7,7

155 reviews over Hotel Zonheuvel in het Nederlands

De kamer was gewoon stoffig.

Gewoon niet schoon ??? !!!, 21-8-2017

De omgeving is gewoon super maar voor dit hotel is het normaal dat de kamer niet schoon is als je dit meld dan kan de kamer als je de tijd er voor neemt nogmaals gereinigd worden.

Een kamer in een drie sterren hotel mag voor ons gewoon schoon zijn bij aankomst.

Gereisd met partner in augustus 2017

Erg kleine kamer

Jan Putman, 27-7-2017

Prachtige locatie met goed restaurant maar de kamer was erg klein. Het leek wel een eenpersoonskamer waar een twee persoons bed op was geplaatst. Badkamer was ook onhandig. Geen plek voor kleding. Vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in juli 2017

Zeker voor herhaling vatbaar!

Hans, 2-5-2017

Uitstekende accommodatie voor mensen die op zoek zijn naar rust en houden van een lekkere wandeling of fietstocht in de natuur. Mooie kamer en uitgebreid ontbijtbuffet met voor elk wat wils!

Prachtige omgeving.

Gereisd met partner in april 2017
Accommodatie-eigenaar

Geachte gast, dank voor het delen van uw ervaring. Onze gasten vertellen ons vaak hoe nuttig het is om de ervaringen van anderen te lezen voordat zij hun verblijf boeken. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen op Landgoed Zonheuvel.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Zonheuvel*** bij :

Mooi gelegen in de bossen bij Doorn

Marc, 17-4-2017

Mooi gelegen hotel met prachtig buitenhuis voor vergaderingen en trainingen. De standaard kamers zijn vrij klein en eenvoudig ingericht. Overigens wel goed schoon. Ontbijt en lunchbuffet zijn goed maar niet heel uitgebreid. Diner niet slecht maar de biefstuk was droog en een aantal collega's hadden niet geheel gaar gevogelte .
Gereisd zakelijk in april 2017
Accommodatie-eigenaar

Geachte gast, dank voor het delen van uw ervaring. De comfortkamers zijn ruimer van afmeting dan onze standaardkamers. Zeker bij een meerdaags verblijf adviseren wij onze gasten een comfortkamer te boeken. Fijn om te vernemen dat u heeft genoten van het buitenhuis, wat op ons landgoed is te vinden.

Junior Marketeer

Heerlijk hotel in een mooie omgeving.

jerney brittijn, 27-3-2017

Ivm studie verblijf ik hier regelmatig. Meerdere hotels in de ongeveinsd geprobeerd maar dit hotel had de beste bedden en ook nog eens vriendelikj personeel en een goede menukaart.
Gereisd alleenreizend in januari 2017
Accommodatie-eigenaar

Geachte gast, dank voor het delen van uw ervaring. Fijn om te vernemen dat uw verblijf naar tevredenheid is geweest. Wellicht mogen wij u in te toekomst nog een keer verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Junior Marketeer

Het was een prettig verblijf in een mooie omgeving

Sjoerd de Vrieze, 29-1-2017

Goed was het eten en de bediening. Minder goed was de airco op de kamer; het was wat benauwd.
Gereisd met vrienden in januari 2017
Accommodatie-eigenaar

Geachte gast, bedankt voor het plaatsen van uw review. In onze hotelkamers wordt, in plaats van airco, gebruik gemaakt van aardwarmteopslag en warmtepompen. Deze zorgen in de winter voor verwarming en in de zomer voor verkoeling. Dit is een van de vele duurzame initiatieven die wij hanteren. Wilt u nog meer informatie over de duurzame inrichting van onze hotelkamers? Neem dan gerust een kijkje op onze website onder het kopje 'MVO'.

Met vriendelijke groet,

redelijk

reinout, 7-12-2016

Ben in dit hotel geweest voor een cursus met overnachting. Kamer was klein en erg gehorig (hoorde tot 2 uur s nachts gepraat). het eten was wel goed.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Wij komen hier terug.

Willy Van der Biest, 17-10-2016

Mooie omgeving. Veel mogelijkheden om te fietsen en te wandelen.

Rustig verblijf.

Uitgebreid ontbijtbuffet. Menukaart mag iets uitgebreider zijn.

Gereisd met partner in september 2016
Accommodatie-eigenaar

Geachte gast, dank voor het delen van uw ervaring. Fijn om te vernemen dat u heeft genoten van (de omgeving van) onze locatie. De keuze voor een zestal voor-, negen hoofd- en zestal nagerechten maakt dat er voor ieder wat wils is en op deze manier kan de keukenbrigade ook écht aandacht besteden aan elk gerecht.

heerlijke omgeving

lilian, 16-9-2016

Mooi landgoed, kamers goed verzorgd.

Eten zowel ontbijt als diner goed verzorgd

mooie omgeving, veel gewandeld in de omgeving.

Ook andere plaatsen bezocht.

veel informatie over de mogelijkheden zijn in het hotel.

zijn erg behulpzaam het personeel.

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldige Congreslocatie

Marjan - Stichting Christelijk-Sociaal Congres, 13-9-2016

Prima locatie met vakkundige medewerkers.

Mede dankzij de vernieuwde congreszaal, de ruime sub-zalen en het heerlijke eten werd het congres een topervaring. De nieuwe bar en de hotelkamers werden ook erg gewaardeerd.

Gereisd zakelijk in september 2016
        Accommodatie-eigenaar
        Geachte gast, hartelijk dank voor uw review. Fijn dat onze accomodatie u aanspreekt en dat u het verblijf heeft gewaardeerd. Wellicht mogen we u in de toekomst weer eens te gast hebben? Met gastvrije groet,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Zonheuvel*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zonheuvel in Doorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zonheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zonheuvel scoort een 7.73 uit 10 op basis van 155 reviews.