Hotel Van der Valk Utrecht Houten ****

Hotel Van der Valk Utrecht Houten
Van der Valk Utrecht Houten
8,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Van der Valk Utrecht Houten bij:

184 reviews over Hotel Van der Valk Utrecht Houten in het Nederlands

Geweldig hotel

JMHA de Groot, 15-9-2017

Het live and Cooking concept met overnachting is geweldig . Prachtige kamers met geweldig uitzicht. Het eten is wel zo geweldig, dat je onderhand niet weet wat je zult nemen. Je kunt je niet indenken wat er allemaal staat. Ook het ontbijtbuffet is zo overweldigend alles staat er . Je kunt er een omelet of een gebakken ei klaar laten maken. in een wword geweldig.
Gereisd met partner in februari 2017

Prachtig hotel

T. Maas, 14-9-2017

Heerlijk ontbijt. Zeer ruime kamer en badkamer.
Gereisd met vrienden in september 2017

Top hotel!

Carla de Goede, 25-8-2017

Prachtig hotel!

Wij maakten gebruik van een arrangement 'happen en trappen', inclusief overnachting en ontbijt!

De fietsen waren prima, de fietsroute was prachtig en de vier gangen die we genuttigd hebben op verschillende lokaties, smaakten voortreffelijk!

Het ontbijt de volgende dag was overheerlijk en zeer uitgebreid.

Gereisd met partner in augustus 2017

gemiddeld

De wit, 20-8-2017

Veel stof op de kamer 1411

Badkamer vies

Haren overal

Werd wel netjes opnieuw schoongemaakt

Excuses werd aangeboden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Housekeeping verdient meer aandacht

J.J. van der Linden, 1-8-2017

Omgang met klacht over housekeeping is prima opgelost.

Klacht is serieus genomen en ons is ter compensatie een ontbijt aangeboden.

Tevreden gasten zijn met een goed gevoel huiswaarts gekeerd.

Zo kan dus ook worden omgegaan met klachten. Iemand serieus nemen en ter plekke oplossen/compenseren.

Gereisd met partner in juli 2017

Anneke, 18-7-2017

Heerlijk verblijf gehad. Ontbijt was overweldigend, jacuzzi op de kamer een waar feestje om 6.00 uur in de ochtend met peuter van 2,5 jaar. Ruime, luxe, moderne kamer, heerlijke airco. Kortom, een echte aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Goede prijs kwaliteit verhouding !

Kitty, 25-5-2017

Dit hotel ligt gunstig tov Utrecht. Mooie ruime kamers ! Groot restauant. Gratis parkeren 👍🏻
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Fantastisch hotel met grote kamers en goed ontbijt

Wilma, 18-4-2017

Grote kamers met airco en schitterend uitzicht. Goede brede bedden. We mochten zelf een kamer uitkiezen. We hadden een uitzicht naar twee kanten. Een op de stad Utrecht en de andere kant op het Amsterdam-Rijnkanaal. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker.

Je eigen fietsen kun je stallen in een afgesloten ruimte. Van daaruit zijn er veel fiets mogelijkheden. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2016

Schitterend hotel met prachtige luxe suites!!

Theo, 20-11-2016

Regelmatig bezoeken we luxueuze hotels in Nederland. Van der Valk Houten behoort wat ons betreft tot de top vijf in Nederland en van de Van der Valk hotels is het o.i. met voorsprong het beste hotel. In Houten nemen we of de Afrika suite of de Welness suite uitgedost met o.a. kingsize boxspringbed stoomdouche en prive sauna. De suites zijn met heel veel sfeer ingericht en er ontbreekt je aan niets. De gehele ambiance van het hotel is geweldig; je krijgt direct een luxe gevoel. Dit beeld wordt gecompleteerd door de zeer dienstverlenende medewerkers die hun taken stijlvol en tegelijk informeel uitvoeren met precies de juiste balans.

Zijn er dan nog tips te geven? Dit betreft o.i. alleen het eten in het restaurant; dit blijft van een redelijke kwaliteit, maar sluit nog steeds in involdoende mate aan bij de klasse van het hotel. Wellicht kan hier in de toekomst nog een slag in gemaakt worden met een gedifferentieerd diner aanbod zoals bijvoorbeeld bij Kasteel Bloemendaal van Van der Valk het geval is. Dat maakt het hotel / restaurant nog completer.

Daarom ons oordeel hotel een 10 restaurant een 7 bar een 9.

Gereisd met partner in november 2016

Verblijf super. Service zwaar teleurstellend

Walter van Wijk, 22-8-2016

Lang weekend verbleven in hotel Houten. Mooi hotel en goede bereikbaarheid. Mooie kamers en prima ontbijt.

Minpunten:

- medewerkster bij inchecken als ik ok creditcard garantie vraag zonder overleg een reservering van 500 euro op kaart zet. Terwijl kamer al betaald is.

- geen kaartjes geeft voor Holland casino conform arrangement

- moeilijk doen als we uurtje later uit willen checken. Tot nu toe de enige vd valk waar het niet kan. Zeker al 20 x bezocht

Al met al een mooi verblijf. Goede kamers. Prima ontbijt. Maar gelet op nonchalance receltie denk ik wel de 3e en laatste x dit hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Utrecht Houten in Houten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Utrecht Houten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Utrecht Houten scoort een 8.91 uit 10 op basis van 184 reviews.