Beoordelingen Hotel Princess Hotel Amersfoort (vh. Golden Tulip)***

Princess Hotel Amersfoort (vh. Golden Tulip)***
95 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Princess Hotel Amersfoort (vh. Golden Tulip)***
Stichtse Rotonde 11, 3818 GV, Amersfoort

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Princess Hotel Amersfoort (vh. Golden Tulip)*** in Amersfoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Princess Hotel Amersfoort (vh. Golden Tulip)*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Princess Hotel Amersfoort (vh. Golden Tulip) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 95 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Princess Hotel Amersfoort (vh. Golden Tulip)*** in Amersfoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Princess Hotel Amersfoort (vh. Golden Tulip)***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Princess Hotel Amersfoort (vh. Golden Tulip)*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 75 vakantiefoto's van Hotel Princess Hotel Amersfoort (vh. Golden Tulip)*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Princess Hotel Amersfoort (vh. Golden Tulip)*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Utrecht. Vergelijk Hotel Princess Hotel Amersfoort (vh. Golden Tulip)*** met andere accommodaties in Amersfoort.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

91 beoordelingen over Princess Hotel Amersfoort (vh. Golden Tulip)***

95 beoordelingen
7,9
8,3
6,8
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Okt. 2014
"Op alle fronten een goed hotel"vertalen
G.J. Koopman
9,0

26-10-2014 Prima kamer, goed sanitair, heerlijk rustig, goede bedden, vriendelijk personeel, heel goed ontbijt, goede wifi, prachtig gelegen

"Twitter beoordelingen"
19-06-2014 @henri_sduc Lekker relaxen in Golden Tulip Hotel in Amersfoort --- Bron: https://twitter.com/henri_sduc/status/479695817536970753
"Gastvrij hotel!"vertalen
Theo
7,0

24-10-2014 Dit hotel voor 2 nachten (midweek) geboekt en totaal geen spijt van gehad.
Wat echt opvalt is dat al het personeel super vriendelijk is,
De kamers zijn klein en voelen wat gedateerd aan maar zijn wel schoon en de bedden zijn prima.
Ontbijt is ook vrij uitgebreid en alles smaakt goed!
Kamp Amersfoort ligt op loopafstand, en voor het centrum van Amersfoort raad ik een fiets of auto aan...

Met partner, Okt. 2014
"Een fijn hotel met uitstekende service!"vertalen
Erica Drevers
9,0

26-10-2014 Wij hadden een 3-daags arrangement via actie en met een upgrade van 25 euro per nacht kregen we een mooie ruime kamer. Medewerkers van receptie en restaurant waren zonder uitzondering vriendelijk en hulpvaardig.
Ruime (gratis 😊) parkeergelegenheid en een goede fietsenberging.
Zeer de moeite waard, een herhaling zit er dik in.

Met partner, Okt. 2014
"Slechte afhandeling van klacht mbt geluidsoverlast"vertalen
Familie Beckers
3,0
6,0

17-10-2014 Op dit moment verblijven mijn man ik voor 3 nachten in dit hotel. We hebben de srandaard kamer die een wat verouderde indruk maakt en waarvan de badkaner klein is met hier en daar wat geschadiginfen. Het is verder wel schoon en de bedden slapen goed. De ligging is buiten het centrum en ligt bij een natuurgebied. Helaas werden wij deze ochtend vroeg gewekt door ontzettende veel lawaai. Er blijkt een meneer in weer te zijn met een bladblazer, die voor veel overlast zorgt. Dit netjes te hebben aangegeven bij de receptie, waarbij zij excuses bood, veranderd er helemaal niets aan de overlast.,,,,(!). De herrie gaat nu al 3 kwartier door en wij ergeren ons hier zeer aan. Slechte zaak (!)

"Dik tevreden."vertalen
Fam Bosma-Luinenbur...
8,0

17-10-2014 Ons verblijf in dit hotel is ons prima bevallen. Klantvriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt met genoeg keus. Ook het diner heeft ons prima gesmaakt. Aleen was de douche soms even heel heet en dan weer een paar seconden koud. Dit gemeld aan de receptie en er zou direct naar gekeken worden.

Met vrienden, 2014
"Prijs -kwaliteit niet goed"vertalen
gielis
4,0
4,0

06-10-2014 matig eten.te weinig en dik aan de prijs.wel lekker.

Met partner, Sept. 2014
"Fijn hotel met mooie, grote tuin"vertalen
dinkies
8,0

28-09-2014 Het hotel ligt in een bosrijke omgeving. Wij hebben 's morgens lekker in de tuin ontbeten. De bar en restaurant/ontbijtruimte zijn gezellig. Kamers zijn prima in orde en kijken uit op het groen. Er is alleen géén wifi op de kamers en de douche had een héél klein straaltje water dat beurtelings koud of héél heet werd.

Met vrienden, Sept. 2014
"Goed hotel op een goede locatie"vertalen
Henk
8,0

19-09-2014 Goed hotel gelegen in een mooie omgeving. Vriendelijk personeel. Centrum gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Goed diner en ontbijt.

Met vrienden, Mei 2014
"Fijn weekend gehad in Amersfoort leuke stad"vertalen
ls54
7,0

05-06-2014 Hotel ligt in het groen. Van daaruit kun je mooie fietstochten maken ( fietsen kun je huren in hotel). Op 4 minute lopen is stadsbus halte naar centrum Amersfoort.
Het ontbijt is uitstekend. en je kunt er gebruik maken van het diner genoeg keus en uitstekend. Aan kinderen is ook gedacht er zijn diverse speelmogelijkheden buiten.
Personeel is vriendelijke en behulpzaam.
Wij hadden een mooie schone kamer.

Met partner, Apr. 2014
"Redelijk"vertalen
hilkon
7,0

21-04-2014 Mooie ligging, vriendelijke ontvangst, comfort kamer netjes. Goede boxspring, stoeltjes keiharde zitting, buro, lcd tv. Ruime badkamer ik mis planchetje in douchecabine. Ondanks thermostaatkraan wisselende temperaturen douche.
Zaterdag 19 april was het ontbijtbuffet onder de maat; slecht aangevuld, gasten moesten regelmatig navragen. Tafeltjes werden na gebruik niet afgenomen, met als gevolg veel tafels met kruimels, nodigt niet uit om lekker te ontbijten. Zondag 20 april was zoals het hoort; attente medewerkers, tafels na gebruik afgenomen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?