Beoordelingen Dogatti Stepevents

Dogatti Stepevents
2 beoordelingen
Beoordelingen Dogatti Stepevents
Oliesteeg 10, 3811 JW, Amersfoort

Wil je weten wat anderen vonden van Dogatti Stepevents in Amersfoort? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Dogatti Stepevents.
Dogatti Stepevents scoort een 9,0 uit 10, op basis van 2 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Dogatti Stepevents in Amersfoort? Op deze pagina lees je beoordelingen van Dogatti Stepevents. Je kunt 6 vakantiefoto's van Dogatti Stepevents bekijken. Ben je nog aan het oriƫnteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Utrecht. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Dogatti Stepevents in Amersfoort.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

2 beoordelingen over Dogatti Stepevents

2 beoordelingen
9,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met een groep, Okt. 2011
Philip
9,0

13-11-2011 Op zoek naar een stedentrip vlakbij (en waar we nog niet eerder geweest zijn), kwamen we op Amersfoort. Wat een verrassing! Zo'n juweeltje van een middeleeuwse binnenstad met een prachtig grachtenstelsel. Om de stad te verkennen kozen we voor de sportsteps, want (zo hadden ze ons verteld) dan ben je voetganger en kom je overal waar je als fietser niet mag komen. Bij Dogatti Stepevents hadden ze mooie soepellopende steps klaar staan, compleet met kaarten, toeristische informatie, sloten en ook nog een consumptie vooraf. Enig minpuntje, ze vergaten ons de drankjes te geven, maar een opmerking was voldoende om niet één, maar twéé drankjes pp mee te krijgen.

Conclusie: fantastische middag (OK, mooi weer, dat helpt) voor een luttel bedrag. Voor één kaartje voor de Efteling, ga je hier met 7 man een hele middag op pad (en je hoeft nergens te wachten).

Een aanrader!

met een groep, Mrt. 2011
"Erg leuke bezigheid in prachtige binnenstad"vertalen
Marielle
9,0

04-03-2011 Ik moest voor de hele afdeling een dagje uit organiseren. Sportsteppen leek me leuk. Het bleek een onverwachte verreassing te zijn. Steppen doet je aan vroeger denken, maar het gaat veel sneller. De binnenstad was helemaal verrassing: prachtige grachten, we hebben ook een rondvaart gedaan en toen een bierproeverij en daarna diner met 3 gangen. Een hele dag op stap geweest, iedereen vond het leuk en dat alles voor minder dan 50,-. Een echte aanrader. Vraag naar Ed, hij neemt alle tijd voor je en kent de stad op zijn duimpje!

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?

Bent u de eigenaar?