Hotel Zwartewater ****

Hotel Zwartewater
Zwartewater
7,6

43 reviews over Hotel Zwartewater in het Nederlands

Niet verkeerd, kan beter.

Mark, 16-7-2017

Ligging is prima. Wij hadden uitzicht op het water en dichtbij Giethoorn. Kamers waren oubollig en de schoonmaak kan beter! Bij aankomst vonden we een gebruikte handdoek in een kastje van de badkamer. Ieuw!

2e avond live cooking: was goed, niet spectaculair. Na het eten buiten op het terras gezeten waar ons gevraagd werd of we wilden eten. Aangegeven dat we dat net in de Combuijs hadden gedaan en we voor een afzakkertje kwamen. De serveerster liep vervolgens weg zonder drank op te nemen. Na drie kwartier een andere serveerster aangesproken dat we graag wat wilden drinken. Na de koffie en wèèr drie kwartier later zijn we maar naar onze kamer gegaan. Onderweg de serveerster aangegeven dat wij het jammer vonden dat we zo lang hebben moeten wachten. Geen excuus of iets. Jammer. Denk dat er sprake was van onervarenheid.

Gereisd met partner in juli 2017

genoten ook van het prachtige uitzicht

Marion, 24-5-2017

Zwartewater heeft vriendelijk personeel, lekker eten, prachtig uitzicht over het water waar bootjes regelmatig langsvaren. Fijn zwembad. Tip: fiets huren bij het hotel en fietstocht maken oa naar Giethoorn.. Erg leuk.
Gereisd met partner in mei 2017

Mooie lokatie

Albert, 6-4-2017

Het ontbijt en het diner waren uitstekend. De kamer ruim en netjes met voldoende stoelen. We misten een koffie/thee-voorziening op de kamer voor die prijs. Het TV scherm is wat klein. Kamerdeur openen op ouderwetse manier met sleutel aan grote hanger.
Gereisd met partner in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zwartewater bij:

Geweldig, mede door het schitterende weer

Anita, 12-9-2016

Heerlijke midweek in dit hotel. Aan de buitenkant ziet het er niet uitnodigend uit maar er is een schitterend terras aan het zwarte water. Live cooking is ook echt live cooking: klaar terwijl je wacht en goed bereidt.

Boek een kamer aan de waterkant.

Gereisd met partner in augustus 2016

Opgaan in de wolkenluchten...

erikdr, 1-8-2016

Weekendverblijf, omdat dit het beste 4-sterren hotel met goede OV-verbinding in de omgeving van Giethoorn is. Algemene ervaringen waren zeker positief, al blijven er altijd verbetermogelijkheden.

Goed: ruime airconditioned kamers (rivierkant), groot gedeeld terras en uitzicht op het Zwartewater en de weilanden aan de overkant waar je écht in opgaat. Goed buffetontbijt met voldoende variatie per dag. Goed hotelzwembad(je) en wifi. Prima live cooking/buffetdiner.

Verbeterpunten: de flatscreen TV’s zijn écht te klein anno 2016 zeker voor deze ruime kamers. De 16” (computermonitor-stijl) schermen staan toe om van het bureau dichtbij TV te kijken, voor kijken vanaf het kusseneind van het bed 1.50 meter verderop is het beeld gewoon te klein. Schoonmaak wordt enigszins afgeraffeld; stof onder het bed en in hoekje van badkamer, en de kledingkast was duidelijk niet open geweest want we troffen er nog een stapeltje keurige kleren van de vorige gast aan. Overgedragen aan de receptie voor Gevonden Voorwerpen dus. De arrangementsprijs was prima mede vanwege de gratis upgrade naar rivierkant-kamer; de uitzichtloze landzijde-kamers zijn naar verluidt zonder AC en kleiner, en daarmee zou de beoordeling echt ‘te weinig waar voor het geld’ geworden zijn.

Gereisd met partner in juli 2016

prima!

Paesen Peer Belgie, 13-9-2015

Goede communicatie, heel vriendelijk. Alles heel netjes en proper! Lekker gegeten: uitgebreid ontbijtbuffet en op en top gegeten in het combuijs! een aanrader voor vrienden en familie.
Gereisd met partner in september 2015

Oubollig en sfeerloos

Reis, 23-8-2015

De ligging van het hotel is goed. Het hotel en de inrichting is achterhaald en sfeerloos. Het ontbijt was sober, geen variatie. De zaal zelf was ongezellig, wel mooi uitzicht. Veel last gehad van rioollucht in de hotelkamer.
Gereisd met partner in augustus 2015

Mooie ligging

Hennie, 15-7-2015

Vijf dagen in dit mooie hotel geweest.Ligging is prachtig direct aan het water.Ontbijt s,morgens goed,Avond buffet ook goed en uitgebreid en mooie ruime kamer aan de waterkant gehad met airco.Je kunt beter iets bij betalen voor een kamer aan de waterkant heb je via het balkon een prachtig uitzicht.Mooie omgeving voor fietstochten.
Gereisd met partner in juli 2015

Fantastische ligging

Anita, 13-6-2015

Fraaie ligging aan het water, mooie grote kamer met airco aan de waterzijde. Erg vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in juni 2015

Komen zeker weer terug

Willem, 21-5-2014

Ivm een jubileum verbleven we 3 dagen in hotel Zwartewater. We komen hier al vele jaren. Dit keer hebben we een arrangement rechtstreeks bij het hotel geboekt en hadden we een waterkant kamer(toeslag 13,50 per nacht extra)

De kamer is het zelfde als de standaardkamer maar dan met uitzicht op het water en airco. We hadden een bon voor een gratis drankje met amuse. In de brasserie aangekomen wist de ober niet precies wat hij met de bon moest en kregen we uiteindelijk alleen een drankje.

Heerlijk was dat we (gratis) gebruik mochten maken van de (privé)sauna en dit hebben we ook beide dagen gedaan. Gratis WiFi is een plus. Schoonmaak van de kamers is vlug vlug. Pyjama wordt onder de lakens gedumpt en van stoffen is geen sprake. Dit is ons al vaker opgevallen en zeker onder de bedden is het vies. Desalniettemin hebben we ons weer prima vermaakt. Op de 2e avond een heerlijk buffet genoten in de combuijs. We waren flink wat centjes kwijt aan het arrangement, maar het was weer de moeite waard.

Gereisd met partner in mei 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zwartewater bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zwartewater in Zwartsluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zwartewater zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zwartewater scoort een 7.64 uit 10 op basis van 43 reviews.