6,8

Matig

19 reviews over Camping Minicamping De Boterbloem in het Nederlands

Locatie en uitzicht + maar minpunten overheersen

Mevrouw Anoniem, 30-5-2017

+ mooi veld met uitzicht op het land, waterpunt naast de caravan, veld autovrij

+ locatie prima als uitgangspunt voor wandelen, fietsen, zwemmen, shoppen

- het is allemaal wat slordig en rommelig, niet schoon(binnenspeeltuin), toiletten te weinig voor de vele gasten en voor het oog schoon maar na drie dagen nog hetzelfde toiletpapier op de grond. Voetbalveld was niet bruikbaar door te hoog gras, waterbak bij de caravan zat verstopt, moest eerst de modder uitgehaald worden, parkeerterrein te klein

- ook laden en lossen mag niet met de auto, is erg onhandig, was wel vooraf bekend, wij konden alleen een kleine bolderkar gebruiken en gelukkig was het droog weer. op zondag alleen op vaste tijden door de boer op te halen van het veld ivm zondagsrust.

Vind je het niet erg om tussen vaste seizoensplaatsen te staan en zijn de minpunten dat voor jou niet? Dan kun je er prima kamperen.

Gereisd familie in mei 2017

Prima B&B voor op doorreis

C. Bos, 6-2-2017

Praktische ruime kamer. Bedden, prijs en ontbijt waren prima. Als er nog wat gedaan wordt aan de koeienlucht die binnen hangt, de hond die 's nachts aanslaat en gezorgd wordt dat het het sanitair goed werkt, is het een prima prijs-kwaliteit verhouding!
Gereisd met vrienden in februari 2017

Fantastich

Alfred en Jetty ter Haar, 16-9-2016

Genoten van de gastvrijheid op deze schitterende boerderij ,kindvriendelijkheid staat voorop .

S,morgens een heerlijk boerenontbijt , s,nachts heerlijk koel geslapen ondanks de warmte .

Door de horren die voor de ramen zitten geen last van ongedierte .

Verrast door de diversiteit aan dieren ,kamelen ,ezels ,geiten ,varkens en walibi,s en nog veel meer .voor kinderen een waar paradijs .

Ze worden goed begeleid door het personeel en mogen zelf ervaren hoe het is om boer te zijn ,top .

Voor ons zeker niet de laatste keer .

Gereisd met partner in september 2016

Boerderijdieren hielden ons wakker

Sandra, 14-9-2016

Klinkt rustig en romantisch, maar op dit boerenbedrijf was het niet stil. Muggen tijdens de warme zomernacht (hoewel horren), een blaffende hond en een opstandig dier dat tegen stalen buizen aan bleef schoppen, hebben ons doen besluiten de B&B midden in de nacht voortijdig te verlaten. Het muggenapparaatje in het stopcontact bleek onvoldoende. We zijn naar huis gereden. Tip: neem je eigen kussen mee.
Gereisd met partner in september 2016

Genoten

De Hoop, 21-8-2016

Samen met onze kinderen hebben we genoten van:

- het uitzicht op de bosrand met regelmatig reeen, buizerd, etc;

- de dieren op de boerderij, met de mogelijkheid om te helpen met melken, dieren voeren, het vasthouden/aaien van kleine dieren, etc;

- de (kind)vriendelijkheid;

- korte wandelingen in de omgeving;

- etc.

Kortom, wij raden deze camping van harte aan wanneer je met kleine kinderen wilt kamperen.

Gereisd familie in augustus 2016

Super geweldige week tussen de kamelen en koeien.

Jan van der Zanden, 7-8-2016

Wij waren met kinderen en kleinkinderen en wij hebben allen genoten van het de dieren en het boerenleven. Wij zijn met zijn allen een weekje boer geweest. Boer Leo en Ria en hun kinderen waren zeer gastvrij. Alle vragen van ons werden beantwoord en we konden met de beesten voeren wanneer wij wij wilden.

Wij voelden ons even echt boer! Met de kamelen en de koeien hadden wij het meeste contact. Wat zijn die kamelen gaaf en wat zien ze er mooi en gezond uit. Op de gekste momenten van de dag gingen wij ze voeren en genoten wij van ze. Hoe mooi is het als een kleinkind weer thuis in zijn eigen bedje wakker wordt en zegt: " Ik moet de kamelen nog voeren! Het weer viel niet erg mee maar daar kon Boer Leo ook niets aan doen. Als het regende genoten de kinderen (en wij natuurlijk) van de indoorspeeltuin. Als het droog was weer snel naar de Kamelen die wij weer naar ons toe lokten met hooi en Joehoeeeeeee. Elke middag ging ons kleinkind (4 jaar) koeienmelken bij boer Leo. In onze vakantie is er ook nog een kalfje geboren. Verder gingen de kinderen voetballen, slootje springen en lekker banjeren over het grasveld.

Op een avond hebben we een kampvuurtje gemaakt waarbij we weer een leuk contact met de buren hadden. En verschillende buren kwamen kijken en meegenieten. Kortom, een geweldige week bij de boer gekampeerd. Boer Leo en Ria, hartelijk bedankt voor de fijne vakantie en wij komen ZEKER terug. Groeten Jan van der Zanden

Gereisd familie in augustus 2016

leuk voor de kids, voor de dieren minder

san, 26-6-2016

Camping plaatsen netjes,, sanitair redelijk. Heel kindvriendelijkheid: ze kunnen zich heerlijk vermaken in het speelparadijs of bij de dieren. Gelukkig zien de kinderen niet hoe slecht (met name dd knaagdieren) erbij staan. Vieze hokken en konijnen zaten zonder water. Gaan hier niet meer terug.
Gereisd familie in juni 2016

Heerlijk weekend gehad

Weekend B&B, 11-8-2015

Wij hebben gebruik gemaakt van de 4 kamers van de B&B. De kamers waren schoon met goede bedden en voorzien van douche en toiliet
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Had een hele mooie boerencamping kunnen zijn

Stefan, 19-7-2015

In de basis is dit een hele leuke boerencamping. Veel rust en heel kindvriendelijk. Op de boerderij zijn veel verschillende dieren en er is zelfs een groot indoor speelparadijs.

Echter zijn er ook wel een aantal minpunten:

1. Er zijn redelijk wat gastarbeiders welke ook een plekje op de boerderij hebben om te overnachten en "rondhangen" op de boerderij. Doet grote inbreuk op de sfeer op de camping.

2. Er zijn veel verschillende dieren, maar erg toegankelijk en verzorgt vindt ik dit persoonlijk allemaal niet. Hier kan veel meer uitgehaald worden.

3. Kunt helaas niet met de auto bij de plaats komen, ook niet voor het in en uitladen wat met een grote tent, een baby en slecht weer verre van handig is (bolderkarren staan ter beschikking voor het transport).

4. Het indoorspeelparadijs is groot en erg indrukwekkend en voor de kinderen erg leuk, die gelukkig niet zien hoe vies en rommelig het gebouw is (het lijkt een beetje vergane glorie).

Gereisd familie in juli 2015

Superplek voor kinderen

Wendy, 17-5-2015

Deze camping zochten wij uit vanwege de binnenspeeltuin, omdat onze vakantie weinig goeds voorspelde wat het weer betrof. De speeltuin was een groot succes bij onze kinderen van 2-8 jaar oud.Ook de dieren vielen in de smaak.

Verder zijn er nog twee buitenspeeltuinen en diverse skelters en sloten om overheen te springen etc. dus de kinderen komen tijd tekort.

Het sanitair is redelijk. Ik heb wel beter gezien, zeker voor het geld dat deze camping vraagt, maar wij stellen niet zulke hele hoge eisen, dus het was goed genoeg.

De locatie is prachtig, midden in het land, omgeven door weiden en bossen en stilte. Er is heel veel te doen en te zien in de omgeving.

Het terrein is goed onderhouden, lekker kort gemaaid gras, en er zijn zelfs picknicktafels beschikbaar. Parkeren mag alleen op het parkeerterrein, de velden zijn helemaal autovrij, perfect voor de kinderen.

Er wonen idd wel wat Polen, maar wij hebben er geen last van gehad.

Gereisd familie in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Boterbloem in Amerongen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Boterbloem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Boterbloem scoort een 6.84 uit 10 op basis van 19 reviews.