Vakantiehuis De Kappestee

Vakantiehuis De Kappestee
De Kappestee
8,9

9 reviews over Vakantiehuis De Kappestee in het Nederlands

Vakantiewoning die aan alle verwachtingen voldoet.

Vriendenweekend, 1-10-2017

Groot en ruim opgezette woning die in alles is voorzien. Goede bedden en ruime leefruimtes voor grote groepen. Super dat er een kampvuur plaats is en een schuur met een pingpong tafel.
Gereisd met vrienden in september 2017

Een heerlijk verblijf.

Fam. Nieuwland Amersfoort, 17-7-2017

Met kinderen en kleinkinderen hebben wij een geweldig weekend in de Kappestee doorgebracht. Een heel prettige omgeving en een prima uitgeruste keuken. Voor de kleinkinderen voldoende afleiding op het terrein van het verblijf. Het veldboeket op tafel hebben wij bijzonder gewaardeerd.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Hele fijne ervaring

Isa, 13-6-2017

Prachtig huis, veel ruimte voor jong en oud om zich vrij te kunnen bewegen. Mooie keuken met alles erop en eraan. Handig indeleing van het huis en alles is erg schoon. Mooie ligging in de natuur.
Gereisd met vrienden in juni 2017

geweldig onderkomen

Anne-Carine Korteling, 17-10-2016

Erg leuk huis. Voor ons de tweede keer dat we hier waren. Heel praktisch:keuken met alles er op en er aan.

Fijne grote eettafel om gezellig te tafelen. Leuke zithoek om bij elkaar te zitten.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Heerlijk weekend in super huis met 15 man

Vriendengroep, 1-6-2016

Mooi ingericht, ruim huis met heerlijke zitjes rondom, zodat zon en licht altijd in de buurt zijn. Goed uitgeruste keuken; fijne zit- en tv-kamer en gezellige, aparte eetkamer. Slapen in een 2-persoonskamer, een bedstee of samen op de slaapzaal.

Landelijk gelegen in het Sallands natuurlandschap, waar (eiken)groen de boventoon voert. De omgeving nodigt uit tot wandelen en fietsen met tussenstops in de karakteristieke dorpjes.

Ideaal voor groepen tot 20 personen!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Het was geweldig,het ruime huis was heel schoon.

Truus van Kuijeren, 26-5-2016

Comfortabel huis en in de ruime keuken met groot kookeiland was echt alles aanwezig,ik had niets van thuis mee hoeven te nemen, de buiten barbeque deed het uitstekend en 's avonds bij de buiten houtkachel was het heel gezellig. Hout lag in de schuur !Ook mochten we het roeibootje gebruiken waar de kinderen van genoten.Omdat ik bang ben van honden (als kleuter ben ik gebeten) en dat altijd van tevoren meld,werd daar door de eigenaren prima rekening mee gehouden , ik voelde me ook buiten uitstekend op mijn gemak , dat lijkt vanzelf sprekend , maar ik heb andere ervaringen. Wij hadden , mede door dit gezellige vakantiehuis een heerlijk familieweekend. Ik heb niets negatiefs te melden.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Ideaal voor grote groep met kinderen

Pieter, 25-10-2014

Heerlijk ruime huis, voor kinderen ruime slaapzolder, ruime keuken en eetruimte. Kinderen vinden hun weg in de Kapschuur met pingpong, tafelvoetbal en pony's. Goede uitvalbasis voor uitstapjes in prachtige Salland. Aanrader voor 4 gezinnen met kinderen.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Uitstekend verzorgd

Rosa Barendse, 19-10-2014

De Kappestee is ruim en prachtig opgezet. Wij arriveerde in een schone en gezellige ruimte. De kamers zijn van alle gemakken voorzien. De sauna en ruime eetkeuken geven een extra luxe.

Omgeving buiten is prachtig en je omgeeft je in een oase van rust. Absoluut een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2014

Aanrader

Boudewien, 18-10-2014

Het huisje de Kappestee is zeer geschikt voor een groot aantal mensen. Het ziet er allemaal goed, verzorgd en schoon uit. De keuken met een grote eettafel was voor ons gezelschap een fijne plek om bij elkaar te zijn.
Gereisd met vrienden in oktober 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Kappestee in Wijhe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Kappestee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Kappestee scoort een 8.93 uit 10 op basis van 10 reviews.