Hotel Buitenlust Amerongen ***

15 reviews over Hotel Buitenlust Amerongen in het Nederlands

3 leuke dagen gehad. Wel beter schoonmaken

F. Kreft, 22-8-2017

Ontbijt was goed

Wij hadden eerst kamer 5 Het slot werkte niet helemaal goed en de deur klemde en van de binnenzijde was de deur bijna niet te openen. Er was zwarte schimmel in de voegen van de tegels van de doucheruimte. Op de sponningen van de ramen was ook schimmel aanwezig en niet te weinig. Wij hebben toen na enig ongenoegen te uiten een andere kamer gekregen kamer 6.

Daar was ook zwarte schimmel in de voegen van de tegels van de doucheruimte. Onder het bed van kamer 6 was al enige tijd niemand met zwabber of stofzuiger langs geweest.

Gereisd met partner in augustus 2017

Knus hotel

T Dekker, 13-7-2017

Gezellig knus hotel, vriendelijk personeel, lekker gegeten en een prima lekker vers ontbijt.

Minpunt vonden we dat ondanks dat het geen warm weer was het op de kamer (6) wel heel erg warm was.

Bij echt zomerse temperaturen niet te doen.

Op deze kamer geen kast of andere opbergruimte voor je spullen.

Gereisd met partner in juli 2017

Eenvoud is het kernwoord hier

Knus, 18-11-2016

Voor mensen die het zonder luxe kunnen stellen, basic. Op zich leuke zolderkamer, sanitair was netjes. s' Nachts heerlijk stil! Geen hangkast, wel een grotere kapstok en legkast. Wij willen graag s'middags even rusten, mijmerend uit het raam kijken of een boek lezen. Daar leende deze zolderkamer zich niet voor. s'Ochtends, heel licht weliswaar, wat rioollucht. Gadgets: onder het deksel van het rode doosje komt een leeslampje omhoog. De houten fauteuil bevat een geïntegreerde boekenkast en leeslamp. Geinig, maar niet comfortabel. Ontbijt: om zoveel mogelijk couverts te hebben staat de gelagkamer volgepropt met smalle tafeltjes en dito stoeltjes. Ontbijt zelf is basic: veel granen en zoet, beperkt hartig. Mag er aub variatie in de kaas komen? Zelf je ei koken en onthouden voor een ander er mee vandoor gaat. Om ruimte te scheppen plaatsen de gasten de vuile borden op andere tafels. Overall: basic en ideaal voor wandelaars en groepsdieren. Ik herleefde de Nivonvakanties met m'n ouders.
Gereisd met partner in november 2016

Bijzondere en sfeervolle kamer

C.Nijman, 9-3-2016

Zeer vriendelijke mensen, aardige ontvangst. Geweldige kamers, we hebben er 2 gezien en tot in detail ingericht.

En heerlijk ruim.

Geweldig en uitgebreid ontbijt ook weer vriendelijk geserveerd. Kortom een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2016

Sfeervol hotel, knusrestaurant, prachtige omgeving

dutchboy, 14-2-2016

Wij hebben hier in december 2015 een nachtje geslapen om te fietsen over de Utrechtse Heuvelrug. De kamers waren ontzettend ruim en heel comfortabel. Het eten was heerlijk, met zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt werd speciaal voor ons gedekt en was bijna teveel van het goede. Helemaal super, ga er zo weer naar toe!
    Gereisd met vrienden in december 2015

slechte prijskwaliteit verhouding

Anique, 26-1-2015

het hotel ligt mooi en geeft een gezellige indruk. Onze ontvangst was slordig. Na lang wachten kregen we de kamer gewezen en verder werd niets verteld. De kamer zelf was leuk, mooie design-details maar de afwerking was slordig waardoor het niet volledig tot zijn recht komt. De douche werd wisselend warm.

Op de dag van aankomst hebben we in het hotel gegeten, ook in dit geval een slechte prijskwaliteitverhouding. Een kipsate met een doorgekookte saus en als toetje de ''aanrader''. De merengue zoals beschreven hebben we niet gevonden en het was vooral erg veel slagroom.

Het ontbijt was perfect! Hier hebben we heerlijk van genoten.

Als allergrootste minpunt: er wordt gerookt in de zalen van het hotel?!! de gang met trap naar de kamers stinkt hier echt naar.Dit is iets wat je tegenwoordig toch niet meer tegen hoopt te komen...

Bij het uitchecken hadden wij ons voorgenomen om wat tips/tops te benoemen, echter werd er niet eens gevraagd of het naar wens was?

Gereisd met partner in januari 2015

Romantische kamer/ bruidssuite geweldig

Carmen_van_sloten, 12-11-2014

Na onze fantastische bruiloft bij buitenplaats amerongen hebben wij overnacht in kamer 3! Super leuke en ruime kamer. Mooi los bad en heerlijke ruime douche.

Ontbijt op bed en later kunnen uit checken en dat Alles voor een leuk prijsje.

Gereisd met partner in september 2014

fantastisch!

Irma, 1-7-2013

Heerlijke bediening, Dank Paul en Sebastiaan. Buitenlust geeft je een koninklijk gevoel. Het menu 4x4x4x4 is een aanrader! Voor-hoofd- en nagerecht bestaan uit 4 heerlijke proeverijen vergezeld van top-wijnen.

Alles wordt charmant toegelicht. De kamer met dubbele douche en heerlijk bad was na het diner een heerlijk cadeau en het ontbijt was helemaal top!

Gereisd met partner in juni 2013

Leuke kamer met hele hoge hoogslaper

richardvanderstraaten, 23-4-2012

Leuk ingerichte lichte kamer voor 3 personen, 1 persoon in hoogslaper, bedhoogte ongeveer 3 meter. Goed te doen, maar voor de allerkleinste toch wel erg hoog. Ramen( alle 2 vrij klein en boven stahoogte) te verduisteren met luiken, geen gordijn, jammer daardoor weinig ventilatie en beetje benauwd. S'nachts wel verkeer door de straat, te horen bij open raam. Van geluiden uit het hotel niets gemerkt. Lekker, compleet en gevarieerd ontbijt, en ook diner goed, maar niet goedkoop.
    Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

Komen we nog een keer terug !

Fred, 12-11-2011

Het is geweldig, prima ontbijt, prachtige kamers, vriendelijke mensen ! Misschien moet de CV/Warmwaterketel vervangen worden !
    Gereisd met vrienden in november 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Buitenlust Amerongen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Buitenlust Amerongen in Amerongen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Buitenlust Amerongen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Buitenlust Amerongen scoort een 7.55 uit 10 op basis van 15 reviews.