Hotel Zonheuvel ***

Hotel Zonheuvel
Zonheuvel
7,7

159 reviews over Hotel Zonheuvel in het Nederlands

Geweldig, altijd voor herhaling vatbaar... TOP!

Ben, 17-10-2017

Mooi hotel in een mooie rustige omgeving. Aardig personeel, behulpzaam en zorgzaam. Kamers zijn netjes, heerlijke bedden. Het aanliggend restaurant 'Fleuri' is geweldig. Zeer aardig personeel, altijd vriendelijk en vrolijk. Ontbijt is zeer uitgebreid en diners zijn heerlijk. Ik verblijf nu ruim 2 jaar regelmatig in dit hotel voor zakenreis. De prijs/prestatie is prima. Heb geen minpunten kunnen vaststellen in al die tijd.
Gereisd zakelijk in oktober 2017

Teleurgesteld

Afman, 15-10-2017

Wellness wat niet in werking was ivm brand. Stondniet vermeld op de website. Daarvoor dit hotel gekozen
Gereisd met vrienden in oktober 2017

nooit meer de kamers waren te klein

Henk, 9-10-2017

omgeving geweldig

mooie fiets routes

goede stallings-mogelijkheden voor de fietsen

restaurant goed

personeel vriendelijk

kleine kamer

een stoel op de kamer erg weinig

bagage/koffer geen plek

twee kleerhangers in de kast

geen plek om je kleren neer te leggen

douche en toilet in de kamer vind ik stinken moet eigenlijk afgescheiden zijn

je kunt je toilet spullen niet kwijt in de badkamer

lamp boven de spiegel voor scheren niet geschikt

Gereisd met vrienden in oktober 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zonheuvel bij:

Prima verblijf voor een correcte prijs

Esther, 5-9-2017

De prijs kwaliteit verhouding was prima in orde.

De kamers zijn wat klein te noemen, maar voor de rest is al het noodzakelijke wel aanwezig.

De douche kan echter wel een extra wandje cq. randje gebruiken, zodat het niet zo'n natte boek wordt.

Ontbijt was ook dik in orde.

Gereisd met partner in juli 2017
Itje Verhagen, Salesmanager, 6-10-2017
dank voor uw reactie. Fijn om te weten dat verblijf merendeels naar wens is geweest. het sanitair heeft onze aandacht waarbij we bij een eerstvolgende renovatie specifiek het sanitair zouden willen aanpassen. Goed dat u het meldt, dat bevestigd onze keuze! Hartelijke groet,

De kamer was gewoon stoffig.

Gewoon niet schoon ??? !!!, 21-8-2017

De omgeving is gewoon super maar voor dit hotel is het normaal dat de kamer niet schoon is als je dit meld dan kan de kamer als je de tijd er voor neemt nogmaals gereinigd worden.

Een kamer in een drie sterren hotel mag voor ons gewoon schoon zijn bij aankomst.

Gereisd met partner in augustus 2017
Itje Verhagen, Salesmanager, 6-10-2017
De ligging is inderdaad geweldig. En hoewel een bosgebied nu eenmaal eerder stoft en spinnerag met zich meebrengt mag u inderdaad verwachten dat dit middels dagelijkse schoonmaak meegenomen wordt. We geven het door aan het bedrijf wat voor ons de schoonmaak verzorgt.

Erg kleine kamer

Jan Putman, 27-7-2017

Prachtige locatie met goed restaurant maar de kamer was erg klein. Het leek wel een eenpersoonskamer waar een twee persoons bed op was geplaatst. Badkamer was ook onhandig. Geen plek voor kleding. Vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in juli 2017
Itje Verhagen, Salesmanager, 6-10-2017
Dank voor het delen van uw ervaring. U heeft het grootste knelpunt van ons hotel benoemd, de kamerafmeting. Destijds is er vanuit duurzaamheid gekozen voor kamers aanpassen in bestaande bouw. om wel aan de verwachting van bedafmetingen etc te voldoen zijn de grotere bedmaten in de kamers gezet. We hopen dat u wel van een goede nachtrust hebt genoten!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Hans, 2-5-2017

Uitstekende accommodatie voor mensen die op zoek zijn naar rust en houden van een lekkere wandeling of fietstocht in de natuur. Mooie kamer en uitgebreid ontbijtbuffet met voor elk wat wils!

Prachtige omgeving.

Gereisd met partner in april 2017
Itje Verhagen, Salesmanager, 15-5-2017

Geachte gast, dank voor het delen van uw ervaring. Onze gasten vertellen ons vaak hoe nuttig het is om de ervaringen van anderen te lezen voordat zij hun verblijf boeken. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen op Landgoed Zonheuvel.

Met gastvrije groet,

Junior Marketeer

Mooi gelegen in de bossen bij Doorn

Marc, 17-4-2017

Mooi gelegen hotel met prachtig buitenhuis voor vergaderingen en trainingen. De standaard kamers zijn vrij klein en eenvoudig ingericht. Overigens wel goed schoon. Ontbijt en lunchbuffet zijn goed maar niet heel uitgebreid. Diner niet slecht maar de biefstuk was droog en een aantal collega's hadden niet geheel gaar gevogelte .
Gereisd zakelijk in april 2017
Itje Verhagen, Salesmanager, 18-4-2017

Geachte gast, dank voor het delen van uw ervaring. De comfortkamers zijn ruimer van afmeting dan onze standaardkamers. Zeker bij een meerdaags verblijf adviseren wij onze gasten een comfortkamer te boeken. Fijn om te vernemen dat u heeft genoten van het buitenhuis, wat op ons landgoed is te vinden.

Met gastvrije groet,

Junior Marketeer

Heerlijk hotel in een mooie omgeving.

jerney brittijn, 27-3-2017

Ivm studie verblijf ik hier regelmatig. Meerdere hotels in de ongeveinsd geprobeerd maar dit hotel had de beste bedden en ook nog eens vriendelikj personeel en een goede menukaart.
Gereisd alleenreizend in januari 2017
Zoë Munnik, Salesmanager, 3-4-2017

Geachte gast, dank voor het delen van uw ervaring. Fijn om te vernemen dat uw verblijf naar tevredenheid is geweest. Wellicht mogen wij u in te toekomst nog een keer verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Junior Marketeer

Het was een prettig verblijf in een mooie omgeving

Sjoerd de Vrieze, 29-1-2017

Goed was het eten en de bediening. Minder goed was de airco op de kamer; het was wat benauwd.
Gereisd met vrienden in januari 2017
Itje Verhagen, Salesmanager, 3-4-2017

Geachte gast, bedankt voor het plaatsen van uw review. In onze hotelkamers wordt, in plaats van airco, gebruik gemaakt van aardwarmteopslag en warmtepompen. Deze zorgen in de winter voor verwarming en in de zomer voor verkoeling. Dit is een van de vele duurzame initiatieven die wij hanteren. Wilt u nog meer informatie over de duurzame inrichting van onze hotelkamers? Neem dan gerust een kijkje op onze website onder het kopje 'MVO'.

Met vriendelijke groet,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zonheuvel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zonheuvel in Doorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zonheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zonheuvel scoort een 7.7 uit 10 op basis van 159 reviews.