Appartement De Johanneshoeve ****

WebsiteLink naar website

214 reviews over Appartement De Johanneshoeve in het Nederlands

heel erg relaxed

Arthur, 16-10-2017

We kwamen erg laat aan, iets na elven 's avonds (we hadden dat wel onderweg laten weten) geen enkel probleem, want er werd op ons gewacht. Allerhartelijkst werden we ontvangen en naar het appartement geleid.

Dat appartement is prima een woonkamer/keuken met alles er op en eraan en 2 slaapkamers. De douche moesten we delen, maar daar kun je afspraken over maken.

's Ochtends ontbijt en aangezien we voor de beurs in Hardenberg kwamen was er een overvloed aan tijd. Heerlijk ontbijt met een mooie keuze en geserveerd in een mand.

Ik had niet echt opgelet en zag daar dat er van alles meer mogelijk is: vergaderen, fietsen en allemaal vanuit hetzelfde complex en door dezelfde aardige mensen.

Gereisd zakelijk in oktober 2017

Hier werden vrienden tot een grote familie

Kendra Rademaker, 6-9-2017

Ontzettend hartelijk welkom, heerlijke Krentewegge, ruime kamers, veel vrijheid, alleen maar mooi.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Heerlijk terugkomen in het gemoedelijk Twente

Menno Aman, 27-8-2017

Het ontvangst was goed. We werden hartelijk ontvangen. We kregen zelfs een andere, dan door ons geboekte kamer aangeboden, omdat die nog vrij was en mogelijk beter paste bij onze wensen en verlangens. Mooi als er zo wordt meegedacht. Het ontbijt was prima evenals de diners die we hebben gebruikt. Mooi als je na een ontspannende dag niet zelf meer op zoek hoeft te gaan naar een restaurant in de buurt. De kwaliteit is goed en kwantiteit ruim voldoende. In de wagenschuur is het goed toeven, waarbij we 's morgens werden gewekt door de haan. Misschien niet voor iedereen een plezierige ervaring. Maar goed, je bent per slot van rekening aan het logeren op het platteland. De inrichting is compleet en bovengemiddeld, waarbij in alles is voorzien. ...en mocht je toch nog wat missen, dan wordt alles gedaan om hierin alsnog te voorzien. Kortom als geboren Twentenaar was het weer goed 'thuiskomen'. Van harte aanbevolen!
Gereisd met partner in augustus 2017

Prima plekje

Rolando, 23-8-2017

Goed verzorgde kamers. Lekker ruim, van alle gemakken voorzien met een mooie omgeving. De eigenaar is heel vriendelijk en doet erg zijn best. Goede badkamer. Een minpuntje is de (ecologische) badkamerverlichting en ventilator met bewegingssensor. Je kunt het dus niet handmatig uitdoen. De ventilator is nogal luidruchtig. Als de buren 's nacht naar de wc gaan hoor je nog een hele tijd de ventilator loeien. Tja, probeer je het goed te doen..........

Verder zeer aan te raden. Vooral de bedden zijn prima.

Gereisd met partner in augustus 2017

We hebben een fantastisch verblijf gehad

Vakantievreugd Beilen, 21-8-2017

We zijn er heel gastvrij ontvangen en we kregen een verrukkelijke maaltijd geserveerd. Ze hebben de hele week alles gedaan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken wat ook zeker gelukt is.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Rustig gelegen, voormalig boerenerf.

Jan en Daan, 24-7-2017

Appartementen met complete keuken. Reserveren met of zonder ontbijt of diner. Alles kan voor een schappelijke prijs.

Skelters, een trampoline, schommels, volleyballen; ruimte genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

super heel goed verblijf

M.Brinkhuis en W.Klein., 23-7-2017

Het voelde gewoon heel goed aan mensen(fam Schipper) heel gastvrij appartement Geke34 heel leuk goed vertoeven ,ontbijt goed , avond eten smakvol .
Gereisd met partner in juli 2017

Mooie plaats

marjo van Dijk, 21-7-2017

Super vriendelijk!

Kindvriendelijk

Mooie accommodatie

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie B&B, zeer gastvrij en behulpzaam

Lisette, 18-7-2017

Erg leuk opgezet met veel ruimte buiten en in de kamer. Goed ontbijt! Vriendelijke mensen!
Gereisd met partner in juli 2017

De familie Schipper is erg gastvrij.

Anoniem, 12-7-2017

Fantastisch uitgebreid ontbijt, diner ook prima. Schone kamers, goede bedden.

Wij waren met 5 personen, zou heel fijn zijn als er op de bovenverdieping een extra toilet was. Jammer dat op de driepersoonskamer geen raam open kon, was wel een ventilatieroostertje en een airco maar we misten de buitenlucht.

Gereisd met vrienden in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Johanneshoeve bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Johanneshoeve in Westerhaar-Vriezenveensewijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Johanneshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement De Johanneshoeve scoort een 9.36 uit 10 op basis van 218 reviews.