Bed and Breakfast Villa Oldenhoff ***

Villa Oldenhoff
9,7

Zoover award

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Villa Oldenhoff bij:

199 reviews over Bed and Breakfast Villa Oldenhoff in het Nederlands

Karin, 5-9-2017

een plaats waar je tot rust komt

super gelegen, op het platteland, zicht op het water en toch zeer dicht bij Amsterdam

super ontbijt !

Gereisd alleenreizend in april 2017

Een super locatie! Ook voor bruiloften / Partijen

Björn en Monique Tent, 3-9-2017

Op 1 september vierden lieve vrienden hun bruiloft op deze fantastische locatie.

Van de trouwerij op het prachtige terras met uitzicht op het landschap (inclusief nieuwsgierige koeien), de borrel in de romantische tuin tot een geweldig bourgondisch diner en feest in de sfeervolle zaal. Alles was even goed verzorgd. Aankleding, sfeer, medewerkers en de lieve attente eigenaren een dikke 10. Een speciaal compliment voor de catering; wat een overheerlijk diner en dan ook nog eens voor 100 personen.

De nacht doorgebracht in een van de luxe zeer ruime kamers die van alle gemakken voorzien zijn (voortreffelijke bedden) en als afsluiting een ovenvers heerlijk uitgebreid ontbijt.

Het kon niet mooier of beter!

Dank jullie wel allemaal!

Gereisd met partner in september 2017

Echt top

Inne slegers, 15-8-2017

We zijn er voor de 2 de maal geweest , alles is er top en de gastheer en vrouw super vriendelijk !!! Echt een aanrader en kort bij Amsterdam , wij gaan zeker terug
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Een van mijn mooiste overnachtingen!

Een zeer tevreden klant!, 17-7-2017

De locatie was perfect, rustig, luxe en prive. De kamers waren heel goed en luxe ingericht. De voorzieningen en service waren precies zoals gewenst.

Kan niet beter!

Lia, 13-7-2017

We hebben hier recent de Bruiloft van onze dochter en schoonzoon gevierd. Alles was perfect. De locatie, de gastvrijheid, de kamers, de vriendelijkheid van het personeel. Ook de aanbevolen cateraar was subliem. Prachtige locatie onder de rook van Amsterdam.
Gereisd met vrienden in juli 2017

zeker voor herhaling vatbaar!

verstrynge, 3-7-2017

Heel mooi gelegen in de polder van utrecht. Hele vriendelijke baas en personeel. Lekker en uitgebreid ontbijt.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Zeer mooie B&B dichtbij Amsterdam

Annet, 17-6-2017

Een zeer stijlvolle B&B vlakbij Amsterdam. De kamers zijn smaakvol ingericht, het is brandschoon en het ontbijt is zeer uitgebreid. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en belangstellend en doen hun uiterste best je welkom te laten voelen. Dat is dan ook zeer goed gelukt. Een aanrader voor een ieder die niet in het drukke Amsterdam wilt verblijven! Wij waren in een kwartiertje bij de Ziggo Dome.

blown away

Frank en Natalie, 13-5-2017

Hartelijke ontvangst van gastheer en -vrouw. De kamer is prachtig en luxueus ingericht. De locatie is heel rustig gelegen en niet zo ver van Amsterdam. Het ontbijtbuffet is rijkelijk gevuld met fruit, ontbijtkoeken, verse broden, zelfgemaakte granola en zoet en hartig beleg. De gastheer bereidt de eitjes à la minute. Op zondag ontvangt de buurvrouw ons met flair en glimlach en haar uitstekende eierbereiding. Een uitstekende prijs- kwaliteit verhouding, toppie locatie en we komen zeker terug.
Gereisd met partner in april 2017

Geweldig!

Fam. V Hees, 8-5-2017

Zeer gastvrij ontvangst, prachtige locatie, geweldige kamers en een super ontbijt!
Gereisd met partner in mei 2017

Alles top

Yen, 2-4-2017

Alles was mooi en goed aan deze B&B. Mooie suite 'erf' hadden wij voor 1 nacht geboekt. Heerlijke bedden, fijn bad en douche. Ontbijt was top, heerlijk eitje werd er gebakken voor ons.

's Avonds gegeten bij de Voetangel, restaurant op loopafstand. Ook erg goed gegeten.

Aardige en gastvrije mensen van villa oldenhoff.

Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Oldenhoff in Abcoude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Oldenhoff zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Oldenhoff scoort een 9.71 uit 10 op basis van 204 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: