Zalk

Matig

16 reviews over Hotel Zalkerbroek in het Nederlands

Lekker knus hotelletje

Martin nutbey, 19-4-2017

Was voor incheck tijd 15.00 uur aanwezig ,om al de kmr. Sleutel op te halen had een afspraak in Zwolle en wist niet of ik op tijd s-avonds terug zou zijn .ophalen van de kmr.sleutel was geen probleem duidelijke uitleg . Smorgens een lekker knus ontbijt niet te veel genoeg om je buik te vullen
Gereisd met partner in april 2017

Heerlijk geslapen, nette kamer en goed restaurant

Anneke, 9-8-2016

Wij hebben één nachtje gelogeerd in dit hotel. Keurig nette kamer, iets verouderd maar alles heel schoon en fijne, kleine badkamer. Rustig, je hoort niets van buiten en het restaurant was gezellig en de prijzen erg gunstig. Prima overnachting voor een prima prijs.
Gereisd familie in augustus 2016

Vieze rook kamers

Nico, 29-4-2016

Bij hotel Schalkerbroek boek je voor een normale kamer en krijg je een vieze rook kamer.
Gereisd familie in april 2016

Rookkamers

Kevin, 29-4-2016

Bij aankomst vieze rookkamer gekregen(niet geboekt) na een discussie toch van een andere kamer gekregen met tegenzin van de baliemedewerkster
Gereisd met vrienden in april 2016

Nooit meer

Niem, 26-11-2015

Eten was heel veel beter dan vorig jaar, personeel is vriendelijk maar de sfeer is slecht.

Te weinig personeel ook, erg lang op alles wachten, inchecken, drinken etc. Mag dan niet duur zijn, liever meer betalen zodat ze het personeel uitbreiden.

Gereisd met partner in november 2015

goede service

Dionne, 16-10-2015

We hebben hier met onze kinderen onderweg een hapje gegeten. We hadden niet veel tijd. Personeel dacht goed mee. Superservice. Heel aardig naar ons en de kinderen. Heerlijk eten. Grote portie en goed kwaliteits eten. Bio vlees. En dat voor een goede prijs. Genoeg keuze maar ook de daghap is prima.
Gereisd familie in oktober 2015

Zeer tevreden

Esther Breedijk, 23-8-2015

Mijn vriend en ik hebben hier een nacht geslapen omdat we een feest hadden bij de Music Club in Kampen. Het hotel is goed bereikbaar en met de taxi ben je in circa 10 min bij de Music club. De kamer is gedateerd, maar prima voor een nacht. Wij sliepen aan de achterkant van het hotel, en hebben totaal geen geluidsoverlast gehad. Bedden, douche en het ontbijt is prima! Wij komen hier zeker nog eens weer als we in deze buurten moeten zijn.
Gereisd met partner in januari 2015

Gehorig!

Luc, 9-9-2014

We zochten een hotel niet ver van de Music Club in Kampen. Het hotel ligt aan de doorgaande weg N50 wat op zich wat geluidsoverlast geeft. Wij sliepen echter aan de achterkant. De achterkant grenst echter aan de parkeerplaats waar vrachtwagens staan geparkeerd. Het geronk van de motoren die soms 's nachts draaien heeft ons wel een beetje uit de slaap gehouden.

De kamers zijn klein en ouderwets ingericht. De bedden zijn overigens goed. De badkamer heeft een douche en toilet en deze waren redelijk schoon. Wat wel opviel is dat er het een en ander stuk is in de badkamer. Dat is jammer.

Het ergste was wel de gehorigheid. Onze bovenburen moesten waarschijnlijk vroeg op, ik heb alles kunnen volgen t/m de gevoerde gesprekken. Da's toch wel vervelend als je nog lekker wilt slapen op zondag morgen

Gereisd met partner in september 2014

Voor 1 of 2 nachten prima

Twinlife, 10-5-2014

1 nacht geslapen hier wat op zich prima te doen is.

Kamers waren schoon wel een beetje aan de kleine kant, van de aangelegen parkeerplaats heb je geen last als je raam maar dicht is.

Eten was zoals je kan verwachten bij een weg restaurant niet goed maar ook niet slecht.

1 klein minpuntje was er wel, ik had gemeld dat de tv het niet deed hier zou diezelfde avond nog naar gekeken worden maar wij hebben niemand gezien en de tv deed het nog steeds niet bij terug komst op de kamer.

Verder prima te doen voor 1 of 2 nachten hier, lekker dichtbij zwolle en de polder.

Gereisd met partner in mei 2014

Geweldig verblijf gehad

Neets, 29-3-2014

Wij hebben hier 3 nachten doorgebracht, omdat wij 3 dagen in Zwolle moesten zijn. De kamer is geweldig. Keurig en schoon. Zeer goede bedden.De badkamer keurig en een heerlijke douche. Van de snelweg hebben wij totaal geen last gehad wat betreft geluidsoverlast. Wij hebben echter 2 minpuntjes, er mag wat meer licht bij het bed omdat met het huidige licht niet goed een boek in bed te lezen is, het internet ervaarden wij als erg traag. Maar voor de rest hebben wij een prima verblijf gehad. Wij komen zeker terug.
Gereisd met partner in maart 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Zalkerbroek*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zalkerbroek in Zalk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zalkerbroek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zalkerbroek scoort een 6.39 uit 10 op basis van 16 reviews.