Hotel De Koperen Hoogte ****

8,6

206 reviews over Hotel De Koperen Hoogte in het Nederlands

Niet helemaal naar verwachting

M, 20-8-2017

Vannacht verbleven in de royale suite. De kamer was vies bij aankomt. De vloer was erg vies. Flessen wijn al aangebroken en de minibar was niet aangevuld. De resten van de vorige bezoekers vonden we op verschillende plekken terug en de afstandsbedieningen zaten onder de plak. 3 maal doorgegeven aan de receptie en er werd niets aan gedaan, behalve dat de housekeeling kwam stofzuigen maar deze dames spraken gebrekkig Nederlands dus kon er niet veel mee. De prijs kwalifeit verhouding voor de kamer viel dus zwaar tegen. Het verblijf koste al met al bijna 400 euro. Bij vertrek werd verteld dat er niet meer aan kon worden gedaan. Het eten was wel erg goed. Alleen veel lege bakken bij het ontbijt. Bediening was ook erg vriendelijk.
Gereisd met partner in augustus 2017

Restaurant voor mij niet meer

Zwolle, 16-8-2017

Het buffet was zeer beperkt in keuze. Een warme en koude kant en ongeveer een stuk of 7 verschillende soorten varkensvlees en slechts 1 koud en 1 warm gerecht met kip. Zelfs op de bakplaat hadden ze geen kip (alleen in saus verwerkt). Terwijl veel mensen geen varkensvlees eten. Het eten was soms koud. Slechte afzuiging. Moest thuis meteen onder de douche en nu 5 dagen later stinken mijn schoenen en tas nog steeds. Op steenworp afstand restaurants die vele malen beter en minstens 5x meer gerechten hebben. We hadden een aanbieding voor 30 euro maar zelfs voor die prijs kom ik niet meer. Wel een erg goed toetjesbuffet met veel meer keuze dan bij het diner. Personeel prima
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldig hotel!

Truus van wolferen-rensmaag, 23-6-2017

Hotel De Koperen Hoogte is luxe en heerlijk genieten.

Tevens overheerlijk gegeten in het bijbehorende restaurant gelegen aan de visvijver. Steaks and More.

Uitmuntend! Een echte aanrader om optimaal bij te komen van de dagelijkse sleur of als je je partner wilt verrassen!

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldige service/personeel

Rob, 17-6-2017

Door een marathon in Zwolle konden we met de auto de binnenstad niet meer uitkomen en hebben we noodgedwongen een taxi moeten nemen naar het hotel. Nadat wij incheckt hadden en de kamer gevonden hadden belde de receptie dat we even voor onze deur moesten kijken. Daar stond een heerlijke fles prosecco voor ons om het leed wat te verzachten dat we met een dure taxi naar het hotel moesten. De volgende ochtend (zondag) bleek er geen openbaar vervoer te rijden. We zouden dus weer een dure taxi moeten nemen naar Zwolle, maar de dame van receptie deed 1 telefoontje en daar kwam iemand van de huishouding om ons terug naar Zwolle te rijden, een geweldige service! Een dikke plus voor het personeel.

De kamer zelf is ruim en schoon, inrichting is wellicht iets gedateerd maar wel prima onderhouden

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch hotel, supervriendelijke bediening

Eric vs, 25-4-2017

Het hotel is schitterend qua inrichting, afwerking in de gebruikte materialen en indeling van de ruimtes. Alles straalt luxe en klasse uit, het veelvuldig gebruik van hout draagt daar veel aan bij. De kamers waren reusachtig groot, zeer netjes, met als hoogtepunt de badkamer (jacuzzi, stoomcabine,..).

Alle personeelsleden waarmee we in contact zijn gekomen tijdens ons 3 daags verblijf waren super vriendelijk en gedienstig. Een 10/10 is nog een veel te lage score! Qua eten hebben wij heerlijk gedineerd in La Tour (schitterend en super lekker), de volgende avond in het steak restaurant; opnieuw heel lekker, sublieme wijn en perfect afgekruid vlees en groenten.

Ook het dagelijks ontbijt was prima.

Samengevat: voor ons was het verblijf in De Koperen Hoogte een super ervaring! Een dikke aanrader dus.

Gereisd met partner in april 2017

Nooit meer!

Marcel, 5-4-2017

Wij hadden te maken met lekkage in de badkamer. Smorgens dat we wakker werden stond de halve hotelkamer blank. Uiteraard hadden wij niet de kraan open laten staan maar daar dacht het hotel anders over. Zonder enige vorm van gene gaf de manager ons de schuld omdat hun technische dienst geen spoor van lekkage had gevonden. Terwijl dezelfde ochtend de man van de technische dienst vertelde dat ze wel vaker problemen hebben gehad met lekkage en dat er naar de doucheknop gekeken moest worden. We kregen gelukkig wel een andere kamer toegewezen maar door het belletje smiddags van de manager hebben wij een hele slechte nasmaak van dit hotel overgehouden. De beste man stond erop dat de schade op onze reisverzekering geclaimt zou worden. Wij komen hier in ieder geval nooit meer.
Gereisd met partner in maart 2017

luxe genot en zeker voor herhaling vatbaar

Adri en Christa Vinke, 12-12-2016

De kamers waren groot, de badkamer geweldig met stoomcabine, jacuzzi, 2 wastafels, föhn. aan alles was gedacht, een scheermesje voor de mannen, een kam voor je haar, heerlijk verwen pakket met douche en shampoo. De koperen hoogte is indrukwekkend, hebben ons daar geweldig vermaakt, heerlijk gegeten, en ontspannen een drankje genomen.

Wat we wel jammer vonden was dat er geen drank/wijn kaart aanwezig was, en dat er geen koffie en thee op de kamer was.

Maar alles bij elkaar een unieke belevenis in een heerlijke warme sfeer !

Gereisd met partner in december 2016

toplocatie bij Zwolle

hilly, 27-10-2016

Dat je heerlijk vis kunt eten in de "Koperen Hoogte" en daarna

heerlijk kunt slapen in mooie, schone kamers.

Uitzicht in de toren is fantastisch!

Gereisd met partner in oktober 2016

viel een beetje tegen

van slooten, 16-10-2016

De kamer was prachtig om te zien ,het enige nadeel was dat we die avond eerst op vieze vliegen jacht moesten ,we hebben er zeker wel 10 gedood en zaten er zo ie zo al 4 dikke vliegen in de badkamer, verder was het uitzicht heel mooi ,toen we in het bubbelbad gingen ,kwamen er hier en daar wat losse haren uit ,was vies om te zien er zat ook sporen van rode nagellak aan de badranden ( dit zouden ze gewoon met nagellak remover weg kunnen halen lijkt me ),de volgende ochtend toen we wilde ontbijten om ongeveer half 9 stond nog lang niet alles klaar ,de gekookte eieren waren nog niet eens klaar ,wel werd er meteen actie ondernomen toen ze hoorde dat ik een gekookt eitje wilde ,ze gingen wel meteen aan de slag en heb wel genoten van het gekookte eitje ,toen we bij het uitchecken van de vliegen vertelde ,bleek dit bekend te zijn ,en ze hadden op andere kamers er ook erg veel last van ,ergens zit een nest met vliegen verstopt ,ik kan wel zeggen dat dit 1 keer was maar Nooit meer !!!!!
Gereisd met partner in oktober 2016

een matige verrassing en nooit meer

Hans, 14-8-2016

De surround dolby en het mooie bad waren fantastisch.

De kamers stonken wel erg ! een muffe lucht . Helaas kun je nergens een raam open zetten. Wel lekker gegeten. We begonnen of 14e etage , maar gezien hoogte vrees toch beneden gegeten. Boven is mooi en super uitzicht maar je moet dus geen hoogtevrees hebben , al zitten de barsten in de ramen en alles is niet super schoon. alles is een beetje "oud bollig" en sfeerloos.

Het mooie is wel dat sinds 3 mnd er complete verbouwingen zijn geweest en waarschijnlijk alles weer netjes wordt zodra verbouwing klaar is.

Helaas waren er veel gasten met een hond wat niet voor een kamer zonder dat je raam open zetten goed en fris is.

Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Koperen Hoogte bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Koperen Hoogte in Zwolle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Koperen Hoogte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Koperen Hoogte scoort een 8.61 uit 10 op basis van 207 reviews.