in juli 2017

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Annet, 10-4-2017

Prima kamer met goeie bedden. Praktische douche en wastafel in royale ruimte. Apart toilet.

Bij het ontbijt voldoende keuze met diverse biologische produkten.

Yoghurt, fruit en vers fruitsalade. Jammer was wel dat de vers fruitsalade niet werd bijgevuld. Die heb ik dus wel zien staan maar toen ik het wilde nemen was het op en werd het niet meer aangevuld.

Er zou wel iets meer keus in broodjes kunnen zijn. De keuze was heerlijke croissants, kleine witte of meergranen bolletjes of een chocoladebroodje.

Het personeel is zonder uitzondering erg vriendelijk.

De prijs is inclusief thee en koffie (uit luxe koffiemachine!). Voordat we gingen fietsen in de prachtige omgeving hebben we daarvan eerst nog even genoten.

Ligt langs een grote weg waar je helemaal niets van merkt of hoort!. Aan de achterkant zijn de bossen en de heide.

Gereisd met partner in april 2017

een zee van rust.

E Schrijver Gijsbers, 6-2-2017

Prima overnachting, goed bed, aparte douche en wc

1 stoel en 1 poef (had wat ons betreft 2 makkelijke stoelen mogen zijn) uitzicht op het bos.

Je bereikt de kamer vanaf buiten. alle voordeuren hebben de naam van een filosoof.

S avonds heerlijk gegeten, ruime lounge met veel boeken en gratis koffie/thee.

Heerlijk ontbijt met biologische producten, erg vriendelijk personeel.........een zee van rust.

Gereisd met partner in februari 2017

heerlijk hotel

a, 22-8-2016

grote douche / aparte toilet

lekker bed

ontbijt heel goed

warm eten ook 3 gangen menu 29,50

gratis koffie/thee in de hal en diverse kranten te lezen

Gereisd met partner in augustus 2016

Zéker voor herhaling vatbaar!

Marlies, 22-7-2016

Het hotel is prima, niet bijzonder luxe, maar dat kan ook niet voor die prijs en 3 sterren. Er is bv geen koelkastje op de kamer en je kunt er geen koffie/thee maken (maar dat is in het hotel zelf verkrijgbaar). Ondanks de snelweg is het er rustig en ademt het een rustige, gemoedelijke sfeer uit. De zitjes aan de achterkant kijken op het bos, de gasten zijn beschaafd, de kamers zijn niet gehorig. Je bereikt de kamers langs buiten (althans, de kamer waar ik zat). Ze hebben namen van filosofen. De bedden zijn goed, de douche is prima, het ontbijt was ook ruim voldoende en wordt geserveerd in een moderne, lichte ruimte. Er is volop gelegenheid om buiten te zitten. Het personeel is alleraardigst en denkt met je mee. En dat allemaal op 45 rijminuten van Rotterdam! Je zit echt even in een heel andere wereld. Ik heb een mooie wandeling gemaakt in Amersfoort. ook al ligt het hotel pal langs de A28, toch heb je amper last van het verkeer vanwege een verkeersscherm. Voor mij was het een aangename ervaring, die ik vast nog eens over zal doen.
Gereisd alleenreizend in juli 2016

Prima

Cisca, 26-6-2016

Schoon comfort goed ontbijt en prima aanbod diner midden in de bossen mooie wandelroutes warme dekbedden in de zomer en zacht kussen om te slapen.
Gereisd met partner in juni 2016

Aanrader!

Ineke, 13-9-2015

Een fijne, schone kamer met terras/balkon op het zuiden. Dus als je 'smiddags in je kamer bent kun je lekker van het zonnetje genieten. Prima bedden en dito douche. Aparte wc is fijn.

In de lounge van het hotel kun je de hele dag gratis gebruik maken van koffie en thee, maar gezellig is het er niet. Aangezien er elke dag grote groepen mensen zijn van bijeenkomsten en/of vergaderingen kun je er niet rustig zitten praten of boek lezen.Ontbijt is goed, niet overdadig. Personeel zeer vriendelijk!

Gereisd met partner in september 2015

Aanrader!!

fzikken, 13-1-2014

Wij (2 volwassenen, 2 kinderen (14 en 11 jaar) en onze hond hebben een nacht geslapen in het hotel. Wij hadden aanvankelijk twee kamers, die redelijk ver uit elkaar lagen. Toen bleek dat de verwarming op de kamer van de kinderen niet goed warm werd, werden wij zonder problemen overgeplaatst naar een kamer vlak naast de onze. Vanwege het ongemak mochten wij gratis aan de bar een paar drankjes nuttigen. Het eten was prima. 's Nachts geen lawaai van auto's of iets dergelijks. De kamers hadden uitzicht op het bos. De hond mocht wel op de kamer en in de overige vertrekken van het hotel, maar niet in het restaurant. Geen enkel probleem. Wij willen niet dat andere mensen last hebben van onze hond. Zeer vriendelijk personeel. Vooral het personeel van de horeca was erg gastvrij. Kortom, perfect! Echt waar voor je geld!
Gereisd met oudere kinderen in december 2013

Fantastisch!

esmee morel, 9-7-2013

Mooie accommodatie en mooie kamers met uitzicht op het bos.
Gereisd zakelijk in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Landgoed ISVW bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed ISVW in Leusden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed ISVW zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgoed ISVW scoort een 8.2 uit 10 op basis van 13 reviews.