Beoordelingen Hotel NH Amersfoort****

NH Amersfoort****
47 beoordelingen
Beoordelingen Hotel NH Amersfoort****
Stationsstraat 75, 3811 MH, Amersfoort

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Amersfoort**** in Amersfoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Amersfoort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel NH Amersfoort scoort een 8,3 uit 10, op basis van 47 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Amersfoort**** in Amersfoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Amersfoort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel NH Amersfoort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 79 vakantiefoto's van Hotel NH Amersfoort**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Utrecht. Vergelijk Hotel NH Amersfoort**** met andere accommodaties in Amersfoort.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 volgende

45 beoordelingen over NH Amersfoort****

47 beoordelingen
8,7
8,1
7,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juli 2014
"Heerlijk weekendje weg"vertalen
lottedenhartog
7,0

05-08-2014 Locatie is helemaal top! Wij bleven er 2 nachten en kwamen met de trein, enkele minuutjes loopaftand van zowel het station als het winkelcentrum. Kamer is verder echt netjes, niet heel bijzonder maar gewoon wat je ervan mag verwachten. Ontbijt is ook ruim voldoende, niet spectaculair maar wel goed. Wij misten alleen een toiletborstel in de badkamer..... tja... niet altijd heel fris... en om nou met je handen met wcpapier de pot in te gaan om het netjes te houden is alles behalve gewenst... dat was toch wel echt een vervelend nadeel. #408

"Twitter beoordelingen"
16-09-2013 @estherroelofs Ook de ontvangst in #nhhotelamersfoort fantastisch. Persoonlijke begeleiding naar mn kamer, (cont) http://t.co/xJ2QQ6z1OQ --- Bron: https://twitter.com/estherroelofs/status/379678295581016064
07-09-2013 @SetyDitters “@NHAmersfoort: Combineer uw verblijf in NH Amersfoort met een bezoek aan Fish Spa Amersfoort” Erg leuk, DOEN! @FishSpa_Afoort #aanrader --- Bron: https://twitter.com/SetyDitters/status/376242740691869696
30-08-2013 @garret1976 Lekker in hotel Amersfoort. Heerlijk gegeten. Nu wat drinken en zometeen lekker slapen. --- Bron: https://twitter.com/garret1976/status/373520160457773056
met partner, Jan. 2014
"Heerlijk en goed hotel"vertalen
Marijke
9,0

12-01-2014 Wij hebben 1 nacht hier geslapen en het hotel was super. De kamer was heel goed, bed prima en badkamer ook. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is niet gehorig. We hebben uitgebreid ontbeten, er is voor iedereen zoveel keus. Je bent zo in het centrum van Amersfoort waar veel te doen is. De auto hebben we in de parkeergarage geparkeerd. Dat kost 15,00 per dag maar dan staat je auto in de garage en ben je zorgenvrij. Wij zouden zo weer terug gaan en dan de superior kamer nemen, dan heb je net iets meer luxe op de kamer.

met partner, Okt. 2012
"Hier weten ze wat klantvriendelijkheid is"vertalen
johanbouwman
9,0

07-10-2012 Weekendje Amersfoort gedaan. Lekker dichtbij centrum. Omdat we ook in dit weekend een mooie fietstocht wilden maken, hadden wij een email verstuurd naar dit hotel, met de vraag of wij onze fietsen veilig konden stallen. We kregen direct bericht terug. Geen probleem. Bij het inchecken werd al direct gevraagd naar onze fietsen. Een vriendelijke medewerkster (Tabea) hielp ons direct een handje om de fietsen op te bergen. Geen moeite teveel. Ook bij het uitchecken was er een vriendelijk woord en oprechte belangstelling. Wij komen regelmatig in hotels, maar hier staat klantvriendelijkheid voorop . De kamers waren prima in orde . Een hotel om nog eens terug te komen. Eén van de betere NH hotels . Klein minpuntje is de hoge parkeerkosten van 15 euro

met vrienden, 2012
"Goed !!!!"vertalen
toos
8,0

03-08-2012 Goed hotel...centraal gelegen tussen ns station en het centrum.Dicht bij bioscoop.nette kamers ..goede bedden...vriendelijk personeel en een uitgebrrid ontbijt.rustig gelegen...

met partner, 2012
"NOOIT MEER"vertalen
JEANPAUL
5,0
8,0

23-06-2012 een saai hotel met t, duur eten je kan in de avond niks doen in het hotel is alleen een saai bar

met partner, Juni 2012
"Prima hotel voor o.a. leuke uitstapjes"vertalen
J.
8,0

16-06-2012 Hotel ligt dichtbij het centrum van Amersfoort en in no time ben je buiten de stad. Prima accommodatie. Centraal gelegen op de Utrechtse heuvelrug. Wel veel zakelijke klanten !

met partner, Juni 2012
"Heerlijk dicht bij de binnenstad"vertalen
cora kuipers
8,0

20-06-2012 Amersfoort is heel leuk om te winkelen en de stadswandeling langs alle bezienswaardigheden is heel leuk en interresant om te doen. Wij deden het op eigen gelegenheid zodat we tussendoor de boottocht konden doen en s,avonds de wandeling af konden maken. (Toen de winkels toch al dicht waren).
Fijn om Zelf koffie/ thee te kunnen zetten.Het leeslampje was ideaal, zus werd er niet wakker van. De gordijnen zijn goed verduisterend. Allen reageerde de airco niet zo duidelijk op onze bediening, dus af en toe werd het te koud, dit vonden we wel vervelend.Toen we uitleg vroegen beneden kregen we geen duidelijke uitleg.
Het eetgedeelte was niet erg groot, maar dat vonden we fijn,(niet zo massaal)
De bar vonden we niet zo gezellig, maar de barman was erg vriendelijk.
Kamers waren erg schoon en netjes. Het schoonmaakpersoneel erg aardig en vriendelijk.
Het ligbad is zeer snel gevuld, erg fijn.
Voor kinderen is het een saai.

met partner, Mei 2012
"Prima stadshotel"vertalen
Gerardvv
6,0
8,0

19-08-2012 Weekendje weg geweest met de bon van Veilingsite. Prima stadshotel. Ligt tussen station en centrum. Je bent zo in het gezellige centrum van Amersfoort. Alleen de ontbijt zaal is aan de vrij krappe kant en volgestouwd met tafels en stoelen. Je komt er niet meer doorheen als iedereen op zijn plaats zit. Maar verder geen klagen.. er is verder helemaal niks mis met dit hotel!!

met partner, Apr. 2012
"Vier sterren waardig hotel"vertalen
marianne_8
9,0

25-04-2012 Vriendelijke onthaal, zeer verzorgde kamer, lekker ontbijt met diverse verse vruchtensappen.
Op wandelafstand van het centrum van Amersfoort.

met vrienden, Mrt. 2012
"Leuk hotel, geweldig ontbijt."vertalen
Marije
8,0

31-03-2012 Wij komen zelf uit Amersfoort en zijn met een 'voucher' van één van de bekende veilingsites een nachtje naar Nh Amersfoort geweest. Prima hotel, vooral gericht op de zakelijke gast maar dat hindert niets en je bent evengoed zeer welkom. Vriendelijk personeel en mooie, ruime kamers met op zich alles in orde en voorhanden en ook heel aardig ingericht. Toch viel ons op dat de kamer die wij kregen (standaard kamer, twee eenpersoonsbedden, tweede verdieping) echt niet zo schoon was. Er lag van alles op de grond (gladde vloer, gemakkelijk te bereiken met de stofzuiger zou je dus zeggen) en overal laagjes stof. Dat was opvallend en hoort niet in een relatief nieuw, vier-sterren-hotel. Maar afgezien hiervan echt een prima verblijf, met een geweldig ontbijtbuffet! Daar ontbreekt echt niets aan en het ziet er leuk verzorgd uit. Centrum van de stad op 6 minuten lopen te bereiken en geen last gehad van drukke omgeving van stadsverkeer en grote kantoren/bedrijven. Gewoon leuk en in orde!

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?