Camping De Kettingbrug

Camping De Kettingbrug
De Kettingbrug

5 reviews over Camping De Kettingbrug in het Nederlands

Zeer nette camping met correcte eigenaar

Sem, 19-8-2017

Nette, rustige camping, in de buurt van het toeristische Giethoorn. Prachtige ligging direct aan het water, en in de buurt diverse eetgelegenheden (loop-/fietsafstand). Schoon sanitair en terrein. Voor een animatieteam moet je op deze camping niet zijn, maar dat is naar onze mening ook helemaal niet nodig!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Direct aan het water, heerlijk gevaren

Vero, 17-8-2017

Prima plek, goed sanitair, vriendelijke andere gasten, correcte eigenaar, rustige camping. Ook per bus bereikbaar. In de buurtplaatsen veel activiteiten deze zomer. Nabijgelegen restaurantje/haven heeft wel een strandje.

Een winkeltje zou handig zijn. Geen strandje en geen plek om makkelijk je bootje in het water te laten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtige locatie!

Robert, 23-7-2017

Wij hebben hier 5 dagen met plezier gestaan. Prachtige plek op het toeristen veld met mooi uitzicht. Sanitair is in prima staat. Verassend mooi!
Gereisd met partner in juli 2017

Nooit meer! Verschrikkelijk.

Alf Parmentier, 29-5-2017

Geboekt samen met vrienden, 2 plekken gescheiden door een klein weggetje. Weggetje bleek doorgaande weg met veel 2 Richtingsverkeer (drukke weg met dagtoeristen.) Camping is oud, zeer onvriendelijke eigenaren. Vrienden stonden aan het water, dat bleek een openbaar veld te zijn. Veel schreeuwende kinderen, bier drinkende en drukke dagjes mensen. Honden toegestaan op de camping maar niet op dat veld bleek. Savonds eten bij die vrienden, hond lag in hun caravan, hond moest weg en wel direct, mochten niet eens af eten. Zeer zeer onvriendelijk en geen klant inleving. Bagger camping. Nooit heen gaan
Gereisd met vrienden in mei 2017

Dit nooit meer

Wilma, 28-5-2017

Het trekkersveld is aan het water gelegen. Elke dag komen er voor je tent 'vaste' campinggasten bivakkeren. Met parasols, koelboxen en gillende kinderen. Privacy onmogelijk. honden zijn welkom, maar niet op het trekkersveld. Wij werden geplaatst in de voortuin van de schoonouders (serieus!) aan de openbare weg, omdat we niet op het trekkersveld mochten staan. Had ons dan niet toegelaten! 'S avonds hebben we de hond toch even op het trekkersveld (in een tent van vrienden) laten liggen en Tijdens ons diner kwam de eigenaar vertellen dat we Nu moesten vertrekken met de hond. Terwijl we aan het eten waren. Hij was zeer onbeleefd en niet voor rede vatbaar. We moesten vertrekken. Ongelooflijk! Nog nooit zoiets meegemaakt! Van servicegerichtheid en klantvriendelijkheid klaarblijkelijk nog nooit gehoord. Om het af te maken word je elke avond lek geprikt door de muggen. En wanneer je dan weggaat en wilt betalen, vertellen ze je nog doodleuk dat je niet kunt pinnen. Nooit meer!
        Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kettingbrug in Wanneperveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kettingbrug zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kettingbrug scoort een 6 uit 10 op basis van 5 reviews.