9,3

Uitstekend

4 reviews over Appartement Doosje in het Nederlands

Masja Parlevliet, 21-10-2007

Het is ondertussen alweer iets meer dan een jaartje geleden dat ik tot twee keer toe een heel fijn weekend in Doosje heb doorgebracht. Dit zijn nou de uitjes die je bijblijven en waar ik, nu nog, van kan nagenieten! Als er nog ruimte is, wil ik dit jaar zeker nog eens langsgaan en heerlijk genieten van de omgeving, het huisje, maar bovenal van de gastvrijheid, eigengereidheid en de kookkunsten van Dina, de gastvrouw.
Gereisd met partner in oktober 2007

Kolk en de Goede, 16-10-2007

We hebben genoten van de rust , de gezelligheid, de gastvrijheid en het heerlijke eten.

We reserveren gelijk weer zodra de nieuwe appartementen klaar zijn in Friesland!!We zijn net pas thuis maar kijken er nu al weer naar uit!!

Bedankt Dina, voor alles!!

Gereisd met partner in oktober 2007

ans, 1-5-2007

Prima, zeer gastvrij, lekker eten en drinken
    Gereisd anders in mei 2007

Marrie, 5-10-2005

In mei heb ik met een vriendin een lang weekend geboekt, het fiets/wandelarrangement. We hebben het waanzinnig fijn gehad. Onze gastvrouw kan heerlijk koken. Wat ons betreft een echte aanrader. Wij gaan weer in november 2005.
      Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Doosje in Wanneperveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Doosje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Doosje scoort een 9.25 uit 10 op basis van 4 reviews.