Hotel Campanile Zwolle ***

Matig

58 reviews over Hotel Campanile Zwolle in het Nederlands

geen tweede keer

rudi, 15-9-2017

Ongeïnteresseerd en onvriendelijke receptionistes, probeerde via een kadobon een volgende nacht te boeken maar dit werd bot afgewezen: voor die bon zitten we de rest van het jaar vol. Op elke hotelwebsite bieden ze echter nog genoeg kamers aan: dit zaakje stinkt, je krijgt het gevoel geen klant maar een portemonnee te zijn. Dit is absoluut niet hotelwaardig.
Gereisd alleenreizend in september 2017

Goede ligging dicht bij centrum

De Schuymer carine, 15-8-2017

Hotel was goed, basic ontbijt,lekker maar er werd niet vlug aangevuld. Zondags ontbijt tot 10u30 en om 9u30 geen gebakken eitjes meer en werd niet meer aangevuld. Ook de broodjes werden na vragen maar bijgevuld, dit was een spijtige zaak. Daar er nog mensen na ons kwamen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Sober hotel

juffieongeduld, 10-8-2017

Het hotel ligt op een perfecte plek ten opzichte van het centrum van Zwolle. Verkeer raast dag en nacht langs het hotel wat voor veel geluidsoverlast zorgt. Kamer ruim genoeg. Gedateerd. Je voelt de veren in de matras. Badkamer verouderd, maar op een teennagel van een vorige gast in het doucheputje na schoon. Ondanks dat alle kamers in het hotel rookvrij zijn ging er een flinke rooklucht in de kamer. Onbijt niet heel bijzonder, maar van alles wat een het werd goed aangevuld. Inchecken mogelijk vanaf 14.00 uur. We waren er rond 13.40 uur en konden gelijk doorlopen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

nooit meer

teleurgesteld gast, 21-6-2017

Enorm verouderd. Niet schoon. Onvriendelijk personeel. Restaurant lijkt op een kantine van een bedrijf. Er hangt geen sfeer. Elk hostel lijkt meer op een hotel dan dit.
Gereisd met vrienden in juni 2017

prima

Sam, 26-3-2017

Hotel in januari geboekt en daarna pas de reviews gelezen. Dat viel dus niet mee. Maar ik denk dat het hotel zich de kritiek wel degelijk heeft aangetrokken. De kamer was eenvoudig maar netjes en schoon. Het ontbijt was, gezien de kritieken, prima verzorgt en alles werd goed bijgevuld. ook bij de receptie behulpzaam en vriendelijk personeel. Voor een weekendje Zwolle een prima uitvalsbasis!
Gereisd met partner in maart 2017

zeer matig hotel

Peter en Astrid, 1-1-2017

de ligging is prima. Met een paar minuten lopen zit je midden in Zwolle.

Het hotel is sterk verouderd en voldoet naar onze mening niet meer aan de normen voor hotel in deze tijd. Zeker niet als je de prijs en kwaliteit met elkaar vergelijkt. De kamer was schoon, De matrassen moeten echt vervangen worden, Je voelt de vering, De badkamer was koud en kon je verwarmen met een straalkacheltje. Het restaurant lijkt meer op een kantine van een bedrijf. Geen sfeer. Het was de kerstweek. Er wordt reclame gemaakt om daar gezellig te dineren. Ik kan mij daar niets bij voorstellen. De lampen hangen in het looppad op 1.80 meter van de vloer. (ik ben 1.95 meter) Het ontbijt was zeer onder de maat voor € 11.50 per persoon. één persoon die de hele ontbijtruimte moest opruimen en het ontbijt moest aanvullen. Dat ging dus niet goed. De tafels staan vol met vuil goed en het ontbijt buffet niet aangevuld. De persoon die dienst had werd door een gast gevraagd of hij een tafel wilde schoon maken en deze gaf haar een dweiltje mee om het zelf maar te doen. Dit kan echt niet. De gekookte eieren worden niet warm gehouden. De receptie is niet klantvriendelijk. (de nachtportier was wel heel vriendelijk) De parkeerplaats te klein dus betaald parkeren. Wij komen hier niet meer.

Gereisd met partner in december 2016

Top locatie! Jammer van de rest

Marion, 15-10-2016

Campanille Zwolle zit op een top locatie. Erg jammer dat het hotel verouderd is. Kan wel een upgrade gebruiken. Het bed had schoonlikken, maar de boxspring onderstel kan echt niet meer. Zeer vervuild! En een stopcontactdoos op het bureau?!
Gereisd met partner in oktober 2016

Niet eerder zo meegemaakt

Marieke, 10-10-2016

+ Goede ligging ten opzichte van het centrum

+ Kamers eenvoudig, maar schoon

- Ontbijt nog nooit zo slecht meegemaakt, erg geringe keus en om tien uur was alles nagenoeg op, werd niet aangevuld. Niet eerder zo'n slecht ontbijt meegemaakt.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Nooit meer

celine, 9-10-2016

We hebben te maken gehad met 3 receptionistes, alle drie niet klantvriendelijk, bot en geen interesse tonend. De kamers waren schoon, maar wat een slechte bedden. Douche werd bloedheet en dan weer koud water , ook 's Nachts om 1 uur was het drama. Voor het ontbijt betaal je schandalig 11,50 euro p.p. We kwamen om half 10, geen plek in de zaal, geen broodjes en croissantjes. Dit duurde ook lang voor het kwam. Vervolgens geen jam, koude eieren,geen verse sinaasappels meer, geen komkommers en geen yoghurt meer. Dit was op... We hebben hier boos een melding van gemaakt en aangegeven dat we ons geld terugwilden. Dit hebben we gekregen, maar verder niet de vraag of de overnachting naar wens was of een 'prettige dag' verder.

Klantvriendelijkheid is hier heel erg ver te zoeken.

Gereisd met partner in oktober 2016

Funktioneel en ongezellig, jeugdherberg.

Ingrid, 16-8-2016

Parkeerplaats was vol, dus betalen op aangrenzende plaats. Dit is geen hotel, meer een hostel zoals ik ze uit China ken, maar dan betaal je € 15,--. De prijs is veel te hoog t.o.v. de muffe kamer. Verkeer raast voorbij, dus een raam open is geen optie. Alleen slapen en zo snel mogelijk wegrijden.
Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Campanile Zwolle bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Zwolle in Zwolle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Zwolle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Campanile Zwolle scoort een 4.84 uit 10 op basis van 58 reviews.