Camping De Stuurmanskolk

9,1

14 reviews over Camping De Stuurmanskolk in het Nederlands

Ouderwets goede camping

Gerda, 5-8-2017

Grote ruime plaatsen met elctra dat niet te ver zit. Heerlijk vertoevenm met de caravan. met veel groen en een goede afwisseling van schaduw en zon. Geen chaos of andere ongein. Er staan zelfs nog een paar huisjes die je kunt huren hebben we gehoord. Ze voegen eerder iets toe aan de sfeer op de camping dan dat ze storen. Veel gefietst en geluiert in de zon. Aanrader voor mensen doe van simpele rustige en ruime campings houden.
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk rustig

Harm, 28-6-2017

Mooie camping met schone toiletten en douches, geen lawaai en chaos op de camping. genoeg plaats voor onze grote caravan en elektra gewoon goed.

Samen met mijn vrouw een weekje gestaan en we hebben elke dag wat anders kunnen zien en doen. Wel veel gefietst en genoten van de prachtige stad Deventer. Aan het eind van elke dag lekker tot rust gekomen bij de caravan en nog een keer uit eten geweest bij het bijbehorende restaurant. Leuk spontaan personeel die je echt alles kan vragen en vertellen. Een hele verrassende kaart, een heerlijke saté gegeten die (heb ik mij laten vertellen) van een zelf slachtende slager komt. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

Rustgevende omgeving met een prachtig landschap

Paul, 27-6-2017

Hebben een weekje heerlijk genoten van een prachtige chalet aan het water. De omgeving is heerlijk om een goede wandeling te maken met mijn man en de honden. We hebben goedkoop elke avond kunnen eten in het restaurant van de camping, en ja het smaakte zeer goed! Het personeel is zeer vriendelijk, flexibel en staat altijd voor je klaar. Wij zijn zeer tevreden en raden jullie dan ook zeker aan om deze camping eens uit te proberen!
Gereisd met partner in januari 2017

Meest relaxte Hemelvaart vakantie ooit!

S. van Beurden, 21-5-2017

Rust en ruimte, mooi sanitair, visvijver.

Loslopende honden zijn niet altijd fijn!

Gereisd met partner in mei 2016

Goed vertoeven echt een aanrader

Fam. de Graaf, 13-5-2017

Een super gastvrije rustige camping. We konden zelf een prachtig plekje uitkiezen en er was gelukkig nog een plekje met uitzicht over de kolk vrij, zodat we we de kinderen een klein beetje in de gaten konden houden tijdens het spelen met de waterfietsen.

Over de dijk langs de IJssel waren prachtige fietsroutes, alleen daarvoor zouden we al terugkomen.

Wat voor ons ook een uitkomst was dat je in het bijbehorende restaurant heerlijk kon lunchen en dineren, we konden zelfs eten meenemen en gewoon bij onze caravan opeten.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Een verrassing nabij de IJssel

Teresia, 16-6-2016

Vorig jaar zomer een 2tal maanden op deze camping verbleven met onze caravan.

Wat een verrassing! Het is een klein opgezet knusse en super gastvrije camping. Waar voor amelijk mensen voor een paar dagen komen.Geen animatie teams en drukte maar rust, natuur,zwemmen en genieten.

De toiletten en douches zijn schoon en goed onderhouden (geen wc rol mee ook best prettig). Voor d meenden zonder eigen kampeer mogelijkheden zijn er luxe chalets. Er is een trampoline en een speeltuintje voor de kinderen. Daarnaast de mooie grote vis/zwem vijver. Hier zijn waterfietsen een bootje en surfplanken te vinden. Een garantie voor uren water plezier.

Bij gastvrij bijsterbosch boven aan de dijk (horende bij de camping) kan je genieten van heerlijke lunch,diner,ijsje of een drankje. Ook hier wordt je prettig geholpen met een dorps karakter.

Met de pont over ben je in het dorp Olst waar leuke winkels te vinden zijn en elke week een gezellige markt is. Verder zijn er ook mooie dorpen in d beurt en uitgebreide fiets en motor routes.

In augustus is er de Welsumse Kermis ook heel gezellig en de camping grenst aan het feestterrein. (Houdt er wel rekening mee dat slapen misschien dan iets minder is door de muziek, echter is het maar 1 weekend).

We hebben al weer geboekt voor de zomervakanties!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Super weekend!

Peter, 16-1-2016

Heerlijke week gehad bij camping de Stuurmanskolk. Kindvriendelijke camping! Restaurant er naast, huwelijk kunnen eten. Naast de IJssel en aan de dijk, dus genoeg mogelijkheden om lekker te kunnen fietsen of wandelen. Prijs is prima, huisjes zijn mooi!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Geweldig genoten

Agnes, 1-11-2015

Afgelopen meivakantie hebben we een week met onze caravan op camping de Stuurmanskolk in Welsum gestaan. Een gezellige, rustgevende en prachtige camping met keurig schoongehouden toiletgebouwen. Daarnaast leuke speeltoestellen voor onze kinderen en niet te vergeten de kolk waarin gezwommen kan worden en waarin bovendien waterfietsen liggen die gratis te gebruiken zijn. De omgeving is super om te fietsen en te wandelen. Bij eet-tapperij Bijsterbosch (tevens de receptie) hebben we een aantal keren heerlijk gegeten op het mooie terras. Echt een aanrader!!!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Onvergetelijke herinnering

Klaas en Esther Davids , 14-7-2015

prachtige camping, rustig gelegen en keurig schoon

Vele kunnen hier een voorbeeld aan nemen

Vriendelijke mensen erg gastvrij

Ook mochten wij de gehele zondag nog blijven zonder bijbetaling waar maak je dit nog mee

Onze dank is groot en daarom komen wij over 3,5 week alweer terug en gaan we 2 huisjes huren

Gr Klaas en Esther Davids te Nieuwe Pekela

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooi gelegen nette camping

Bart, 14-7-2015

Bij de stuurmanskolk hebben we samen met de kinderen een leuke en fijne tijd gehad van ruim een week. De kinderen hebben zicht niet verveelt en wij zeker niet. Mooi uitzicht op een meertje waar de kinderen dan ook graag hebben gezwommen. De toilet gebouwen waren prima in orde met extra voorzieningen als een gratis wasmachine en ruime douches. Aan het begin van het hoogseizoen. Goede prijs en fijne service. Zelf hebben wij genoten van de ijsel en de leuke dorpjes in de buurt. ook hebben we nog even gegeten in het gezelligge restaurant die er bij hoort. Misschien volgend jaar weer een weekje.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Stuurmanskolk in Welsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Stuurmanskolk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Stuurmanskolk scoort een 9.13 uit 10 op basis van 14 reviews.