Beoordelingen Hotel Van der Valk Utrecht Houten****

Van der Valk Utrecht Houten****
141 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van der Valk Utrecht Houten****
Hoofdveste 25, 3992 DH, Houten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Utrecht Houten**** in Houten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Utrecht Houten**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van der Valk Utrecht Houten scoort een 9,0 uit 10, op basis van 141 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Utrecht Houten**** in Houten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Utrecht Houten****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van der Valk Utrecht Houten**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 113 vakantiefoto's van Hotel Van der Valk Utrecht Houten**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Van der Valk Utrecht Houten**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Utrecht. Vergelijk Hotel Van der Valk Utrecht Houten**** met andere accommodaties in Houten.
Even geduld a.u.b.

8,1
8,9
9,1
7,9
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Apr. 2014
"Heerlijk Paasweekend gehad"vertalen
Els
8,0

22-4-2014 Met diverse familieleden een heerlijk Paasweekend beleefd. Zaterdagavond 3-gangen diner wat voortreffelijk was, zondagavond Live Cooking buffet wat ook uitstekend was. 's Ochtends heerlijk ontbijt gehad, keuze wel iets beperkter als we eigenlijk verwacht hadden, maar we zijn natuurlijk ook erg verwend. ;) Alleen beetje jammer dat de deur van de douche niet goed afsloot, zodat er toch aardig wat water de badkamer in liep. Tip: mochten jullie aan renovatie toe zijn: bouw van die inloopdouches net als in Middelburg en Dordrecht, dan zou het helemaal af zijn! Jullie bedienend personeel weten hoe ze mogen omgaan met gasten, wat een vriendelijkheid, wat een service, ze hadden er echt plezier in, van restaurant tot bar, pluim!

"Twitter beoordelingen"
11-2-2014 @silvievdh Photo: Was lekker lunchen (bij Van der Valk Hotel Houten) http://t.co/lMlupvCgnk --- Bron: https://twitter.com/silvievdh/status/433232932942409728
11-1-2014 @raymondvk Weer thuis na een heerlijk etentje met het gezin. Een aanrader, #vandevalk hotel in #Houten. Wel groot maar het eten is goed! --- Bron: https://twitter.com/raymondvk/status/422106962231570433
19-11-2013 @elies1995 Wat een avondje, geweldig gepresenteert in het vd valk hotel in Houten! --- Bron: https://twitter.com/elies1995/status/402579437390397441
met partner, Dec. 2013
"Een geweldige beleving"vertalen
santana
10,0

3-12-2013 de Afrika suite is echt geweldig super mooi ingericht met bubbelbad en een heerlijk bed nog nooit zo lekker geslapen.
heerlijk avond eten en ontbijt op de kamer gekregen zo dat je niet van de kamer meer afkomt.
het is je geld waard!!

met partner, Nov. 2013
"Grote Klasse"vertalen
f_hofstra
10,0

27-11-2013 De bereikbaarheid is prima en parkeergelegenheid ruim aanwezig. De ligging op een bedrijventerrein is niet geweldig.
Voorts in alle opzichten zeer aan te bevelen.
Mooi hotel, ruim opgezet en qua interieur bijzonder vormgegeven.
Kamer zeer ruim en smaakvol ingericht. Ook de badkamer is perfect.
Kamer is schoon en wordt goed schoon gehouden.

De medewerkers. Een klasse apart! Keurig in de kleren. Maar wat natuurlijk nog belangrijker is: Klantgerichtheid, vriendelijkheid, behulpzaamheid en deskundigheid. En die is er buitengewoon.
(PS. het lijkt wel of we door van der Valk zijn ingehuurd om iets vriendelijks te schrijven.... Niet dus! We komen er regelmatig en hebben het er erg naar de zin.)

met partner, Nov. 2013
"Superfijn hotel"vertalen
elzenhof
10,0

16-11-2013 Prachtig hotel met ruime parkeergelegenheid. We kregen een kamer op de 12e etage met mooi wijds uitzicht. Kamer was netjes en schoon, met waterkoker, koffie en thee. Voor de minibar kan een pakket besteld worden. Badkamer was ook schoon en netjes met een whirlpool en aparte regendouche. Mooie grote televisie en een heel fijn bed en dat alles voor een goede prijs, geboekt via website waardoor we ook nog gratis drankjes kregen bij het diner en tot laat in de middag kon uitchecken.

De lift is inderdaad een punt van aandacht, twee zijn eigenlijk te weinig voor zo'n groot hotel, maar wij hebben geen lange wachttijden gehad.

Diner was ook goed, lekkere Chateaubriand en correcte bediening.

"Prachtig Hotel"vertalen
Marleen
9,0

3-3-2014 Wij hadden een Deluxe Room op 10e verdieping, hoekkamer. Prachtig uitzicht. Luxe badkamer met stortdouche en whirlpool. Grote flatscreen achter het bed, met onze mediacenter mee een heerlijk ontspannen filmweekendje gehad! :)
Ontbijt prima! Genoeg keus, van gezond tot "vette bek". Het buffetgedeelte voelde in verhouding tot de rest van het hotel wat klein aan.
Geen ervaring met het diner, hiervoor uitgeweken naar Houten, Het Plein. Erg karakteristiek! Hier ook een AH voor het kopen van de nodige versnaperingen op de kamer, want zoals altijd; prijzen roomservice 3x over de kop. > leeg koelkastje tot je beschikking dus die lekker volproppen met de nodige drankjes :) Aangezien voor de vulling anders betaald moet worden bij de receptie.
Verder vriendelijk en behulpzaam personeel, we zijn ook (nog) niet anders gewend van "van der Valk"

met partner, Okt. 2013
"Goed hotel, maar niet overenthousiast"vertalen
Wendy
7,0

22-10-2013 Ontvangst normaal/vriendelijk. Kamer op 9e verdieping, supermooi wijds uitzicht! Kamer was blijkbaar enige tijd niet gebruikt, want was erg stoffig. Doucheruimte erg groot en mooi. Helaas een lek in rubber douchedeur, waardoor een stroompje water (en geen afvoerputje!?). Snoer van fohn erg strak en kort (nieuwigheid?). Grote tv, maar helaas bij niet alle zenders is het geluid goed. Niet voldoende koffievoorraad. Groot bed, voor mij TE zachte bedden. Ontbijt prima, best gevarieerd. Wel een wat krappe ruimte voor het buffet. Het eerdergenoemde brood is inderdaad erg lekker! En... je kunt in het weekend tot 11.30u ontbijten, super! Life Cooking was erg goed. Helaas weinig (gekookte) groenten. Wachttijd lift te lang, maar 2 liften waar zo'n 8 mensen per keer in kunnen. Afijn, niet een reden om snel terug te komen, maar zeker ook geen reden om niet terug te komen.

"Van der Valk & DESIGN"vertalen
Henk
9,0

21-11-2013 Mooi nieuw hotel, centraal gelegen, gemakkelijk bereikbaar.
Fraai aangekleed, leuke kaners, goed bed.
Uitstekend ontbijt

met partner, Aug. 2013
"Mooi hotel"vertalen
fam_alver
9,0

12-8-2013 Een nieuw en groot hotel. Wij hadden een kamer op de 15de verdieping. Een ruime badkamer met rainshower en bubblebad. Verder schoon en een goed werkende airco. Een geweldig bed. Heb in tijden niet zo goed geslapen.
Jammer genoeg is er in de buurt van het hotel niets te beleven. Het is geplaatst op een bedrijventerrein. Het diner viel tegen. Wij hadden een rundercarpaccio die niet kon boeien en een lauwwarme ossenhaas die smakelijk was. Als hoofdgerecht een 3-cheeseburgerplateau met een smakelijke hamburger. De Waardse Rundersteak zou in een bedje van bospaddelstoelen liggen. Dit bedje bestond uit welgeteld 6 stukjes paddenstoel. Smaak was goed maar ook weer: het geheel is smakelijk, meer niet.
Het ontbijt was echter helemaal top. Ik heb het nooit zo uitgebreid meegemaakt en wat een verrukkelijk brood!

met partner, Juli 2013
"Goed hotel met heerlijk ontbijt!"vertalen
Familie Beckers
9,0

7-7-2013 Mijn man en ik zijn hier voor de tweede maal verbleven voor 2 nachten. Kamer is voorzien van alles wat je nodig hebt voor een heerlijk verblijf. Goede bedden, mooie badkamer met regendouche en whirlpool. Ontbijt erg uitgebreid met de mogelijkheid tot het laten maken van pannenkoekjes en eieren door kok. In directe omgeving niet veel te doen, maar met auto zit je zo in Utrecht. Tevens leuke omgeving om met de fiets te ontdekken.

Vriendelijke groeten,

18-8-2013 Het is een super mooi en luxe hotel

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?