8,9

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Van der Valk Utrecht Houten**** bij :

178 reviews over Hotel Van der Valk Utrecht Houten in het Nederlands

Goede prijs kwaliteit verhouding !

Kitty, 25-5-2017

Dit hotel ligt gunstig tov Utrecht. Mooie ruime kamers ! Groot restauant. Gratis parkeren 👍🏻
Gereisd familie in mei 2017

Fantastisch hotel met grote kamers en goed ontbijt

Wilma, 18-4-2017

Grote kamers met airco en schitterend uitzicht. Goede brede bedden. We mochten zelf een kamer uitkiezen. We hadden een uitzicht naar twee kanten. Een op de stad Utrecht en de andere kant op het Amsterdam-Rijnkanaal. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker.

Je eigen fietsen kun je stallen in een afgesloten ruimte. Van daaruit zijn er veel fiets mogelijkheden. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2016

Schitterend hotel met prachtige luxe suites!!

Theo, 20-11-2016

Regelmatig bezoeken we luxueuze hotels in Nederland. Van der Valk Houten behoort wat ons betreft tot de top vijf in Nederland en van de Van der Valk hotels is het o.i. met voorsprong het beste hotel. In Houten nemen we of de Afrika suite of de Welness suite uitgedost met o.a. kingsize boxspringbed stoomdouche en prive sauna. De suites zijn met heel veel sfeer ingericht en er ontbreekt je aan niets. De gehele ambiance van het hotel is geweldig; je krijgt direct een luxe gevoel. Dit beeld wordt gecompleteerd door de zeer dienstverlenende medewerkers die hun taken stijlvol en tegelijk informeel uitvoeren met precies de juiste balans.

Zijn er dan nog tips te geven? Dit betreft o.i. alleen het eten in het restaurant; dit blijft van een redelijke kwaliteit, maar sluit nog steeds in involdoende mate aan bij de klasse van het hotel. Wellicht kan hier in de toekomst nog een slag in gemaakt worden met een gedifferentieerd diner aanbod zoals bijvoorbeeld bij Kasteel Bloemendaal van Van der Valk het geval is. Dat maakt het hotel / restaurant nog completer.

Daarom ons oordeel hotel een 10 restaurant een 7 bar een 9.

Gereisd met partner in november 2016

Verblijf super. Service zwaar teleurstellend

Walter van Wijk, 22-8-2016

Lang weekend verbleven in hotel Houten. Mooi hotel en goede bereikbaarheid. Mooie kamers en prima ontbijt.

Minpunten:

- medewerkster bij inchecken als ik ok creditcard garantie vraag zonder overleg een reservering van 500 euro op kaart zet. Terwijl kamer al betaald is.

- geen kaartjes geeft voor Holland casino conform arrangement

- moeilijk doen als we uurtje later uit willen checken. Tot nu toe de enige vd valk waar het niet kan. Zeker al 20 x bezocht

Al met al een mooi verblijf. Goede kamers. Prima ontbijt. Maar gelet op nonchalance receltie denk ik wel de 3e en laatste x dit hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Romantisch Weekend

Marieke, 11-7-2016

Kamer was goed, mooi en eten was lekker. Super fijn hotel!
Gereisd met partner in april 2016

Aanrader als je comfort wilt

Jurien van Schie, 18-1-2016

Het ontvangst was hartelijk en de kamer was schoon, erg ruim en comfortabel.Ruime schone badkamer met bubbelbad. Het personeel is gastvrij en hartelijk. Het ontbijt was goed. Ik vind dit hotel een goede plek als je in de regio Utrecht moet zijn. Veelal zijn de bars in hotels ongezellig, deze was gezellig en druk en vrolijk personeel. Ik vond de dame achter de balie bij vertrek kort af en druk met haar scherm zij had geen aandacht voor de vertrekkende gast.

tip: boek rechtstreeks via de eigen site, dit is goedkoper en inclusief ontbijt. We kregen hierdoor een drankje van t huis.

Gereisd zakelijk in januari 2016

Cuijpers, 18-1-2016

De rode suite voldeed aan alle verwachtingen. Mooi design, ruim. Bedden leken alleen wat doorgelegen
Gereisd met partner in juli 2015

Mooi hotel, gebrekkige schoonmaak

Jlm, 16-1-2016

Wij verbleven in kamer 1506 ivm een examen de volgende dag. We hebben geboekt incl live cooking. Live cooking viel ons een beetje tegen, maar wat ons wel opviel was het supergastvrije bedienend personeel.

Dan de kamer. Bij binnenkomst zag alles er netjes uit, maar dit viel toch erg tegen. Verlichting die niet meer werkte, op de bureaustoel lagen nog afvalresten van de vorige gebruiker. In de douche en het bad losgeraakte kitranden (vies). Bed was vettig (waarschijnlijk badolie van de vorige gebruiker?) Maar de grootste verrassing kwam de volgende morgen, toen ik toch nog zo netjes was het bed even af te halen voor de housekeeping. Onder de lakens een molton, waarop naast een bloedvlek ook verschillende gele vlekken zaten, en haren die duidelijk niet van ons waren. Bah! Gemeld beneden, ze boden ons een drankje aan. Aangezien we een kortingsactie hadden gebruikt voelden we ons een beetje bezwaard om dat aan te nemen, en zijn we toch maar vertrokken zonder. Het is niet dat we niet meer terugkomen, maar dit moet toch beter kunnen bij zo'n goed hotel als van der Valk.

Het ontbijt was keurig en uitgebreid. Ook hier weer supervriendelijk personeel. Lekker gegeten.

Gereisd met partner in januari 2016

Heerlijk!

L, 4-1-2016

Afgelopen week onverwacht een nachtje in houten verbleven. Wjj komen vaker bij vd Valk en zjjn ook een aantal keer in Houten geweest. Altijd zeer tevreden over dit hotel! Opnieuw goed ontvangen, lekker gegeten, heerlijk ontbijt. We kregen een kamer op de 15e verdieping (1502)mooie kamers, alleen dit keer viel het bed (2 pers)ons erg tegen, het was wat doorgezakt, wanneer de 1 zich om draait vliegt de ander bij wijze van omhoog. Terwijl we normaal zo te spreken zijn over de bedden hier. Slecht geslapen dus.Mini bar was bjj binnenkomst erg vies, kamer oogde ook stoffig.uitzicht prachtig! Desalnietemin komen wij graag terug in Houten!
Gereisd met partner in december 2015

gewoon goed

Nicole, 4-11-2015

Afgelopen weekend onverwacht samen een weekendje weg, het is hotel vd Valk in Houten geworden, ook omdat we weer eens naar Utrecht wilden.

Het hotel is erg groot, iets te ( naar onze mening ) maar het was dan ook uitzonderlijk druk ( volgens bedienend personeel ) dat was met name te merken in het restaurant.We kwamen op tijd, maar ons tafeltje was vergeven?En dat terwijl ze een uur daarvoor nog bij de receptie de boeking bevestigd hadden.Het werd opgelost, maar daardoor kregen we een minder leuk tafeltje.Het eten is prima, gewoon goed, maar ik mis wel een verfijnde smaak.Hotelkamer netjes, maar erg veel stof, en een bromtoon in de badkamer.superfijn bed!Het ontbijt is geweldig.met een plakje zalm,diverse verse fruitsappen (aardbei,peer bv),en heerlijk speltbrood!Juist genoeg keuze voor mensen die bewust met voeding om gaan (zoals ik) en dat is nog wel eens iets wat te wensen overlaat bij veel hotels...

Gereisd met partner in november 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Utrecht Houten in Houten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Utrecht Houten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Utrecht Houten scoort een 8.92 uit 10 op basis van 178 reviews.