Matig

1 review over Vakantiehuis Almare Groepsaccommodatie in het Nederlands

Een vakantiehuis met veel viezigheid

sander, 16-9-2011

Ik heb hier samen met mijn familie afgelopen weekend van vrijdag tot zondag verbleven. We waren hier zo,n 15 jaar geleden geweest en het was toen harstikke goed. Nu I s het 1 groot zooitje zo slecht. Deuren waar de klinken van los zitten en de douchekop die los zat en bijna op mijn hoofd viel. Vochtig matras aan onderkant stoffig . schimmel op de muren in de douche de afzuiger in de keuken die vol met vet zat en wat krijgen we als mededeling toen er zondag betaald wer. Jullie waren te vroeg. Jullie hadden er pas om 4 uur in gemogen terwijl er 2 uur middags was afgesproken. Al met wat al is het harstikke slecht. Ze doen er haast niks meer aan zeker, omdat ze er volgend jaar mee stoppen. Mensen ik raad het af om er heen te gaan. Vooral als je last hebt van huisstofmijt.
Gereisd met vrienden in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Almare Groepsaccommodatie in Wetering, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Almare Groepsaccommodatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Almare Groepsaccommodatie scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.