Hotel Puur Lage Vuursche (+camping)

Hotel Puur Lage Vuursche (+camping)
Puur Lage Vuursche (+camping)
6,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Puur Lage Vuursche (+camping) bij:

35 reviews over Hotel Puur Lage Vuursche (+camping) in het Nederlands

Niet meer om terug te komen

Karel, 1-10-2017

De camping ligt in een mooi gebied met vele fiets- en wandelroutes vlak bij het gezellige Lage Vuursche.

Direct naast de kleine camping staan veel hoge en dicht begroeide bomen die, zeker in voor- en naseizoen, veel licht en zon tegen houden.

Het sanitair is oud, versleten en niet fris.

De slagboom was 24 uur per dag naar beneden en op slot en werd alleen geopend bij aankomst en vertrek. Dit kwam bij ons als ongastvrij en wantrouwend over.

De wifi was matig maar wel gratis.

Wat ook erg tegenviel was de groepsaccommodatie naast de camping waar scholen vaak gebruik van maken in voor- en naseizoen. Zo ook tijdens ons verblijf. Van ’s ochtends tot ver in de avond geschreeuw en gegil van pubers.

Alles bij elkaar genoeg om niet meer terug te komen.

Gereisd met partner in september 2017

Onpersoonlijk

R.Tetteroo, 16-9-2017

Geen contact met de eigenaren. toiletgebouw heel gedateerd. Overtreden zelf hun eigen regels. In de folder/website staat overdag rustig en na 23.00uur stil. geven wel op het terrein bruiloftsfeesten tot 24.00uur met harde muziek.
    Gereisd met partner in augustus 2017

Vriendelijk, maar verwaarloosd

Wendy, 19-6-2017

De eigenaresse en het personeel zijn zeer klantvriendelijk en denken met je mee.

Maar helaas is de sfeer van het appartement zeer armoedig en ongezellig. Dat heeft er voor ons wel een stempel op gedrukt. Het appartement is zwaar verouderd en dient opgeknapt te worden: de (slaap)bank is verkleurd en ingezakt, er zaten gaten in de bekleding van het boxsping bed, de spiegel was kapot en 'gerepareerd' met duct-tape, de handdoeken en vaatdoekjes in de keuken voelden als schuurpapier en het meubilair buiten heeft een lakje nodig. Zelfs het plantje was dood (haal het dan weg...).

Het voelde echt een beetje shabby. Terwijl de website een gevoel geeft dat er veel aandacht is voor gezelligheid en details.

Het was wel schoon en het bed sliep prima. Dat is dan uiteindelijk het belangrijkste. Maar het doet wat met de sfeer. Ik klaag niet snel, maar dit vond ik echt heel erg jammer.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Prima camping

Frits, 28-10-2016

Wij waren met onze caravan in de laatste week van oktober. De camping heeft een uitstekende ligging. Wat een rust. Het sanitairgebouw is sober maar dat was voor ons geen punt, het sanitair schoon en de douches voldoen goed, goed warm water. Verder vriendelijke en hulpvaardige mensen.
      Gereisd met partner in oktober 2016

Fijne plek midden in de bossen

Anne, 21-9-2016

Hier overnacht voor een afsluitend weekend van een opleiding. In eenpersoonskamer geslapen, netjes en verzorgd. Badkamer en toilet op de gang. Ontbijt prima verzorgd. Heerlijke ligging, veel ruimte buiten, dus veel binnen en buiten kunnen doen.
      Gereisd met vrienden in juni 2016

Geluk bij een ongeluk

Wim Kevelham, 26-6-2016

Bij aankomst bleek onze 'gereserveerde' plek dubbel geboekt. Na het bekijken van allerlei alternatieve plekken konden we kiezen voor een plek in de 'theetuin'. Achteraf een prima keuze, omdat de andere plekken klein zijn en heel dicht op elkaar liggen. Heel erg jammer want het is een mooi terrein in een prachtige omgeving. Verder is het toiletgebouw verouderd en niet meer van deze tijd. Het geheel doet een beetje provisorisch aan, ondanks de aanwezigheid van thermostaatkranen.

Wij waren toch wat teleurgesteld, want de mooie website doet vermoeden dat je op een luxueuze camping komt en dat hebben we niet zo ervaren.

Minder en ruimere plaatsen creëren komt de kwaliteit ten goede.

Heel erg jammer is de aanwezigheid van luidruchtige groepen in het Natuurvriendenhuis aan de overkant.

Gereisd met partner in juni 2016

gastvrij, rustige ligging, goede faciliteiten

Hans Molema, 3-5-2016

Gastvrije ontvangst, rustig en toch gezellig. Mooie omgeving, nodigt uit tot wandelen, fietsen. Enige minpuntje: 's avonds geen toegang tot de serre/zithoek.
      Gereisd met partner in mei 2016

Héérlijk Onthaasten

Guido Weesie, 22-1-2016

Een hele fijne camping om tot rust te komen. Het ligt midden in de bossen. Maar vijfhonderd meter van het "centrum" van Lage Vuursche.

Buiten de Campingwinkel van de buurcamping is er in Lage Vuursche niets.

Voor boodschappen kun je naar Hilversum of Soest.

Voor kinderen die niet van in het bos spelen houden, kan het een saaie camping zijn.

Een hele groene camping waar in het voorjaar de vogeltjes onder je stoel door huppen.

- Het toiletgebouw is eenvoudig maar schoon.

- De plaatsen zijn ruim.

- hele gemoedelijke sfeer

Jammer is dat je er niet kunt eten. Maar na uitleg is dat begrijpelijk.

Gereisd alleenreizend in april 2015

niet voor herhalng vatbaar

Wim, 23-9-2015

niet goed onderhouden sanitair gebouw met verouderde inventaris en geen ventilatie; modderige staanplaatsen (september), wifi is OK, warm water goed van temperatuur; alleen met hulp van personeel kan men met de auto+caravan het terrein op; directie reageert niet op schriftelijke klachten.
      Gereisd met partner in september 2015

Nooit meer, niet Puur maar spartaans.

Gert-Jan, 26-8-2015

We hebben een appartement bij Puur geboekt via touroperator, de foto's en tekst deden op geen enkele manier vermoeden dat het complex onderdeel uitmaakte van een camping en er middenin stond, we voelen ons dan ook bewust misleid. De buitenzijde van het complex ziet er smoezelig uit, binnen is het redelijk schoon maar erg karig ingericht, slechte bedden, harde sfeerloze verlichting, stekkerdozen die in het zicht hangen, handdoeken die al jaren over de bruikbaarheidsdatum zijn, en niet eens voldoende zakjes shampoo om 's-ochtends te douchen als je 's-avonds na een dag fietsen al gedoucht hebt. Verder nauwelijks gordijnen waardoor de kamer niet donker was 's-nachts, en campinggasten naar binnen konden kijken. De ramen konden niet open, en ondanks een erg rumoerige ventilator die niet uit te schakelen was, was het erg benauwd in de kamer.

Het eigenaarsechtpaar was totaal niet servicegericht, niet bij het inchecken en niet bij het ontbijt waar om producten gevraagd moest worden.

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puur Lage Vuursche (+camping) in Lage Vuursche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puur Lage Vuursche (+camping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Puur Lage Vuursche (+camping) scoort een 6.53 uit 10 op basis van 36 reviews.