Hotel Fletcher Hotel Amersfoort ***

Hotel Fletcher Hotel Amersfoort
Fletcher Hotel Amersfoort

176 reviews over Hotel Fletcher Hotel Amersfoort in het Nederlands

Zeer gedateerd hotel, echt geen luxe hotel.

Ron van der Leck, 15-10-2017

Ontvangst was vriendelijk. We kregen een kamer waar de vloerbedekking los lag en met een douchecabine vol bruine vieze plekken, na geklaagd te hebben kregen we een andere kamer, weer diezelfde vieze bruine plekken, blijkbaar standaard. Bedden zijn niet geweldig. Het ontbijt was middelmatig en slecht georganiseerd, eerst waren de theemokken op, toen waren de kannen met heet water allemaal leeg en toen ik eenmaal heet water in de theemokken had was de thee op! We kwamen hier vaak, maar wachten nu maar totdat het hotel flink is opgeknapt want nu is het echt geen aanrader.
Gereisd met partner in oktober 2017

Afgetakelde kamer

Roijakkers, 11-10-2017

Geef van te voren aan, als je de volle prijs betaalt, dat de badkamer schoon en vooral heel moet zijn. Normaal kun je hiervan uit gaan.... Niet bij dit Fletcher hotel. Tijdens het uitchecken stond ik in een rij van 9 personen waarvan er 7 klachten hadden. Dus dacht ik een officieel uitgeprint klachtenformulier in te moeten vullen. Na 3 weken heb ik zelf maar even gebeld, of het in goede orde was ontvangen. Uiteindelijk werd na een aantal telefoontjes het afgedaan met "bedankt voor de feedback". Ze wisten al dat er onderhoud gepleegd moest worden.... niet eens excuses!

Een veel te duur ontbijt, waar de koffie niet werd aangevuld. Wat wel goed was waren de bedden. Bedankt Fletcher maar dit nooit weer, hoe serieus nemen jullie de klanten?

Gereisd met partner in september 2017

Perfekte ligging van hotel voor een fietsvakantie

Jeanne, 23-9-2017

Alles was geheel naar onze zin.

Mooie ligging, vriendelijk personeel, fijne kamer, netjes verzorgd en schoon.

Goed verzorgd ontbijt.

We zullen hier zeker terugkomen.

Gereisd met partner in mei 2017

Heel goed hotel

Slits boekel, 15-9-2017

Goed hotel goede kamers netjes goed geholpen bij de receptie en mooi gelegen niet ver van het centrum 5 minuten fietsen Er zaten vooral veel zaken mensen

Heerlijk verrassingshotel in Amersfoort

Erica, 11-9-2017

Het hotel is prettig gelegen aan de bosrand.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Fantastisch buiten gewoon goed Hotel

Sjef en Ineke, 8-9-2017

het Hotel is binnen groot en prachtig het personeel aan de receptie zeer vriendelijk en behulpzaam de kamers heel erg zuiver helemaal niks op aan te merken het diner wat bij het verblijf zat was heel goed voldoende en lekker en vriendelijk personeel in het restaurant s'morgens het ontbijt ook zeer goed alles aanwezig voldoende vleeswaren en roerei en spek alles werd goed aangevuld.

fantastisch verblijf

JH, 25-8-2017

Alles was goed, de kamer het personeel en de ontvangst.

Mooi hotel met een prachtige ligging.

Gereisd met partner in juni 2017

Redelijk

Henk, 24-8-2017

Prima hotel, upgraden naar een kamer met balkon was geen probleem. Maar 20 euro voor een balkon en koffie in de ochtend is erg duur. Diner is goed alleen aan de dure kant wat kwaliteit en smaak betreft! Ontbijt krijgt een ruime voldoende! Misschien wat meer aandacht dat er voldoende koffie is. Al met al op zichzelf een prima hotel maar met verbeterpunten!
Gereisd met partner in augustus 2017

Supertof hotel

Geert uit Belgie, 27-7-2017

Veel parkeerplaatsen, zeer vriendelijk ontvangen.

Nette kamer , goede matras en goeie douche.

Het ontbijt was echt zeer goed , veel keuze

zelf spek en roereieren. zeer lekker.

Voor ontbijt geef ik zeker een 10.

Amersfoort is een zeer gezellige plaats om te vertoeven.

Toffe pleintjes en terrassen en veel winkels enz ...

Zeker een aanrader.

En vooral vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2017

Dit hotel krijgt een onvoldoende!

christiane, 22-7-2017

Wij hebben reeds meerdere malen in fletcher hotels gelogeerd, waar we een ruime, niet stinkende kamer kregen, met koffie- en theefaciliteiten zonder te hoeven bij te betalen, zonder glasgordijnen met scheuren , zonder vuile waterglazen aan tafel en waar de tafels op het terras, wel werden schoongemaakt alvorens het bestek voor het diner werd neergelegd.

Maar het ontbijt en diner was lekker en goed verzorgd.

Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Hotel Amersfoort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel Amersfoort in Amersfoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel Amersfoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel Amersfoort scoort een 7.99 uit 10 op basis van 178 reviews.