Hotel Landgoed de Horst

Landgoed de Horst
6,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Landgoed de Horst bij:

3 reviews over Hotel Landgoed de Horst in het Nederlands

Slechte service, slecht eten, gehorige kamers

Wendy, 15-8-2017

Ingechecked voor een aantal dagen ivm training. Niet eerder meegemaakt dat je als gast naar een ander gebouw moet lopen om daar zelf onder een trap te staan strijken?! We aten met 11 personen in het hotel. Vlees was niet conform verzoek gegaard. Gevulde paprika met geitenkaas bevatte geen geitenkaas maar bevatte groenteblokjes die dreven in het vet. Bij navraag beweert bediening nooit geitenkaas te hebben gezegd, terwijl dit door vijf mensen was gehoord. Na een ampele verontschuldiging, geen compensatie oid. Vette zooi, een vol bord retour. Bij verzoek om een schaal frites extra krijgen collega's te horen 'dat ze maar moeten delen'. De creme brulee liet lang op zich wachten. Na 45 minuten wachten vertrok de helft van het gezelschap. De resterende groep kreeg geen creme brulee maar iets dat meer leek op cremevla. De kamer is gehorig. Je hoort alles op de gang. Niet doen, tenzij je graag geld weggooit. Er zijn genoeg andere locaties die voor dit geld betere service leveren!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldig!

Hydra, 12-6-2016

Een nacht gelogeerd in het mooie moderne hotel van landgoed de horst. Vaak in hotels gelogeerd maar deze springt eruit: service, schoon en fris, omgeving, bed, bad, douche, natuur, rust. Kortom, 1 nacht is veel te kort in dit geweldige hotel. Eenvoud, puur en heerlijk geslapen! Mooie spreuken op de kamerdeuren van kunstenaars, ook in de kamer oog voor detail en eenvoud. Het hotel staat op palen waardoor het zweeft boven de grond. De kamers hebben grote ramen waardoor heel veel licht. Wij zijn verliefd op de schommelstoelen die aan de boom zijn gemaakt! Tot gauw landgoed de horst!
Gereisd met partner in januari 2016

Prachtige locatie - kamers te basic

Hejsan, 18-4-2015

Om niet twee keer door de ochtendspits te hoeven, had ik voor mijn tweedaagse training een 1-persoons kamer gereserveerd op het landgoed. Bed was prima, kamer was erg klein, uit de douche kwam een klein straaltje en ik miste een föhn. Voor dit bedrag had ik toch minimaal een 4-sterren accommodatie verwacht en daar voldeed deze kamer absoluut niet aan. Ontbijt was prima!
Gereisd alleenreizend in april 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Landgoed de Horst bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed de Horst in Driebergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed de Horst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgoed de Horst scoort een 6.83 uit 10 op basis van 3 reviews.