8,6

Uitstekend

60 reviews over Hotel NH Amersfoort in het Nederlands

Excellent voor een nachtje

erikdr, 7-8-2017

We zaten hier vanwege een vroege trein vanuit Amersfoort; konden dus ook niet ontbijt nemen en beoordelen. Kamer is zeker voor deze prijsklasse excellent. Ruim, geode bedden en TV, burootje, geode wifi, grote badkamer met bad. Vriendelijke staf. 5-7 minuten lopen van station,
Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig

Fam. Rinkel, 29-7-2017

Geen op of aanmerkingen, alles was perfect!
Gereisd met partner in oktober 2016

goed hotel

zeger, 20-5-2017

dit is ook weer een prima NH hotel met een goede ligging dicht bij het gezellige centrum met goede kamers vriendelijk personeel en een perfect ontbijt
Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel NH Amersfoort**** bij :

Centraal gelegen hotel, met vriendelijk personeel.

Jeannette, 25-6-2016

Kamers waren geluiddicht, goede bedden en gordijnen die de kamer goed donker maakten.
Gereisd familie in januari 2016

Top hotel

henk, 16-6-2016

Super hotel!

Vriendelijke medewerkers

Loopafstand centrum

Ontbijt zeer goed!!

Kamer mooi strak, modern en zakelijk

Erg blij met de strakke grote tv met scherp HD beeld

Lazy check out was ook relaxed

Aanrader!!

Goed buffet

Bovenal heel vriendelijk personeel

Prima hotel

Maureen, 23-11-2015

Keurig hotel, schoon en ruime kamers. Bedden wel wat aan de harde kant. Op 5 minuten loopafstand van station en centrum. Op zondag tot 12:00 uur ontbijten (uitgebreid ontbijt, voldoende keus) en gratis late-check out tot 17:00 uur. Aanrader!
Gereisd met partner in november 2015

Hotel zoals een hotel zou moeten zijn!

mevr. van Beelen, 23-11-2015

De ligging is top. Paar minuten van het centraal station (lopend) en een minuut of tien lopen en je staat middenin het centrum! :)

Ook het hotel zelf is super. Alle medewerkers (met name jonge vrouwen) zijn heel klantvriendelijk en bij vragen of problemen helpen ze je snel en goed. Ons pasje deed het bijvoorbeeld niet meer, met één klik was dit geregeld. Ook konden we op onze laatste dag onze koffers nog de hele dag beveiligd in een hok laten staan, heel fijn. Het ontbijt was uitgebreid en goed. Er was voor ieder wat wils (fruit/yoghurt/broodjes/zoetigheid/groente), en een heerlijke start van onze dag. De kamer was ruim en vrij nieuw. Mooie badkamer en goed schoon!

Al met al zouden we dit hotel aan iedereen aanraden (voor zaken/weekendtrips etc.) en komen we hier graag nog eens terug!

Fantastisch hotel

R scholten, 1-10-2015

Alles is goed geregeld

Ontbijt was super en het avondeten was ook super

Personeel was zeer vriendelijk

Gereisd met partner in september 2015

aanrader

arts, 27-8-2015

De receptionistes zijn heel attent, het ontbijt is goed, de kamer is netjes en comfortabel (kluisje, koffie/theezetfaciliteiten, koelkastje en airco, flatscreen tv), ligging is ideaal: je loopt zo naar het centrum, fietsen kun je stallen in beveiligde parkeergarage onder het hotel.

Tip voor het hotel: een rek in de parkeergarage waar je fietsen met een ketting aan vast kunt maken.

De bedden zijn prima, evenals de service, badkamer netjes, alleen jammer dat er geen aparte douche was, voor ouderen kan douchen in bad wat lastig zijn.

Bij uitchecken kun je de bagage nog in bewaring geven en evt. je auto nog de hele dag in parkeergarage laten staan, zodat je nog 'n extra dagje Amersfoort hebt.

Echt n fijn hotel!

We hadden ook nog es het geluk dat we bij vertrek de parkeerkosten niet hoefden te betalen. Superservice, bedankt!

Bij een volgend bezoek aan Amersfoort komen we hier graag terug!

Gereisd met partner in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel NH Amersfoort**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Amersfoort in Amersfoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Amersfoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Amersfoort scoort een 8.64 uit 10 op basis van 62 reviews.