Bed and Breakfast Neder-oudland logies

9,8

4 reviews over Bed and Breakfast Neder-oudland logies in het Nederlands

Super plek!

Danny, 9-4-2017

Zo voelt dus een warm bad wat een fijn ontvangst met kleine appeltaartjes en wat een prachtige B&B. Dit weekend was ik met mijn moeder en zus maar kom zeker nog een x terug met man en kinderen.
Gereisd met vrienden in april 2017

Zeer tevreden

erwinsala, 28-6-2013

We hebben een ontzettend goed verblijf gehad bij dit B&B. We waren met een gezelschap van 6 personen en hebben beide verblijven tegelijk gehuurd. De gasthouders waren zeer vriendelijk, behulpzaam en meegaand. De kamers waren zeer schoon en ruim en alles is op een zeer stijlvolle en verzorgde manier ingericht. Of je nu van de stad of van het platte land houdt, beide is in de directe omgeving te vinden. Het is ook met het openbaar vervoer goed bereikbaar, maar waarschijnlijk wel handiger om met een auto te komen.
Gereisd met vrienden in januari 2013

Fantastisch !

Familie van Schuijlenburg, 19-6-2012

Wij hebben genoten van het landelijke leven. De omgeving is prachtig, de bed & breakfast is ruim en erg sfeervol ingericht. De kinderen kunnen helpen met het verzorgen van de dieren, helpen in de stal en zich uitleven op de trampoline.

Wij komen zeker een keer terug in de zomer !

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

fantastische plek !

Peter Heidemann, 6-6-2012

Het gezin Lekkerkerker beschikt op haar grote boerderij over twee heel mooie appartementen. Gerline runt de vakantieverblijven, is uiterst vriendelijk, altijd hulpvaardig en zorgt met haar man en kinderen voor een fijne, gastvrije atmosfeer.

De locatie midden in een stiltegebied is uniek. Aan de ene kant de dieren op 't erf en op de weilanden eromheen, aan de andere kant de fietspaden (fietsen staan ter beschikking), de waterrecreatie, de schilderachtige dorpjes en zo men wil, grote steden, musea, pretparken en wat dies meer zij, binnen handbereik.

Wij verheugen ons kort na vertrek nu alweer op een volgende reis naar

Neder-Oudland !

Dorit en Peter Heidemann uit Berlijn

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Neder-oudland logies in IJsselstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Neder-oudland logies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Neder-oudland logies scoort een 9.81 uit 10 op basis van 5 reviews.