Beoordelingen Hotel Van der Valk Utrecht Houten****

Van der Valk Utrecht Houten****
150 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van der Valk Utrecht Houten****
Hoofdveste 25, 3992 DH, Houten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Utrecht Houten**** in Houten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Utrecht Houten**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van der Valk Utrecht Houten scoort een 9,0 uit 10, op basis van 150 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Utrecht Houten**** in Houten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Utrecht Houten****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van der Valk Utrecht Houten**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 123 vakantiefoto's van Hotel Van der Valk Utrecht Houten**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Van der Valk Utrecht Houten**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Utrecht. Vergelijk Hotel Van der Valk Utrecht Houten**** met andere accommodaties in Houten.
Even geduld a.u.b.

8,8
8,8
9,1
8,0
Toon score en beoordelingen van:
zakelijk, 2014
"Tophotel"vertalen
Poldervaart
9,0

13-07-2014 Zelden zo,n net en ruim hotel gezien. Ruime kamers, en prima eten met vriendelijk personeel.

"Twitter beoordelingen"
01-07-2014 @preciesmark Dat was weer prima die schnitzel! (@ Van der Valk Hotel Houten) https://t.co/EPb1bYrrJh --- Bron: https://twitter.com/preciesmark/status/484034585463128064
21-04-2014 @BvSmaster Lekker aan het eten bij Hotel Houten!! #Ballinn --- Bron: https://twitter.com/BvSmaster/status/458275144512073729
19-04-2014 @siepie Mooi uitzicht hier (@ Van der Valk Hotel Houten) http://t.co/amK2bKN7F3 http://t.co/NYfwxN5zNp --- Bron: https://twitter.com/siepie/status/457440814009159680
met partner, Juni 2014
"Buitengewoon"vertalen
Dave de Groot

01-07-2014 Gewoon erg goed. eten/comfort/service/uitstraling. in 1 woord super

met partner, Mei 2014
"Fijn Hotel"vertalen
CarlaWilms
8,0

04-06-2014 Heerlijk weekend naar hotel Houten geweest. Het is een mooi hotel. De inrichting is smaakvol. Onze kamer bevond zich op de 16e verdieping. Het uitzicht was mooi. Luxe badkamer en heerlijke bedden.
De vloerbedekking op de vloer was niet schoon. Het ontbijt was super.

alleenreizend, Mei 2014
"Fantastisch hotel vlakbij Utrecht"vertalen
LST
9,0

15-05-2014 Ik verbleef een nacht in een comfort kamer. Deze kamer was zeer ruim met een prachtig uitzicht. De bedden waren prima. Grote TV en zithoek. De badkamer was zeer ruim en comfortabel. De douche was top en het bubbelbad maakte het feest helemaal compleet. Het viel mij op dat het 's nachts erg stil was in de kamer. De bar van het hotel was gezellig en het personeel overal vriendelijk. Ontbijt ook prima. Als ik in de buurt van Utrecht moet overnachten, dan kom ik hier zeker terug!

"één en al LUXE !"vertalen
kirsten buddeke
10,0

29-04-2014 vd Hotvd Valk in Houten is écht een aanrader ! De dames van de receptie die je aller vriendelijkst ontvangen en je nog wat extra informatie geven .. aangekomen op de comfort kamer hadden wij een prachtig uitzicht over Utrecht en omgeving !En omdat het "koningsdag was werden wij s avonds ooknog beloond met vuurwerk op verschillende plekken !kon je mooi zien vanaf de 12e etage ! De volgende morgen was het ontbijt ook helemaal super !!

"Heerlijk Paasweekend gehad"vertalen
Els
8,0

22-04-2014 Met diverse familieleden een heerlijk Paasweekend beleefd. Zaterdagavond 3-gangen diner wat voortreffelijk was, zondagavond Live Cooking buffet wat ook uitstekend was. 's Ochtends heerlijk ontbijt gehad, keuze wel iets beperkter als we eigenlijk verwacht hadden, maar we zijn natuurlijk ook erg verwend. ;) Alleen beetje jammer dat de deur van de douche niet goed afsloot, zodat er toch aardig wat water de badkamer in liep. Tip: mochten jullie aan renovatie toe zijn: bouw van die inloopdouches net als in Middelburg en Dordrecht, dan zou het helemaal af zijn! Jullie bedienend personeel weten hoe ze mogen omgaan met gasten, wat een vriendelijkheid, wat een service, ze hadden er echt plezier in, van restaurant tot bar, pluim!

"Prima!"vertalen
Hilma
7,0

26-04-2014 Wij verbleven hier van 18 t/m 21 april(pasen) Kamer is groot en mooi ( wel stoffig) Prachtig uitzicht(verdieping12) Personeel vriendelijk en behulpzaam(behalve 1 serveerster ontbijt 1e ochtend) Badkamer uitstekend, met een fijn bad. Koffie en thee elke dag aangevuld evenals de badkamerproducten/badlakens. Tegels badkamer erg glibberig na het baden of douchen(-dus een handdoek voor het bad of douche leggen)
Ontbijt prima. De paasbrunch was heel goed verzorgd/en was goed geregeld wat betreft *doorstroom* gasten. Wij hebben een fijne tijd gehad, en komen zeker hier terug.We zijn al in veel Valk hotels geweest, en ook nu weer heel tevreden.

"Mooi hotel"vertalen
Marcia Rood
6,0
8,0

25-04-2014 Met de paas een weekendje in hotel houten. Wat een super verblijf. Wij hadden een luxe kamer. Deze is erg groot en de stortdouche en 2 persoons bubbelbad zijn het toppunt van luxe. We merkten alleen dat 1e paasdag het ontbijt iets slechter was in verhouding met zaterdag en maandag 2e paasdag was het brood echt oud aan het worden. Dit is natuurlijk erg zonde. Maar wij gingen er maar vanuit dat dit alleen zo met de paas is. Verder een top verblijf gehad. Een echte aanrader is het bistro restaurant opoe spronk in het oude houten. Erg knus en leuk opgezet en lekker eten.

met partner, Mrt. 2014
"Geweldig, ontvangst, verzorging en bedden & kamers"vertalen
Mathe' van der Veld...
9,0

05-05-2014 Zo'n vriendelijke receptie en goed restaurant vind je zelden samen in 1 hotel. Met uiterst schone, ruime kamers en prima bedden is dit precies wat je verwacht van een goed hotel en hier echt krijgt !

met partner, Dec. 2013
"Een geweldige beleving"vertalen
santana
10,0

03-12-2013 de Afrika suite is echt geweldig super mooi ingericht met bubbelbad en een heerlijk bed nog nooit zo lekker geslapen.
heerlijk avond eten en ontbijt op de kamer gekregen zo dat je niet van de kamer meer afkomt.
het is je geld waard!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?